Vanuit Daan:
Er komt een man naar me toe. Zo Daan ik hoorde wat er gebeurd is. Zou ik je mogen onderzoeken. Ik knik maar van ja. Waar heb je precies last? Mijn buik zeg ik. De man komt bij me op bed zitten, en slaat de dekens opzij. Hij doet mijn blouse opzij, en kijkt naar mijn buik. Dat ziet er niet best uit zegt hij. Ik knik maar weer. Hij duwt allemaal. Als hij bij de zijkant van mijn buik komt gil ik het uit. Ik denk dat je ribben gekneusd zijn zegt de man. Ik ga ook even die wond ontsmetten zegt hij. Hij doet er spul op, en even later ook verband. Het prikte wel flink. Hij zoekt in zijn tas, en haalt er zijn stethoscoop uit. Hij doet de dingen in zijn oren, en legt het plaatje op mijn buik. Oei dat is koud. Hij legt het bij mijn hart. Adem eens. Ik adem, maar het doet wel pijn. Je hebt last met je ademhaling, maar dat gaat wel over. Dat komt ook deels door je ribben. Ik geef je geen medicijnen, maar wel zalf. Dan krijg je weer wat meer adem. Hij slaat mijn blouse weer dicht, en staat op. Hij klopt op mijn been. Het komt goed maak je geen zorgen. Dankuwel meneer zeg ik. De man praat nog even met Laura en Eva, en dan gaat hij weg.
Vanuit Eva:
Dus jullie zijn hier pas komen wonen vraag ik aan Nils. Ja we wonen bij de Hilvaria studio’s. Nee dat meen je niet. Wel. Dan zijn jij een Daan mijn nieuwe buren. Ja maar we wonen daar met nog twee vrienden zij heten Owen en Rein. Oh oké. Dan komt de doktor binnen lopen. Hij vertelt nog wat Daan heeft, geeft de zalf, en dan gaat hij weg. We lopen naar Daan. Weet je Nils als jij nou Rein en Owen opbelt, dan kunnen jullie hier blijven slapen zegt Laura. Als dat zou mogen dan bedankt. Hij belt, en Rein en Owen vinden het een goed idee. Dan ga ik even wat kleren voor Daan en mij halen zegt Nils. Zal ik mee gaan? Vraagt Laura. Is goed. En weg zijn ze.
JE LEEST
Everything will be fine | Mainstreet
FanfictionThe first time I met you I didn't know what was going to happen The first time I met you I didn't know this was going to happen It wasn't for a day Because there became a friendship We've got to know each other But was it right to know you? Bec...