bladzijde 14

344 11 0
                                    

Vanuit Nils:

Ik lig lekker te slapen. Die slaapbank ligt nog best goed. In een keer voel ik een plets in mijn gezicht. Ik schrik meteen wakker. Voor mij zie ik het lachende gezicht van Laura. Jij zeg ik, en ik spring uit mijn bed. Ohow hoor ik haar roepen, en ze rent naar buiten. Ik ga er natuurlijk achteraan. Ik ren zo hard ik kan. Ik heb een plan. Ik ren nu over het gras. Ik doe net of ik val. Auw auw roep ik. Ze komt meteen op me afrennen. Nils gaat het? Ik pak haar bij haar middel, gooi haar over mijn schouder, en loop met haar naar de rest. Dat was vals zegt ze. Het was ook vals dat jij mij nat gooide. Zo dan zullen Owen en ik eens gaan kijken wat we met jou en Rein gaan doen. Nee nee laat me los! Ik loop gewoon naar binnen. Ik zie Rein al onder Owen liggen. Owen heeft hem in de houtgreep. Onze kleine Rein kan geen kant op. Hahah. Ik leg Laura ook op de bank, en ga op haar zitten. Owen en ik kijken elkaar aan. Kieteldood!!!

Vanuit Laura:

Ohow kieteldood. Nee! Ik begin als een gek te lachen als Nils me in mijn zij prikt. Dan hoor ik de lach van Rein. Hahahhahahahahahah nu moet ik echt niet normaal hard lachen. Hij heeft echt een meiden lach. Net als Timo zo:”nou” “niet doen” “laat me gaan”. Nils is ondertussen al gestopt met kietelen, maar ik lach nog gewoon door. Ik ben gestopt hoor zegt hij. LahahachvanhahahhahaReinisisiszoooooozozozograhahahpig krijg ik er nog net uit. Nils kijkt me aan van whatefack. Ik kijk de kamer rond. Waar is Eva eigenlijk? Ah dat zie ik zo wel. Eerst moet ik Rein zien te bevrijden, want als hij nu niet stopt met die lach ga ik echt stuk. Ik duw Nils opzij, en ren naar Owen en Rein. Ik trek Owen van Rein af. Dat dat me in een keer is gelukt vind ik echt raar. Rein stoppen met lachen zeg ik hem. Hij heeft tranen in zijn ogen. Die lach was zo erg hè. Opeens komt Eva de kamer binnen rennen. Daan is uit bed gevallen. Hij heeft heel veel pijn, en ik krijg hem nooit alleen terug. Meteen stopt iedereen waar hij of zij mee bezig was. Owen en Nils rennen met Eva mee. Ik lig nog met Rein op de bank uit te zuchten van die kieteldood.

Everything will be fine | MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu