9.

4.6K 262 33
                                    

Vzbudily jsme se s holkama akorát na snídani. Hned od rána bylo pořádné vedro, tak jsem doufala, že půjdem k vodě už dopoledne. Moje přání bylo vyslyšeno, protože nám Mia ráno oznámila, že po snídani se máme převlíknout a vyrazíme. V chatkách jsme se všechny tak nějak postupně převlíkly. S tím, že já jsem vlezla do skříně, Emě drželi ručník Kika a Míša a musely mít pochopitelně zavřený oči a Kika se pak vystřídala semnou ve skříni a já s Emou jsme drželi ručník Míše. Bylo to dost vtipný. A dokonce jsem zjistila, že Kika není vůbec tak hrozná, jak jsem si myslela. Pak jsme ještě nahodily na spodní díly plavek kraťasy, ať nejdem tak 'odhalený' a mohly jsme vyrazit.
,,Emo?"
Ozval se známý sladký hlas, když jsme byli na cestě k přehradě. Martin.
,,No?" Otočila se na něho. Se zájmem jsem sledovala, co má na srdci. Pak jeho pohled sklouznul na mě a já jsem si uvědomila, že jsem v plavkách. Zahleděli jsme si do očí.
Ema mu zaluskala před obličejem.
,,Hej!"
,,Jo ehm hm.."
Zrudla jsem.
Nevnímala jsem už ani, co po Emě chtěl. Pak mi někdo zaťukall na rameno. Otočila jsem se.
,,Ahoj, sluší ti to." Pochválil mě usměvavý Petr. Věnovala jsem mu úsměv a dodala:
,,Taky nevypadáš nejhůř."
A pak jsem už jem viděla odcházejícího Martina s kamenným výrazem. Ach jo.
,,Jak se máš?" Otočila jsem se zpět na Petra.
,,Teď už dobře. Ale, hele, chci tě varovat. Ben, ten vysokej blonďák, víš kterej?"
,,Jo."
,,Tak bacha na něj! Teďka jsem zjistil, že si to za těhle pár dní co tu jsme rozdal už se čtyřma holkama. A navíc, když jsem šel ze snídaně, slyšel jsem jak povídá někomu o tom, že se hodlá vyspat s každou holkou tady na táboře. Jako s těma staršíma."
Hleděla jsem na něho a nebyla jsem moc schopná spracovat tyhle informace.
,,Tohle není možný!!" Vyjekla jsem naštvaně.
,,Nejraděj bych ho nahlásila Kamile fakt!" Zuřila jsem.
,,To já taky, ale kdyby jsme to udělali a Kamila se rozhodla ho odtud nevyhodit a on by se to dozvěděl, byl by schopnej nám udělat něco moc moc zlýho."
Dodal neklidně Petr. Měl pravdu.
,,Ale snad by ho tu Kamila nenechala ne?"
,,No, ale kdyby jsme řekli, že spal například s Kristýnou a Kamila by se jí pak zeptala, tak myslím, že by byla Kika tak vynervovaná, že by to nepřiznala. Chápeš."
,,Jako že by se bála, že jí Ben taky něco udělá?"
,,Přesně."
Došli jsme k přehradě. Vypadala čistě. Několik plaveckých nadšenců se vrhlo do vody. Zbytek pomaličku křečovitě lezl dál a dál, asi je studená. A pár holek sedělo se stínu a svých dekách a ručnících. Došla jsem k vodě a odhodlaně jsem tam vrazila nohu. ,,Aaaa!" Vyjekla jsem v dalším okamžiku a zas jsem si vyndala.
,,Studí studí studí!!"
Petr se mi smál.
,,Hele připadá ti to k smíchu?!"
Namočila jsem si ruce a shodila jsem ho do vody.
,,Hahaha kdo se směje teď?!" Rozesmála jsem se. Pak už jsem jenom cítila ledovou ruku na svém zápěstí a už jsem se válela ve vodě vedle Petra.
,,Hej!"
Stříkla jsem na něho vodu.
Oba jsme se rozesmáli.
Po chvíli jsem ho opustila a utíkala jsem za Míšou, Emou a Kikou.
,,Ahoj holky." Pozdravila jsem je.
,,Ahóóójky." Kouknula na mě spiklenecky Kika.
,,Co ten tvůj Péťa?" Dodala Míša a obě se zasmály.
,,Noták holky, čistě kamarádský vztah."
Ema se otočila zády.
,,Co je Emi?" Zeptala jsem se ustaraně.
,,Nic." Odsekla. Obešla jsem ji, abych jí viděla do tváře. Tekla jí slza.
Asi mi to bylo jasný.
Objala jsem ji.
,,Jsi do něho zamilovaná?" Pošeptala jsem jí.
Zakývala hlavou a nasucho polkla.
Chtěla jsem se zeptat, jsetli se vám tam zobrazují fotky těch lidí, protože mě to tady nějak nekde. A ještě, komu byste Ninu přáli, Martinovi nebo Petrovi? 😊

Můj Bláznivý TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat