BAB 4

600 27 7
                                    

"Aduh!Sakit gila hidung aku wei.Patah dah ke ni ?"aku gosok-gosok hidung mancungku.Ya Allah,sakit nak mampus.

Siapa punya siku yang shoot aku punya hidung ni .Bapak wei.Mesti merah ni.Aku tak nak masuk geng-geng badut lagi wei.

Dengan pantas seperti MILO aku mendongakkan kepala aku.Apakah semua ini?Terkejut beruk bin monyet aku tengok crush aku kat depan aku ni.

Wow!Dia ke yang siku aku.Bertuahnya kena siku dengan crush.But,kena ketepikan segala perasaan peribadi aku ni dulu sebab dia kena mintak maaf ok.Ni salah dia.Nak naik kan siku tu,tengok orang dulu la.

Aku pun buat mata ala-ala kucing tak cukup makan,menagih simpati la konon nya.Tapi,dasar manusia jadian sungguh mamat ni.

Dia boleh tengok je.Jeling pulak tu.Tanpa say sorry,tanpa rasa bersalah,menonong je dia pergi tinggalkan ku terkebil-kebil macam apa tah.Dengan hidung merah nya.

What the fish punya manusia.Eleh!Aku tau la kau tu keturunan Tengku.Tapi takyah la nak berlagak sangat.Minta maaf je pun.Bukannya susah sangat.Habis .Sekelip mata je bagaikan tiupan angin monsun berlalu,lenyap semua rasa cintaku yang suci itu buat dirinya.Tipu la kalau lenyap macam tu.Hakhak.Ada sikit lagi baki cinta tu.Phewitttt.

Buat rugi je selama satu sem ni hati aku ni duk minat kat kau Rayyan.Eleh,perasan bagus la tu.Siku orang,mintak maaf tu tak.

Memang tak la aku nak ada perasaan kat manusia yang berlagak bagus ni.Eleh, kau tak comel pun ok.Lagi comel ikan keli kat dalam tasik tu.Jacob nama ikan keli kesayangan aku tu.

Memang tak boleh bla la mamat ni.Eiii.Ya Allah ,geramnya.Takpe,kau belum kenal lagi aku ni sape.Aku ni Puteri Farisya Ameera ok.

Mentang-mentang ada nama Puteri kat depan .Kau ingat aku ni jenis yang lemah lembut la.Yang redha dengan semua manusia macam kau ni.Kau salah bro.Yang kau tengok tu puteri kat kaca tv.Ni puteri dunia sebenar la.Kau dah tersilap langkah dalam perjalanan kehidupan kau sebab dah terjebak dengan aku.

Mesti kau dah pernah dengar pantun ni kan .Ada ubi ada batas,ada hari ,ni minah cool ni akan balas perbuatan kau.Kau tunggu je masa yang menentukan segalanya.

CRUSHWhere stories live. Discover now