Selin Hanım'ı görünce doğrulmaya çalıştım.
Selin Hanım:"Rahatsız olma... bir şeye ihtiyacın var mı diye bakmaya geldim."
"Yok.. sağolun." dedim çekinerek. "Size de zahmet verdim kusura bakmayın."
"Olur mu öyle şey?"
Yanımdaki koltuğa oturdu. "Bak Songül iyi bir başlangıç yapmadık biliyorum. Ama beni de anla lütfen... oğlumu kandırıp üzmenden korktum. Gerçekten ona ne kadar değer verdiğini görünce de çok pişman oldum... Kusura bakma senin öyle parada pulda gözü olmayan bir kız olduğunu anlamam gerekiyordu."
"Siz de haklısınız oğlunuzu korumak en doğal hakkınız. Ama içiniz rahat olsun ben ona zarar verecek bir şey yapmam."
"Buna eminim." diye gülümsedi.
O sırada Güney geldi. "Anne ne oldu?"
Selin Hanım:"Yok bir şey oğlum Songül'e bakmaya geldim."
Güney:"Yemek hazırdır. Sen in biz de geliyoruz."
Selin Hanım:"Ben yemeğe kalamayacağım işim var. Size afiyet olsun." diyerek gitti.
Güney:"Songül ne dedi annem? Kötü bir şey söyleyip moralini bozmadı değil mi?"
"Aksine çok güzel şeyler söyledi sevgili."
"Benim intihar işe yaradı desene. :)"
"Hıı sorma Güney. Şu halime bak."
"Kızım ne güzel bu sayede bizde kalıyorsun işte."
"Te Allah'ım ya!"
Güney'in yardımıyla ayağa kalktım.
Güney:"Aşkım istersen burda ye yemeğini."
"Gerek yok Güney iyiyim ben."
Aşağı indiğimizde sofra hazırdı.
Güney:"Ellerine sağlık Yasemin Abla. Her şey çok güzel görünüyor."
Yasemin:"Afiyet olsun... Şey... Güney Bey babam biraz rahatsızlanmış hastaneye kaldırmışlar da izniniz olursa birkaç saat yanına gidebilir miyim?"
Güney:"Tabi git Yasemin Abla. Hatta iki gün izinlisin babanın yanında kal. Ben anneme söylerim."
Yasemin:"Çok sağolun."
Güney:"Geçmiş olsun. Bir şeye ihtiyacınız olursa haber verin."
Yasemin Abla gitmişti. Yemekten sonra Güney'le televizyonun karşısına geçtik.
Güney:"Film izler misin?"
"Olur..."
"Ama önce şöyle uzan. Biliyorsun dinlenmen gerekiyor." diyerek ayaklarımı tutup kanepeye çıkarttı.
"Off.." diye söylenerek kanepeye uzandım. Güney de başucuma oturup başımı dizine aldı.
"Güney dizin uyuşur öyle."
"Bir şey olmaz kızım. Böyle çok rahat. Saçlarını okşaya okşaya filmimi izlerim süper."
Tam filmi izlemeye başlamıştık ki telefonum çaldı. "Meral arıyor."
Güney:"Off açma şimdi film bitince ararsın."
"Ya belki önemli bir şey olmuştur Güney."
Güney'in söylenmelerini umursamadan telefonu açtım. "Efendim Meral."
"Alo canısı napıyorsun?"
"İyiyim film izliyorduk Güney'le."
"Ooo romantik ortamı mı bozdum?"