Liseye başladığım zamanlar kendimi çok yalnız hissediyorum. Hiç arkadaşım yok ve sınıfa girmek hiç istemiyordum.Okulu eskiden çok seven Eda şuan okuldan ,sınıftan,derslerden ve arkadaşlardan bıkmış. Çünkü sınıf çok havalı ve egolu bir sınıf. Ayrıca böyle bir sınıfta okumayi ben hiç ama hiç istemiyordum. Eve geldiğimde annem çalışıyor ve ben evi biraz toplayıp bir şeyler atıştırdıktan sonra dışarı çıkıp kafede oturup kitap okumak fovorimdi. Ayrıca söz yazmayı ben kendim çok seviyordum. Ve bazen ise söz yazmak için kütüphaneye gidiyordum ve sakin bir şekilde söz yazıyordum.Asıl ilham açık havada geliyordu.Eski ilkokul arkadaşım Ayşe 'yi çok seviyordum ve genel olarak telefon ile görüşüyorduk .Ama ben artik birlikte bir yerlerde buluşup görüşmeyi istedim ve ayni şekilde Ayşe de öyle düşünüyordu.
....
Her hafta sıkılıyordum sadece huzur bulduğum yerler bir sahil,kütüphane ve parktı .Çünkü sadece oralarda keyif aliyordum. İşte hayatım bu şekilde ayni döngüde ilerliyordu.Bu hayattan hiç mutlu değildim.Arkadaşlarını kaybetmiş hayata küsmüş bir kız nasıl iyi olabilirdi ki belki onu sadece kurtaracak olan kitaplariydi. Ve ayrıca ben söz yazdığım zamanlar kendimi iyi hissediyordum. Hani derler ya kitaplar okurlarin arkadaşıdır. Sanki o söz benim için söylenmişti.Yine okul sabahi 6 da uyandim üstümü başımı giyindim , bugün altima kisa şort ustüme bir beyaz t-shirt giydim, üstüme de deri bir ceket giydikten sonra telefonda ingilizce bir şarkı açıp kulaklıklarımı takıp servisin gelmesini bekledim.Servis geldiği zaman kapıdan içeri girdiğimde tüm sınıf bana bakıyordu. Ve ben birden içimden aman bir tarzımı değiştirdim diye herkes bana bakıyor ,şaşırılmış bir şekilde sanki ilk defa görmüşler gibi ama ben yerime geçip oturdum, hiç onları umursamadım.
...
Çünkü bu okul benim ölüm fermanım gibi bir şeydi. Hiç sevmediğim için okuldakilere hava atmaya her gün süslenmeye başladım . Ve istediğim gibi okul beni baya kıskandı. Bu okul artık komiğime geliyordu. Ama eski hayatımı da özlemiyor değildim. Daha zengin eski arkadaşlarımla gezmeler, avmler,ve kafelerde buluşmalar daha çok hoşuma giiyor vs. Artık benim sıkıldığımın farkındaydı,ve neden böyle bir hayatı sevmiyorsun ,aslında kızım yeni hayatta da mutlu olabilirsin tabiki zenginlik daha güzeldi ,eski ofisimizi özlüyordum. Ve aslında düşündüğüm de annem haklıydı. Ben de söyle bir karar verdim ve yeni sayfa yeni hayata başlamalıydım. Ve okula gittiğimde yine bir dar yırtık paça bir pantolon giyip üstüne siyah bir t-shirt giydikten sonra okula gittim. Ve herkesle konuşmaya başlıyacaktım ,biraz heyecanlandım gerçekten kendime inanamıyordum.Hatta şaşırıyordum bile kendime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )
RomanceBir kiz var . Adi Eda ve bu kız zengin ve bir gün babasının ofisi taşınacağını söyleyip başka bir yere taşınmaları sonucu kızın arkadaşlarından ayrılması ve ayrıca kızın hayata küsmesine yol açıyor. Kızı hayata bağlayayn Alp