part21

139 41 8
                                    

Ve gül bahçesine gelmiş, gelecek kişiyi merakla bekliyordum. Kişi benim yaşımda erkek çocuğuydu.Ben böyle düşünürken birisi yanıma geldi ve merhabalar Size gizlice mesaj atan kişi benim dedi. Ben çok şaşırdım içimden ne kadar da yakışıklı uzun boylu mavi gözlü ve sarı sacliydi. Alp bunun yanında çok küçük bir şey felan kalıyordu.  Ben bu kişiyi bir yerden hatirlamistim. Birgün elimde yeni kitaplarım varken carpismistik ama o zaman  o gözle hiç bakmamistim. Ben de ama nasıl benim telefonumu aldınız diye sorduğum zamn bana şöyle söyledi. Senin kitabını içinden bir numara çıktı numarada da ben diye yazıyordu. Dedi.

Ben:Aman allahım 3vet doğru söylüyorsun dedim.Sonra olayı anlamıştım. Bende o zamn tanışalim adınız nedir?diye sordum.

Mesaj atan kisi:Adım  Ateş . Peki senin?

Ben: Ben de Eda dedim.

Ateş hemen garsonu çağırdı ve ne istediğimi sordu ben ise

Ben:  Orta şekerli bir kahve alayim.dedim

Ateş:Evet evet garson bey bize iki tane orta şekerli kahve lütfen dedi.

Ben ateşi sevmeye başlamıştım, k ile Alp beni aradı ve ben Ateşin yanında mahçup duruma düştüm.

Ateş: Edacim arayan kişiye ayrıldığını söyle ve yeni sevgilinin ben olduğunu söyle dedi.

Ben:Tamam. Ateş. Dedim.
Ve telefonu açtım ve Ateşe verdim.Ates ile Alp konuşmaya başladılar.

Ateş:Evet Eda'nın telefonu buyrun dedi.

Alp:Evet eda'yi artmıştım .Siz Kimsiniz dedi.

Ateş:Yeni sevgili Ateşin ben dedi.

Alp: Yapma ya iyi iyi..Dedi

Ates: Bağırarak bir daha bu kızın etrafında ne seni gireyim ne de bir daha aradığını girmeyeceğim dedi ve Ateş yüzüne kapattı

Ates: Eda şimdi bu numarayı engelliyorum. Eğer farklı bir numara ararsa cevap verme dedi.

Ben:Tamam Ateş çok teşekkür ederim beni bu mikroptan kurtardığı için dedim

Ates: Ya sen ne diyorsun eda yaklaşık bir aydır sana mesaj atıyorum, s eşini duymak için arıyorum. Çünkü ben seni seviyorum dedi.

Ben:Yine bir şok! !!! Ama bence tanımamış iyi oldu Ateş kimin beni böyle aldığı ve mesaj attığını anlamam iyi oldu dedi.

Ve biz bahçeden çıktık. Ateş beni eve bıraktı.

Ve evin önünden hızla kaçtı çünkü babamı görmüştü.

Neyse ben hemen eve girdim ve şükür annem gelmemişti. Derken kapı sesi geldi ve bu annemde hemen yatağa girdim ve uyumuş gibi yaptım.

Annem odama geldi ve beni uyandırdı. Kızim bu kadar uyku yeter uyan dedi.  Ben de anne ben eskiden Alp diye bir çocukla çıkıyorum. Özür dilerim. Sana haber vermedim. Beni affet anneciğim dedim.

Annem: Tamam Edacim bu Son olsun ne olursa olsun benim her şeyden haberdar olmalıyım kızim dedi.

Bende tamam anneciğim ben PİZZA söyleyeyim de gelsin şimdi sen acsindir dedim.

Annem: Tamam kızim. Ozamn ben üstümü değiştiriyorum olurmu?

Ben: Tabiki de tamam annem.ddim

İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin