Pizza gelmişti ve kapı çaldı. Hemen Aşağıya indim ve kapıyı açtım, PİZZA çıktı gelmişti, parayi verdim ve pizzayi içeri aldım.Annemi çağırdım ve masayı hazırladım. Kolayı ve pizza hazırdı. Annem geldi ve yemek yedik. Annem bu hafta sonu benimle babanın bir yere gitmesi lazım. Ben de şaşırdım nereye ?
Annem:Japonlar ile bir iş görüşmesi var biz de oraya gideceğiz. Yani Japonya'ya. Dedi.
Ben:Aman tanrım ben yine evdeki kalacağım anne yaaa olamaz dedim.
Annem :Kızım istersen sana bir proje hatırlayalım sen de arkadaşlarınla oraya git dedi.
Ben: Gercekten mi anne çok güzel iyi bir fikir olur ben sorarım arkadaslara dedim.
Annem: Bir kamp düzenleyecegim. Doğa ile içiçe olursunuz. Dedi.
Ben de hemen yemeğini yedim ve Aynur feln aradım.
Onlarda bu fikri begendiklerini söylediler.
Alp beni aradı ve nasılsın dedi.
Ben: Sen niye bu kadar yüzsuzsun? Ya beni arama demedim mi sana ??
Sonra telefonu yüzüne kapattım. Hemen üzerime bir pudra pembesi gömlek altima ise bir İspanyol siyah pantolon giydim.Ayakkabi olarak ise siyah bir spor ayakkabısı giydim.Ve okula karne almaya gittim işte yine karnemi almaya gidiyordum ki birisi arkamdan gözlerimi kapattı ve ben bu kim??Dedim
Ve siz kimsiniz ya ??Diye haykırırken gözlerim birden açıldı ve biraz başım döndü ve kendimi Alp'in kollarında buldum.Ve ben
Yine mi sen ??Ya karşıma çıkmasana dedim .
Alp: Ben seni çok seviyorum ,Eda gerçekten seni çok seviyorum. Lütfen beni affet diye söylendi.
Ben ise gerçekten o anda Alp 'e çok acimistim ve barıştım.
Ama Alp bir havalara uçuyor bir havalara ben bile bu durum karşısında sessiz kaldım.
Ve Alp in beni sevdiğini anlamıştım. Ve biz beraber karneyi almaya gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )
RomanceBir kiz var . Adi Eda ve bu kız zengin ve bir gün babasının ofisi taşınacağını söyleyip başka bir yere taşınmaları sonucu kızın arkadaşlarından ayrılması ve ayrıca kızın hayata küsmesine yol açıyor. Kızı hayata bağlayayn Alp