İşte o pislik alarm yine çalıyordu,ama olsun okupumu artık sevmeye başlamıştım,artık iyi arkadaşlıklar edinmeye başlamıştım,ve alarmin sesiyle uyandim ve elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyicektim. Üzerime beyaz püsküllu sade bir t-shirt altıma ise kisa pembe bir etek ve ayakkabı olarak yine rahat olmak için düz tabanlı siyah bir spor ayakkabı giydim ve gri çantamı takıp çıktım. Ama servis daha gelmemişti. Bende biraz telefonla ilgileneyim diye telefonda dolaniyordum ki Alp' ten mesaj geldi günaydın diye bende cevap olarak günaydın Alp diye mesaj attim ."Hazir mısın ?" diye mesaj atti. "Elbette hazirim." diye cevap verdim,seni alayimmi evin oradan diye sordu, ben ise kısa bir düşüneyim derken servis geldi oanda servis geldi dedim oda okulda goruşürüz diye yazdı. Bende tamam dedim. Ve okul servisine binip aynur diye bir kız bizim sinifa geleli 3 gün olmuştu ben de merhaba diyerrk onun yanina oturdum. O da tanışalım dedi ben eda sen aynursun galiba dedim. O da evet eda aynen öyle diye cevap verdi. Biz biraz sohbet ederken iyice kaynaştık. Ve aynur numaramı mı istedi bende okul çıkışı veririm dedim ,tamam dedi. Aynur okul çıkışında istersen sahilin oralara gidelimmi dedi ben ise olur dedim sonuçta bir ism yoktu. Ve biz okula gelmiştik. Sinifa geçtim ve alp hemen yanima oturdu naber dedi iyi dedim . Daha sonra senden naber diyince Alp hemen eda benim sana söylemem gerkenler var okul çıkışı buluşalım dedi ben de olmaz bir kiza sözüm var diyince o zaman akşam yemekte olur mu diyince tabi olur dedim. Ve ders başladı ders sırasında Alp lavaboya geçti ben ise merak ettim ,bugun bunda bir haller vardi diye düşündüm.Okul zili çalınca Alp le kantine yemek yemege indik ama Alp hiç konuşmuyor yemeği de yemiyordu ben ise bu duruma çok üzüldüm .Alp 'e sordum ya neyin var senin o da akşam yemeğinde anlaticam dedi. Bende tamam dedim.Ve zil çaldı. Derse girdik ben Alp e yanimda oturmasina rağmen mesaj attim noluyor Alp iyimisun aklim sende hiç çıkmıyorsun aklımdan o da Edacim sen canını sıkma konuşucaz herşeyi dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )
RomansaBir kiz var . Adi Eda ve bu kız zengin ve bir gün babasının ofisi taşınacağını söyleyip başka bir yere taşınmaları sonucu kızın arkadaşlarından ayrılması ve ayrıca kızın hayata küsmesine yol açıyor. Kızı hayata bağlayayn Alp