part24

119 34 2
                                    

Hastaneye varmistim. Hemen odaya gitmek istiyordum ,fakat Alp 'i ameliyata almışlardı. Ben polislerin yanına gittim ve nasıl olduğunu sordum ?

Polis: Bir trafik kazası sonucu ağır yaralanmış, suan ameliyata aldılar dedi.

Ben daha da endişelendim. Allah 'a dua etmeye başladım, Allah'ım onu bana başla nolur diye yalvarmaya başladım ama ne yazıkki umut yok gibiydi. Çünkü Alp ağır yaralanmıştı.Ve bu durum beni çok üzüyordu.Ve Alp 'in hiç mi yakını yok ya derken Alp'in babası geldi. Ve hemen bağırarak söyle söylenmeye başladı.

Benim oğlum nerde?,Ne oldu Ya? Ne kazası diye bağırdı. Ve benim zaten gözlerim yaşliydi. Ağlayarak babasının yanına gittim ve Alp'in yakinisiniz? Sanırım dedim.

Babasi: Evet kızım yakınının, b en babasıyım dedi.

Ben: öyle mi hmmm bende Alp'in kız arkadasiyim. Memnun oldum Amcacim dedim. Gelin cafeye gidelim amcacim. Dedim.

Babasi: Tamam kızim haydi gidelim dedi.

Ve ben hemen cefeden kendime kapicino amcaya ise çay söyledim. Ve bir masaya oturduk. Ve amcacim senden bana Alp hiç bahsetemedi . Ama sizi burda görmek nasip oldu,
dedim.

Babasi : Evet kızım bende seni sevdim arada görüşelim ,dedi.

Ben ise: Tabiki de Amcacim. Dedim ve haydi yukarı çıkalım da Alp'le neler olduğuna bakalım dedim. Ve yukarı çıktık. Ameliyat bitmişti. Ve doktora sorduk ne oldu diye?

Doktor : Hasta kendine geldi, odaya geçince gorusebilirsiniz dedi.

Ve ben Alp'in babasına sarıldım, ve çok sevindik ikimiz de...

Sonra Alp'i odaya aldılar ve benle babası görüşmeye gittik.

İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin