Daha sonra ise bavulum hazırdı, benim gardılobum da üç tane kamp çadırı vardı,sekiz battaniye aldim son olarak da yiyecekler kaldı onları da ben abur cubur yani:cips,kola,gazoz,kek,enerji içeceklerini kiyafet poşetlerime doldurdum. Ve yarın içim hazirdim. Kızları ardim ve esyalarinizi arayin benim eve geçin dedim onlar ise olur eda dedi. Ve birden zil çaldı gelenler aynur,sevda ve elif yani kızlar gelmişti ben onlara misafir odasinda güzel bir yer ayarllamıştım, hemen yataklarını ayrı ayrı üç odada ki bazaları açtim. Fakat kızlar senin odan geniş orada kalırsak hem sıkılmamış oluuz hem de biraz sohbet ederiz. Dedi. Ve ben benim odama geçin kızlar ben geliyorum dedim. Kızlar odaya geçti hem de kızlara kahve yaptım yanina ise kek,kraker,çikolata vs. Şeyler koydum ve odaya götürdüm. Kahvelerimizi içtik ve sohbet ede ede uyuya kalmışız birden benim telefonumdan alarm sesi ile uyandım.uyanir uyanmaz odami topladım,kızları uyandırdım.Sonra Alp aradı ve eda aşkım diyince ben bir titredim ilk defa Alp bana sevdiğim aşkım diyor felan dedim içimden...kısa bir sure sustuktan sonra ise efendim aşkım iyiyim dedim. Sen nasilsin vs gibi konuştuk. Çok güzel bir konuşmaydı.
Alp' e niye aradın diye sordumAlp ise gereken birşey varmi dedi. Ben de :var Alp kola ,gazoz ,meyvesuyu vs. Şeyler bir de etve son olark bardak yok bir 100 al. Sonuçta 1hafta kalicağız ondan dolayı dedim. Tamam edam dedi ve görüşürü dedim. Telefonu kapattim. Ve benim arkadaşlarım giyinmişlerdi bilene ben de kızlar çok güzel olmuşsunuz diyince ya oylemi eda diye sordular ve ben: elbette öyle dedim.sevda ise :haydi eda sen de bir giyin süslen görelim seni dediler ben de tabiki bekletin giyinip geliyorum dedim. Ve bir beyaz uzun içinde mavi,sarı.yeşil. turuncu ,pembe tonlarının karıştığı bir elbise giydim,altıma ise toz pembe sandalet giydim, saçımı ise fön yaptım ve artık hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )
RomanceBir kiz var . Adi Eda ve bu kız zengin ve bir gün babasının ofisi taşınacağını söyleyip başka bir yere taşınmaları sonucu kızın arkadaşlarından ayrılması ve ayrıca kızın hayata küsmesine yol açıyor. Kızı hayata bağlayayn Alp