part4

291 74 23
                                    

Ve beklediğim tatil gelmişti iki günüm vardı ve ben bugünleri değerlendirmeyi düşünüyordum.İlk gün için programım yoktu fakat Ayşe aradı ve bizim oralara bugün geleceğini ve benimle buluşmak istediğini söyledi,ve ben bu durum da hem şaşırmış hem de sevinmiştim.Cafede buluşacağımızı belirlediik,ve yarım saat sonra buluşacağımızı programladık ve ben hemen üstümü giyinmeye başladım,üzerime bir kısa göbeği açık beyaz  gömlek, altıma  yırtık  kısa kot  şort ,ayakkabı olarak siyah bir spor ayakkabı giydim ve saçımı maşa yapıp evden çıktım. Ve cafeye doğru yol aldım,Cafee gittiğim de Ayşe oradaydı ve biz ikimiz sarılıp birbirimizi öptükten sonra oturduk. ve iki orta şekerli kahve istedik.Kahveler geldi ve biz kendimizden hayatımızdan bahsediyor,sohbet ediyorduk ve Ayşe yaz ayinda bodruma bizim buralara gelicekti,tatil yapmaya bu duruumda biz de antalyaya gitmeye ailece karar vermiştik.Bu durum aslinda beni pek mutlu etmedi,çünkü ben tatil yapinca o da bizim buralara gelicekti. Ama ben yine ailemle konuşup erkekn tatil yapmayı planlamak istiyordum. Eve gittiğimde annemin işten gelmesini sabirsızlıkla  bekliyordum,ve annem geldi. Dirumu anlattım annemde olabilir erken dönebiliriz dedi. Bu durumdan memnun kalmıştım.Ve telefona biraz bakayım dedim telefona 5 mesaj art arda gelmisti alp bana ayni mesaji neden 5 kere gönderdi diye merak ettim ve sordum ve cevap olarak Alp da seni çok meak etyim aklima kötü şeyler geldi diye düşündüm dedi bende teşekkür ederim Alp beni düşünmen beni mutlu etti.Alp beni avmye götüreceğini söyledi, bende kabul ettim.

İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin