part 25

114 35 3
                                    

Ama  Alp kendinde değildi. Babası biraz bekledi ve Alp gözünü açtı

Babası:Alp'e uyandın oğlum.

Alp:Siz kimsiniz beyefendi.

-Amcacım kesin beyninde bir hasar oluştu ve bizi felan hatırlamıyor bu geçici olur. 

Babası:Olabilir kızım doktoru bir çağıralım.
-Peki.
Doktoru çağırdık. Doktor geldiğinde hemen Alp'in yanına geçti.

Doktor:Kafasında küçük bir hasar oluşmuş , bir kaç güne düzelir. Merak Etmeyin.

Babasi: Evet kızım. Haklıymışsın .

-Hadi amcacım biz yarın gelelim olur mu şimdi eve gidelim ben sizi bırakayım. Hemde Alp dinlenmiş olur.

Babasi:Tabiki kızım doğru söylüyorsun.

Ben amcayı evine bıraktım, kendimde evime geçtim. Çok üzülmüştüm. Üstümü değiştirdim o sırada  telefonum çaldı.Arayan Ateş 'ti.Hemen açtım.

Ben:Efendim Ateş.

Ateş :Dışarı çıkalım mi biraz?

Ben: Evet Ateş seninle konuşmam gereken bir kaç konu var görüşsek iyi olur.

Ateş:Peki o zaman görüşelim.

''Ve o da kabul etti."
Ben hemen bahçeye gittim aynı yerde buluşacaktık. Ben gittim sonra Ateş geldi ben Ateşi görünce kendimden geçtim çünkü çok yakışıklısı.Üzerine bir gömlek altına keten mavi bir pantolon giymişti ve tabiki kokusu acayip güzel ve çekiciydi. Yanıma yaklaşdıkça guzel kokusuyla beni benden alıyordu. Kalbim cok hizli atıyordu, heyecan basmıştı.

Ateş :Edacim seni çok beklettim mi?Dedi.

Ben :Daha yeni geldim. Dedim.

Ben hemen başladım konuşmaya...

Sen o gün kim olarak benim telefonumu açıyorsun ve Alp 'e hakaret ediyorsun o benim sevgilimdi bu aralar biraz tartıştık sadece bu senin yüzünden çocuk kaza yapmış ve suan hastane de haberin var mı dedim.

Ateş:

Yapma Eda ya ...Ben senden hoşlanıyordum . Kusura bakma refleks olarak gelişti. Dedi.

Ben:

Ben senin refleksin yüzünden onunla aram Share kötü oldu napicam ya dedim.

Ateş :

Eda ben de seni buraya bir şey için çağırdım dedi.

Ben:

Ne diyeceksin ki bana, dedim.

Ateş :

Ben senden hoşlanıyorum o kadar ay sana attığım mesajlar gönderdiğim hediyeler bir erkek severse kusura bakma böyle sever bence Alp seni sevmemis dedi. Ve benimle çıkar mısın eda diyince ben bir an öyle kalakaldim.

Ama bir düşündüm sonuçta Ateş beni seviyor o kadar sürpriz yaptı ve gerçekten iyi birisine de benziyor aslında onunla çıksam hiç fena olmaz diye düşündüm. Ama sonra aklıma Alp geldi,zaten Alp 'le yürümüyordu . Diye düşündüm ve Hemen ayağa kalktım ve Ateşe tokat atıp kaçtım ve Ateş peşimden koştu. Koştu. Ve birden kolumu tuttu ve beni kendi üzerine çekti ve ben kucağına düştüm ve o anda Ateş beni öptü ve ben kendimi serbest bıraktım. Ama neden demekki bende aşık oldum. Beni öpmesine kötü ama yinede ona aşıktım artık. ... Ve ben bağırarak sen kimsin ya ne yapıyorsun diye bağırmaya haykırmaya başladım. Ve ateşin bir tokati daha hakettiğini bilerek bir tane güzel bir Sertle vurdum. Ve Alp çıldırdı. Çünkü olduğu yerde kaldı hemen taksi çevirdim ve eve gittim. Yatağıma uzandim biraz sonra doktor aradı.
Alp'in taburcu olacağını söyledi
Ve ben hemen babasına haber verdim. Ve babasıyla birlikte Alp'i aldık. Alp bana çok sinirliyim ve bana bakmiyordu,çünkü o da artık benden nefret etmişti. Ve ben onları taksiye eve bıraktıktan sonra hemen Alp 'i aradım ve söyle dedim.

Ben ayrılmak istiyorum dedim.

Alp:

Bana uyar dedi.

Ben de

Ya öylemi tamam dedim ve yüzüne kapattım.

Ve ateşi aradım artık sevgiliyi dedim.

Ateş havalara uçtu sanki defalarca doğrumu söylüyorsun seni çok seviyorum dedi.Ve bende seni çok seviyorum hayatım dedim.

Yarın annemler gelicekti ve ben çok mutluydum
Annemler gelene kadar tüm ortalığı sildim, süpurdum .

Ve ben aslında akşamları çok korkuyordum ve uyuyamıyordum. Ve telefonum çaldı annem arıyordu.

Açtım ve annemle konuştum. Annem de babanın bir arkadaşı var şirketten eski bir arkadaşı yarın bize gelecekler iyi yapmışsın bizde geliyoruz şimdi yoldayiz dedi bende

Olley ya Anne sonunda geliyorsunuz dedim. Ve misafirleri de merak ettim. Acaba kimler ???diye felan ...






Evet arkadaslar bu bölümü en uzun bolumum oldu birçok olay var ve bu olaylar kitqbin sonunu belirliyor kitabımın tamamlanmasına çok az bolüm kaldı. Haydi o zaman kitabımı yorumlayın ve voteleyin . Kitabımın kitap olmasını isteyen arkadaşlar benimle iletişime geçerse çok memnun olurum








İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin