Sınıfta ders işlenirken bir öğrenci kapıyı çaldı ve yeni öğrenci olduğunu söyledi. Öğretmen ise içeri geç boş bir yere otur diyince benim yanım boştu ve yanıma gelip ,oturdu. Adını sordum''Alp'' diye cevapladı.
Arkadaş olalım mı? Dedim.Alp kabul etti.
Bende dost aradığımı söyledim ve Alp zil çalınca kantinde konuşalım dedi. Ben de kabul ettim.Daha sonra ise zil çaldı ve biz kantine gittik, Alp bana kahve ısmarladı.
Teşekür ederim.Alp; rica ederim.
Daha sonra ise biz beraber konuşmaya başladık ve ben anlatmaya başladım:Alp ben ilk bu okula geldiğimde bu okuldan nefret ediyordum ve hiç sevmiyordum. Eski arkadaşlarımdan ayrıldım onlarla yaşadığımız yerden taşındık nedeni ise babamın ofisini taşıyınca biz de taşınmak zorunda kaldık. Bundan dolayı bu hayatı hiç sevmiyordum ve hatta nefret ediyordum.
Ama bugün arkadaş olmaya yeni arkadaşlar bulmayı annem söyledi ve ben de artık bunu düşününce aklıma yattı.
Ee sen neden buraya geldin Alp?
Bu soluksuz konuşmamdan sonra sonunda sustum. Çok konuştuğumun farkındaydım. İçimi dökmek için konuştum. Diye içlendim.
Alp :Biz de buraya yakın bir yere taşındığımız için bu liseye gelmek zorunda kaldım, fakat burayı pek beğenmedim .
-Aynen Alp katılıyorum.
Okul bitti ve çıkışta Alp arabasını alınca bana atla dedi. Ben de hemen atladım okul tip tip bize baktı.
...
Biz biraz gezdik,Alp beni bir kafeye götürdü. Ben Alp'i arkadaş olarak sevmeye başladım,Alp'te aynı şekilde söyledi ve ben çok mutlu oldum.
Sanki biraz duygu patlaması yaşadım, ilk defa uzun zamandır arkadaşlık yapıyorum,biraz heyecanlanmıştım. Ayrıca Alp'te çok iyi ve tatlı birine benziyordu .
SEVGİLİ OKURLARIM!
BİRAZ DÜZENLEMEYE ALDIM ,BÖLÜMÜ TEKRARDAN OKUYUP YORUMLARINIZI BELİRTİN.
İYİ OKUMALAR CANLARIM❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )
RomanceBir kiz var . Adi Eda ve bu kız zengin ve bir gün babasının ofisi taşınacağını söyleyip başka bir yere taşınmaları sonucu kızın arkadaşlarından ayrılması ve ayrıca kızın hayata küsmesine yol açıyor. Kızı hayata bağlayayn Alp