part15

158 49 0
                                    

Alp şarkıyı söylerken sadece benim gözlerime bakarak söyledi ve ben de gözlerimize Alp'i ne gözlerine daldım. O kadar güzel bir şarkıydı ki sanki bu şarkıya aşık olmuştum.Alp'in bu kadar güzel şarkı söylediğini gerçekten bilmiyordum.Alp şarkısını bitirince herkes alkışlamaya başladı. Alp in yüzü gülmeye başladı.

Beyza; oo Alp bey çok güzel söylüyorsunuz dedi.

Burak;Aynen Beyza Alp acaba konserlere çıkıyormusun?

Alp;Teşekkür ederim arkadaşlar. Evet burak konsere çıkmıyorum.

Eda(ben):Alp senin için bir sürprizim var ,ama şuan değil,bodruma gidince göreceksin dedim

Alp:Ya öyle mi şimdiden meraklandım.

Sohbet böyle devam ederken ben artık uyuyalım arkadaşlar diyip Alp haydi çadıra herkes eşleriyle girsin dedim.

Kızlar:Haydi beyler uyuyalım,dediler ve herkes çadırına gitti. Ben getirdiğim battaniyesi yatak gibi yapıp altına da yastıkları yerleştirdim ve Alp'te bana yardım etti ve Alp eda beraber uyuyacağız dimi dedi.

Ben:Evet aşkım.dedim

ALP:Şaşkın şaşkın bana bakakaldı kısa süre gözlerime baktı ve evet ozamn iyi aşkım dedi.

Alp tam battaniyesi açarken ben de altına girdim,ve o da yanıma geldi ve elimi tuttu.Benim içimde bir kıpırtı oldu.Alp bana bir soru sordu.

Alp:Eda beni seviyor musun? Diye sordu.

Ben:Alp ben seni seviyorum,tabiki de peki sen?

Alp:Elbette aşkım ben de seni seviyorum hem de çok dedi.

Alp :haydi uyuyalım Eda.dedi.

Ben:Evet haydi uyuyalım dedim.
Alp yatağa uzandı ve haydi Eda yanıma gel dedi. Ve ben arkami döndüm.Alp ise bana sarıldı ve ben arkadan fısır fısır gülmeye başladım. Ve bu durumdan ben de Alp'te memnunduk. Yarım saat sonra ben uyuyamamıştım ve tam arkami döndüğümde Alp'i ne dudakları gözümün önündeydi. Ve Alp gözlerini açtı ve benim dudaklarımı daha da yaklaştı ve kısa öpüşmeye başladık. Ve ben bu durumdan memnundum, Alp beni bırakamıyordu. Ben hemen dudağını bıraktım ve üzerime hırka alarak sahilin oraya gittim.

İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin