Part 26 ''Annemler geldi''

100 34 0
                                    

Annemler gelmişti.  Ve annem hemen yemek hazırlıklarına başlayacağını söyledi.  Tatlı, pasta ,sarma,kısır, patates salatası, kurabiye,top çikolata vs. Vs. Şeyler hazirlayacagim kızim onun için bizim bugün çok işimiz var bize gelicek  babanin ve benim arkadaşım. Onun için şimdiden hatırlayalım da sabah erken eve olacaklarını ve birkaç gün kalacaklardır belirtiler. Ben ise nedense bu duruma sevindim. Artık bugünün sevinciyle olsa gerek Ateşin  beni sevdiğine hala inanamıyordum. Neden mi çünkü çok yakışıklıydi birisiydi ve bende buldugum karşısında onu çok sevmiştim. Kısacası ona hayran olmuştum. Ve bundan dolayı olsa gerek derken yukarı odama çıktım ve Ateşin bana mesaj attığını gördüm.

Ailen geldimi eda diye ben ise şöyle yanıtladım.

Ben:

Evet suan daha yeni geldiler yorganlar yarın misafirler gelecekmiş bize...

Ateş de yapma ya kolay gelsin Size dedi.

Ve Ateş söyle dedi

Biz de yarın ailemle misafirliğe gideceğiz. Dedi.

Ben de :

Ne güzel iyi gezmeler yarın için neyse ateş ben biraz kitap okuyacagim.Sonra konuşalım   olur mu??Dedim.

Ateş:

Elbette canım olur sen kitabını oku bende müzik felan dinlicem dedi.

Ve Aşağıya indigimde annem neredeyse herseyi hazirlamisti.Ve bende kolay gelsin anne dedim.

Annem:

Sağol bebeğim sen git uyu dedi. Ben de yok anneciğim bahçede biraz kitap okuyacagim dedim.

ANNEM:

Annem de tamam canım olur tabiki...
Dedi.

Ve bende bahçeye çıktım biraz kitap okudum ve beni uyku bastı.  Hemen yukarı çıktım ve yatağıma uzandim.Tabiki telefonumu da unutmadım. Hemen şarja taktım. Ve uyudum.Sabah 6 da alarm çaldı ve ben uyandım .Ve ailem uyanmış kahvaltı ediyorlardı. Hemen yanlarına gittim.Ve kahvaltimı ettim.Hemen pijamalarimk değiştirdim.

Sıfır kol ,göbeği açik ,siyah gömlek üstüme giydim.Altima da tam yazlık bir dizüstü etek giydim. Etek beyaz ve çiçekliydi. Ben yaz  günlerinde hep çiçekli elbise,tayt,tshirt, gömlek, etek giyen birisiydim.Yani yaz bana çiçekleri hatırlatiyordu. Aslında ben çiçek de diken biriydim. Bu tür projelere hep katılırdim. Çünkü doğayı seven ve önemseyen biriydim.Neyse kendimi böyle düşünmeye ara verdikten sonra ayakkabı olarak bir siyah Babet giydim. Ve kapı çaldı.  Misafirler gelmişti.  Hemen saçımı fonlemistim.Açik bıraktım.  Ve annem misafirlere kapıyı açmaya gitti.

İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin