Aslında Alp ile tanışmam benim için çok iyi olmuştu. İlk arkadaşım olması daha çok sanki hayata bağlanmamı sağladı. Eve gittim ve annem yine işteydi, daha sonra biraz atıştırmalık yedikten sonra sosyal medyaya girdim ama ne göreyim !Gizli numaradan mesaj ben de çok şaşırarak kendi kendime bu mesaj da neyin nesi dedim. Ve mesaj da şöyle diyordu: Seni çok seviyorum zamanı gelince bunu karşında söyleyeceğim diyordu. Ben de tabi bir merak içinde siz kimsiniz diye mesaj yazdım ,cevap olarak ''Zamanı gelince öğreniceksin canım .''yazıyordu. Bende mesajı sildim ve instangrama girip dolandım, daha sonra bahçeye inip salıncakla sallanarak fotoğraf felan çektim ve sosyal medayaya bağlandım,ama birden ne göreyim yan bahçeden bir saçma sapan sesler geliyordu.
...
Ve baktığımda ise birkaç erkek kavga ediyordu ve ben korkudan hemen eve çıktım. Kapıları kilitledim, cidden ilk defa bu kadar korktuğumun farkındaydım, telefonum çaldı ve hemen cebimden çıkarınca yine şaşırdım gizli numara neyse telefonu açayım dedim ve açtığımda bir erkek sesiydi ve şöyle dedi: Bugünkü mesajımı okudunmu çok yakında tanışıcağız dedi ve kapattı. Bende kimsenin sesine benzetemedim. Biraz dışarı çıkıp yüzmek istiyordum, hemen mayomu giyip aşğıdaki havuza girip biraz yüzdüm ve çok rahatladım.
Annem geldi ve dışarıda yemek yiyeceğini söyledi bana da arkadaşlarınla yemek yemeye gidebilirsin dedi ve ben bu duruma çok sevindim.Ama kiminle yiyeceğimi hiç bilmiyordum. Ama anneme tamam dedim annem gitti . Aklıma Alp geldi , bana numarasını vermişti ihtiyacın olduğu zaman ara demişti, bende aradım ve Alp'e teklif ettiğim zaman Alp kabul etti, ve beni evin önünden alıcağını söyledi, bende mavi bir kısa gece elbisesi giydim, altıma siyah bir topuklu ayakkabi ve hafif bir makyaj ,üzerime deri ceket alıp çıktım,Alp'te mavi Bir takım elbise giymişti,ama çok yakışıklı olmuştu ilk defa görmüştüm. Beni görünce biraz şasırdı ve çok güzel olmuşsun dedi, bende teşekkür ettim. Ve arabaya binip ,restauranta gittik. Ve bir yemek yedik,yemekten sonra da bir tatlı yedikten sonra sahilin oralarda gezdik, biraz sohbet ettik. Bana yarın dersten sonra bisiklet binmeye gitmek için çağırdı. Bende kabul ettim ve eğlenceli bir gün olur ,dedim. Ve cidden günüm ilk defa güzel geçti. Alp beni eve bıraktı ve bana teşekkür etti, ben nedenini sordum ve o anda Alp senin gibi güzel bir kızla bir gece geçirmek çok güzeldi diyince ben ise: Bende senin gibi bir Yakışıklı ile bir gün geçirmekten memnun oldum,ikimiz de bu durumu sevmiştik. Ve bugünün sonunda eve gittiğimde annem gelmişti ve ben hemen odama geçtim.
...
Üzerime askılı siyah bir t-shirt ve altıma beyaz miki fareli bir pijama giydikten sonra yatağıma geçip sosyal medyaya bağlandım,dolanıyordum. Birden Alp 'ten mesaj geldi,ve bugün hakkında neler hissettiğimi sordu bende günün çok iyi ve güzel geçtiğini söyledim.
O da çok iyi geçtiğini söyledi. Ben uyuyacağımı söyleyip uyudum,sabah kalkıp tatilimi çok iyi rahat geçiricektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )
عاطفيةBir kiz var . Adi Eda ve bu kız zengin ve bir gün babasının ofisi taşınacağını söyleyip başka bir yere taşınmaları sonucu kızın arkadaşlarından ayrılması ve ayrıca kızın hayata küsmesine yol açıyor. Kızı hayata bağlayayn Alp