Ben uyurken saat 8 de alarm çaldı ve nefret pis alarm sesiyle olsada uyanmak zorundaydım. Yerimden hoplayarak Alp'i uyandırmaya gittiğimde Alp'in kapısını tıkladığım da ses mutfaktan geldi. Eda diye bir ses çıktı.Alp'in sesiydi bu. Alp'in yanına gittiğimde mutfakta ki masayı hazırlamış ve kahvaltı çok güzel görünüyordu. Benim telefonum çaldı babam arıyordu.
Babam:edacim nasilsin ne yapiyorsun?
-İyiyim kahvaltı ediyorum. Tamam kızım afiyet olsun.
''Sağol baba hadi iyi günler ben okula gideceğim ''
-Peki kızım.
Alp'e çok teşekkür ettim,
ve çok güzel görünüyor sofra''
Alp:Edacım hadi otur kahvaltı edelim.
- tamam,oturayım
Sofraya oturdum , kahvaltı ettik. Alp'e okula bugün gitme dedim, dünkü olaydan dolayı çok yoruldun. O da bir şartım var nedir dedim.
Alp ise:Sen de bugün gitmezsen olur.
-Ben de olur bugün senin için gitmem bugün istersen bahçeye gidelim biraz salıncakta oturup biraz dinleniriz eğer iyi olsaydın biraz yüzerdik ama kötüsün hastasın,dedim.
Alp:Edacim iyiyim ben hadi yüzelim diyince ben de olur neden olmasin dedim. Yedek mayo var babamın onu getireyim diyince:
- Tabi olur dedi Alp
Peki getiriyorum.
Alp mayosunu giyinmeye gitti,ben de mayomu giydim ve yüzmeye başladık havuzda yüzerken çok eğlendik, fotoğraf çektik çok güzeldi. Bir an Alp elimi tuttu ve düz bir şekilde
''Eda ben seni seviyorum''
-Ben de seni seviyorum.....
Alp elimi tuttu ve ağzımı öpmeye başladı, ben de kendimi durduramadım ben de aynı şekilde onu öptüm. Kısa öpücükten sonra ben hemen üstümü değiştirmeye gittim ,Alp'te üstünü değiştirdi.
Eda özür dilerim.
-Sorun değil bende seni seviyorum.
Kampa artık yarın gidelim ben hazırladım her şeyi arkadaşlarım da geliyor. Oda tamam bende hazırım gidelim dedim. Alp evine git sen de üstüne 1 haftalık kıyafet felan al dedim. Tamam eda dedi. Ve ben arkadaşlarımı arayıp durumu anlatırım. Onlar da kendilerini hazırlayıp bize geliceklerdi. Ben hemen bavuluma bir cok sey koydum örneğin :5 şort,10 üst gömlek, t-shirt felan,altıma ise 7 tane dar paça ve kisa etek getirdim,3 spor ayakkabi 2 parmak arasi terlik ve 2 tane elbise koydum. Diş fırçam , macun , 5 küçük şişe su ve burkac cikolata,yüz nemlendiricim,lipbalm vs. Birćok sey koydum ve hazirleken çok mutluydum 1 seneden sonra ilk defa arkadaşlarla takilmaya başladım. Bu durum benim için çok iyi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )
RomansaBir kiz var . Adi Eda ve bu kız zengin ve bir gün babasının ofisi taşınacağını söyleyip başka bir yere taşınmaları sonucu kızın arkadaşlarından ayrılması ve ayrıca kızın hayata küsmesine yol açıyor. Kızı hayata bağlayayn Alp