part27 ''Merak ettiğim,misafirler geldi.''

204 35 3
                                    

Ben çok heyecanlı bir şekilde aşağıya indim ve annem misafirleri içeri aldı. Bir kadın, bir adam ve O da ne Ateş daha neler nasıl olur ya Ateş babamın arkadaşının oğlumu oo gözlerime inanamıyordum.  Ben şaşkınlıktan özel durdum merdivenlerde ve misafirleri annem içeri aldı onlar salona geçti ve Ateş 'te beni gördü ve o da şaşırdı.

Ateşin gözleri fal taşı gibi açıldı. Ve biz birbirimize şaşkın şaşkın bakistik.  Hemen ailesine'' hoşgeldiniz ''dedim.

Babasi ve annesi : Hoşbulduk kızim. Dedi.

Ben de Ateş sen de hoşgeldin dedim.

Ateş : Hosbuldum eda dedi.

Tüm ailemiz aynı anda siz tanisiyormusunuz ?Dedi ve ben de

Ben:

Evet biz okuldan arkadaşız daha yeni arkadaş olduk zaten dedim.

Ateş :

Aynen öyle biz de okul arkadasiyiz. Babamlar ve annemler de birbirleriyle iyi arkadaşlar biz çok uyumlu olduk dedi.

Benim babam :
Çok güzel bir tesadüf. Dedi.

Annem:
Haydi kızim gel bana yardım et masayı hazirlayalim dedi.Ve annemle mutfağa geçtik, annem herseyi tabaklara yerleştirmişti. Ve ben salondaki masayı hazırlamaya başladım. Ve masayı hazırladık hep beraber  aynı masaya oturduk.Ve hem sohbet hem de iyi arkadaşlıkları olduğunun farkına vardım. Ailemin böyle iyi arkadaşlarının olması çok iyi bir duyguydu.  Bugün Ateşler bizde kalacak. Benim heyecanın 2 ye katlandı. Düşünsem aklıma hiç gelmeyecek birsey ya dedim.Ve Ateşler bizde kaldı. 1hafta bizde kaldılar. Bizde ayrı ayrı odadan mesajladiyorduk . Ve Ateş lerin gitme zamanı gelmişti ve onlar gittiler.Biz ateşle çok önemli bir karar aldık.  Biz aynı üniversiteye gitmemiz gerekiyordu çünkü biz aynı mesleği istiyorduk.Ben ingilizce öğretmenliği o ise edebiyat öğretmenliği okumak istiyordu.Bu durun için okullar açıldı, kapandı.  Derken biz lise 4 e geldik ve beraber ben onlara gidiyordum. O bize geliyordu.Veya parkta yada Cafeler de buluşup ders çalışıyorduk. Birbirimize konuları anlatıyorduk. O kadar ders çalıştık ki tüm Son senede sevgili olduğumuzu bile unutmuştuk.  Ama çalışmamız sonucunu yarınki sınavımiz belirleyecekti. Ve yarın için erken uyumuştuk. Sabah üzerime siyah bir gömlek altima ise bir şort giydim ,saçlarımı topuz yaptım. Ayakkabı olarak spor beyaz ayakkabılarımi giyip evden çıktım ve sınav yerine geldim sınava 10 dk kala biz elimizi tuttuk ve sınava 5 dk kala  sarıldık, başarılarımzii dinleyip sınav girdik ve çıktığımızda ikimizin de yüzü gülüyordu. Çünkü çok çalışmıştık artık önümüze gelen soruları çok iyi kavriyorduk . Hemen birbirimize soruları sorduk ve tüm soru cevaplarımiz aynıydı. Ve çıkışta yine birbirimize sarılarak ece gittik . Ateş beni eve bırakıp gitti. Ve annem hemen nasıldı.,ne oldu ?Gibi sorular sormaya başladı.

Ben de anlatmaya başladım.

Anneciğim çok güzel geçti,Ateşle soru cevaplarımiz karşılaştırdik. Aynı sonuçlarımiz diyerek sevindim.ve anneme odama çıktığını söyleyip uyudum. Ve aradan birkaç ay geçti ve bizim üniversite puanlarımiz açıklandı.  Ve Ateş'le konuştuk sonunda puanımizi tutturduk hemen anneme ve babama bu haberi verdim. Ve Ateş 'le çok güzel bir üniversite hayatımdan sonra Ateşle Son sınavımiz girdik. Ve sonunda istediğimiz mesleğin sahibi olduk biz Ateşler ilk defa sevinci öğrenmiş gibi sevindik.Ikimiz de istediğimiz  hayatımıza ulaştık, ama ulaşıncaya kadar da çok çalışmıştık. Benim atamam oldu ve Ateş'te  atandı. Birgün bu aşkın bitmiyecegini anlayarak biz evlenmeye karar verdik.Ates ailesiyle beni istemeye geldi ve ailem de bizim durumumuzun farkındaydi. Ve babamlar da bu duruma onay verdiler . Böyle bir ailem olduğu için çok mutluydum.
VE BİZ ATEŞLE EVLENDİK.









Ve sizlere bu kitabın son bölümü olduğu için veda etmek durumundayım. Bu kitabımın Son bölümü kitabımı bu zamana kadar okuyan ,Oylayan ve yorumlayan tüm arkadaşlarıma sevgili okurlarıma sizleri çok sevdim.Sizler sayesinde ben bu kitabı bitirebildim.Bu kitabın sonunda bölümü artık Size bir müjdeli haberim var bu bitti.Ama yepyeni çok güzel bir Roman daha da yazacağım. Merak Etmeyin. Sevgili okurlarım sizleri çok ama çok seviyorum. Tüm destekleriniz için teşekkür ediyorum.Ve bu kitabı burada noktaliyorum. Diğer kitabımda da aynı desteği görmek istiyorum. Bu ilk aşkım kitabını daha okumayan arladaslariniza tavsiye edin.Kitabimin kitap olmasını basılmasini isteyen tüm okurlarim rica etsem kitabın basilsin yazarsanız çok mutlu olurum.

Yeni kitabımda görüşmek üzere hoşçakalın. ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK AŞKIM ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin