Medya; Utku
🍁🍁🍁
"Ee, sonra?" dedim cips paketnden bir tane daha alarak.
"Sonra mı?" dedikten sonra oturduğu tabureden kalktı Ömer. Ceren ile birbirimize bakarak sinsice gülümsedik. Ömer'i ondan daha iyi tanıyordum ve şu an ne yapacağını az çok tahmin edebiliyordum.
"Baktım adamın eli cebine gitti. Dedim, kesin bıçak çıkaracak."
"Dur dur. Baştan anlat. İlk başta dinlemiyordum klasik bir şeydir diye!"
Ceren'e ofladıkttan sonra tekrar anlatmaya başladı Ömer.
"Adam nefes nefese taksime bindi. Sonra 'nereye abi?' diye sordum. Ee, malum adam taksime bindikten sonra polisler geldi. Bana hızlıca 'devam et kardeşim, söylüycem' deyince anlamıştım kaçtığını!"
Öyle bir heyecanla anlatıyordu ki sanki olayın içindeydik. Tabi Ömer biraz kendinden de bir şeyler kattığı brlliydi.
"Sonra işte ben ilerliyorum adam iki koltuğun arasına kafasını sokmuş 'burdan sağ yap' dedi. Ben başımı salladım ve sağ değilde sol yaptım-"
"Aa niye? Öleceksin bak?"
Ceren'in cümlesine güldüm. Ömer şu an karşımızdaydı ve bize yaşadığı bir olayı anlatıyordu. Hep diyorum ama işte yine diycem, bu kız salak.
"Hoppaa! Kızım bir dur. Sonunu niye söylüyorsun? Heyecanı kalmıyor!" dedim kafasına acıtmayacak bir şekilde vurarak. Seviyordum ikisini. Hep bir kardeşim olsun istemiştim ama olmamıştı. Allah'da bana kardeşten öte iki dost vermişti.
"Durun durun!" dedi ellerini önünde siper ederek. Ardından;
"Ben tabi sol yapınca adam şüpelendi. 'Sağ dedim, kulaklarında sorun mu var?' dediğinde merkez görüş alanımıza girdi. Adam koltuğa yaslanınca işte eli cebine gitti. Anladım orda bıçak çıkaracağını. Böyle beyaz ışığı görür gibi oldum, kızım. Meğerse güneş ışığının cama yansımasıymış!"
O arada bizi bir gülmek tuttu. Nerden geliyordu buna bu zeka? Zamanında balık felan yemişmiydi?
"Sonra işte adama aynadan baktım. Bıçağın ucu gözüktü. İşte orda bir şehadet getirdim. Ne olur ne olmaz? Sonra 'burası kestirme abi' dedim. Adam gözle kaş arasında yan koltuğa geçti. Maşallahı vardı. Dersine iyi çalışmış bak. Sonra. Bıçak karnımda yer edindi. 'Kekleme lan beni. Bilmiyormuyum ben siz taksiciler kronometrenin çok tutması için elinizden geleni yaparsınız'. İşte orasını ben hiç düşünememişim. Ani bir frenle taksiyi gelişi güzel merkezin önüne park ettim. Ardında adamın kolunu çevik bir şekilde büktükten sonra kapıyı açarak yeri boylattırdım. Dışarıda olan polisler yanımıza akın ettikten sonra ben olayı anlattım. Sonra bana bir övgüler yağdırdılar. Anlatamam. 'Yok sen olmasan biz ne yapardık' 'ne kadarda yakışıklısın' 'senin bir polis olman lazım, yolunu mu şaşırdın' felan işte. Daha çoktuda aklımda kalmadı. "
"Ha yani adamın her dediği zihnine işledi. Övgüleri hatırlamıyorsun?" dedim.
Ömer geri taburesine oturarak "Size anlatmak için buraya gelesiye kadar tekrarladım da ondan. Yoksa biliyorsunuz balığın bütün özelliklerini taşıyorum!"
Ceren ile başımızı sallayarak gülmüştük. Zehra abla, Ömer'in annesi biraz kası olduğu için ona balık etli diyordu. Yoksa Ömer'in fiziği gayet güzeldi. Balık hafızalı ve balık burcuydu, Ömer. Bu yüzden böyle deme gereği bulmuştu.
🍁🍁🍁
"Ama bugün pazar!"
"Beste! Geliyorsun dedim. Saat 20.00' da hazır ol. Ceren ve seni almaya bir araba gelecek. Anlamıyorum Ceren hiç itiraz etmezken sen neden itiraz ediyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize "Umutlarım Sende Saklı"
Romance~KÜFÜR İÇERİR~ ☆SİYAHIN İÇİNDEKİ BEYAZ NOKTANIN HİKAYESİNE, VAR MISIN? ☆ÖYLEYSE ŞİMDİ BİR OKUL DÜŞÜN! YOK YOK... DÜŞÜNME! ☆ŞEY DÜŞÜN... ARDI KESİLMEYEN OLAYLAR? HAYIR, BUNU SİL AKLINDAN! ☆YAŞAMAYI BİLMEKSİZİN NASIL YAŞANIR, BUNU BİR DÜŞÜN? AYY, BU...