Baran'la geçirdiğimiz günün ardından bir gün geçmişti ve bugün yeni yıla girecektik. Annemden ne kadar azar işitsemde Baran'ın söylediği sözlere ve anlattıklarına değerdi. Şimdi ise alnıma kadar uzanan perçemlerim uzamış ve gözüme batıyordu. Kör olmamak için bende Ceren'le birlikte kuaföre gidiyordum. Her ne kadar kestirme uzasın desede onu dinlemeyecektim. Yıllardır aynı saç modelini kullanıyordum ve gerçekten rahattı. Bir fön yetiyordu."Oo, hoşgeldiniz!"
Kuaförün alüminyum kapısını acar açmaz kuaförcü Selin abla oturduğu yerden kalkarak bize ilerledi. Mahallemiz sıcak kanlı olduğu için nerdeyse müşterilerinin hepsini tanıyordu. Zaten evide dükkanının hemen üstüydü.
"Hoşbulduk!" dedi Ceren Selin ablayla üç kere yüzlerini birbirine temas ederek sarıldılar. Bende Ceren gibi Selin ablaya sarıldım. İki tane müşteri pembe koltukların birine ben diğerine de Ceren oturdu.
"Müşteri yok mu?" dedi Ceren karşısındaki aynadan kendini süzerek.
"Yok kız. Bizim alt mahalledeki Nilüfer'de açmış bir kuaför. Birde inadına ücretleri benimkinden düşük yapmış. Herkes oraya akın ediyor."
Ceren cıklayarak"Bu yaştan sonra onun ne haddineymiş kuaförlük!"
"Demi kız. Evlenme vakti gelmiş hala orda burda kuyruk sallıyor. Evlensene deyincede'daha erken' diyor evde kaldım diyemiyorda!"
Ceren'le Selin abla bir oldumu dedikoduda üstlerine yoktur.
"Yaa, evde mi kalmış? Geçen bakkalda karşılaştığımızda yok mu birisi diye sordum, gelen çok demişti?"
"Aman, Nilüfer'de yalan çok. Bir de böyle kendini üst-"
"Selin abla?" dedim buna daha fazla dayanamayacağımı anlayarak.
"He kızım?" dedi arkama geçip saçlarımla oynayarak.
"Her zamankinden" diyerek göz kırptım. Sürekli buraya geldiğim için artık anlamıştı beni.
"Off, sende artık şu modeli bir bırak. Hem senin alnın küçük. Bakayım!" dedi kahküllerimi alnımdan çekip alnımı göz önüne çıkararak.
"Evet, küçük senin alnın. Bu model yakışmıyor sana!"
Haklılarda. Birazda yüzümü yuvarlak gösteriyordu ama yapacak bir şey yok. Kahküllerimi kestirmezsem gözüme batacaktı ve birazda garip duracaktı. Kökündende kesemeyeceğime göre.
"Başka çarem yok!" diyerek aynada kendime baktım.
"Ablacığım ya, sen şöyle Beste'ye güzel bir kaynak yap!" dedi Ceren.
"Olabilir. Saçın uzayıncada çıkartırız!"
"Neden olmasın?"
Fikrimi değiştiren ne oldu bilmiyorum ama bu model ile çirkindim. Sonuçta etrafımdakilere güzel gözükmek lazım. Değil mi?
..........
"Tamamdır?"
"OMG!!!"
Allahım tepkiye bak ya? Heycanlanmıştım şu an. Selin abla sandalyeyi döndürerek aynaya bakmamı sağladı.
"Ohaa!"
Belime kadar uzanan saçlarım omuzumdan itibaren V bir kesim almıştı. Uçlarınıda Selin abla açtığında gerçekten harikaydı.
"Ha şöyle. Zaten küçücük bir yüzün var. Saçlarından gözükmüyor. Iyi oldu böyle."
"İyi iyi!" dedi Ceren'de Selin ablayı onaylayarak. Bu benmiydim cidden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize "Umutlarım Sende Saklı"
Romance~KÜFÜR İÇERİR~ ☆SİYAHIN İÇİNDEKİ BEYAZ NOKTANIN HİKAYESİNE, VAR MISIN? ☆ÖYLEYSE ŞİMDİ BİR OKUL DÜŞÜN! YOK YOK... DÜŞÜNME! ☆ŞEY DÜŞÜN... ARDI KESİLMEYEN OLAYLAR? HAYIR, BUNU SİL AKLINDAN! ☆YAŞAMAYI BİLMEKSİZİN NASIL YAŞANIR, BUNU BİR DÜŞÜN? AYY, BU...