Noah bu duyduğu ses karşısında birden irkildi , korku ve saygı unsurları içerisinde kadim kişiye sordu ;
- Siz kimsiniz kidemli kişi ?
Kadim ses birden konuştu ; Ben eski tanrıların katledicisi , senin koruyucun ve senin hizmatkarın olan azuzelim ..
Noah tekrardan sordu ; neden benim koruyucumsun ? neden benim içimdesin anlamıyorum hiçbir şeyi diyerek kendine kendine kendine söylendi .
'' Azuzel biraz beklenti içerisine girerek direk cevap verdi '' ; Eski kadim tanrı ırklarından olan asural tanrılarının soyundan geliyorsun evlat baban olacak asural tanrıların yöneticileri büyük savaşta öldü ve seni dünyaya yolladı benimle beraber kendi zaman kavramanından korumak için kendimi seninle beraber mühürledim bu zaman içinde enerjim olağın şekilde bitti ve bu zamana kadar seni yalnız bıraktım bunun için siz geçmiş ve geleceğin tanrı kralından özür diliyorum sormak istediğiniz her soruyu cevaplamaya hazırım sadece söylemeniz yeterli efendim ..
Noah birden şok oldu kendi ailesi öz ailesi değil miydi ? kendi ailesi tanrı olamazdı bir dantianı bile yoktu üzerinde şokun etkisini azda olsa geçirdikten sonra tekrardan bir soru sordu ..
- Kıdemli Azuzel benim tanrı ırkından olmama imkan yok bir dantianım dahi yok ki nasıl güçlü bir soydan gelebilirim , anlamıyorum bir yalnışlık olmalı ..
- '' AZUZEL gülerek yanıtladı ; doğru sizlerin bir dantianı olmaz çünkü dantian denilen bölge ölümlülere özel bir bölgedir sizin ise öyle bir bölgeye ihtiyacınız yok çünkü düşünmeniz ve odaklanmaz yeter herhangibi bir element ve teknik için seviye sorunu çekmeden kullanabilirsiniz tabi ki bunun için özel bir eğitim ve gelişme sürecine girmeeniz lazım ölümlüler gibi seviyeleriniz yok sonuçta sizlerin kendi alemlere ve yükselis alemleri mevcut bunları ister ölümlüler alemindeki ismi ile kullanını ister size öğreteceğim alemleri kullanın bu size kalmış bir şey önemli olan sizin nasıl istediğinizdir yanı sıra her alem atladığınızda ölümlüler gibi o alemin gücüne erişmiyorsunuz zihniniz tanrısal kapılar mevcut bu kapılar acıldığı için daha fazla ailenizden kalan gizli teknik ve daha fazla güç elde ediyorsunuz benim size anlatabileceğim şeyler bunlarla sınırlı efendim daha fazlası için sizin güclenip benim size kişisel bilgi birikimimi aktarmama izin vermeniz lazım şu anki durumunuz ile bedeniniz bunu kaldıramaz..
Noah bu ani gelişmelerden korkmadı değil , ama halen daha üzerindeki şoku atmaya çalışıyordu belki dedi içinden '' intikamımı alabilirim ne kadar inanmasamda bu olanlara bir umut ışığı doğdu artık benimde yükselme ve intikamımı alma zamanı geldi ''
Aradan gecen 2 günden sonra noah artık antremanlarına devam etmeye başladı kendi kendine sürekli ; çalış , çalış , güçlen , güçlen ve intikamını al diyerek kendini motive ediyordu .
Noah birden icindeki azuzele sordu ; Azuzel nasıl bir eğitim almam gerekli söylermisin halen daha bir dantianın görevini kendi içimde hissedemiyorum bunun için yardım edebilir misin ?
Azuzel direk yanıtladı : efendi noah sizin için tek yapmanız gereken doğa ile bütünleşip içinize Qİ enerjisini cekmek ve zihninize aktarma vucudunuza değil dantian dediğiniz kavram nasıl ölümlelerde midenin üst kısmında oluyorsa sizin gibi tanrısal varlıkların beyin bölgesinde buluyor bu şekilde basit bir örnekle açıklamak isterim size birkaç çalışma tekniği aktarabilirim bu vucudunuzu ve zihninizi elbet ki yoracak ama lütfen endişelenmeyin birkaç gün içinde elbet ki alışacak ve artık dileğiniz gibi Qİ yi kontrol edebileceğinize inanıyorum babanız olan yüce tanrı kralı Zoelin kanını taşıyorsunuz size bu konuda güvenim sonsuz ..
Noah babasını adını öğrendi zaman pek çok soru sormak istedi ama birden hatırladı bunun için daha güçlenmesi lazımdı babası kimdi ? kim tarafından öldürüldü ? annesine ne oldu ..
Bunların hepsini öğrenmesi lazımdı sadece güçlenip bunları öğrenebilirdi o zamana kadar durmadan sıkı calışıcağına yemin etti !!
Saat 11 gibi 2 3 bölüm daha atacağım düzenliyorum şu an yazdığım çoğu karakterin ismini değiştirmek istedim ırkların bölümleride 3. ve 4. bölümlerde diğer ırklarla karşılacaksınız sadece bu kadar spoiler verebilirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE TANRI
FantasíaBaş karakterimiz noah bundan 15 yıl önce asgard krallığında dünyaya gelmiştir . Beş yaşında ailesi krallık askerleri tarafından katledilmiştir kimse neden veya nasıl olduğunu bilmiyorken evrenin ufak bir noktasında yaşlı bir adam aniden gözler...