--------------------- 1 AY SONRA ------------------
Bir aylık bir süre zarfından sonra noah hem yardımcısı hemde şu anki ustası tarafından verilen Qİ yetiştirme tekniğini üzerinde çalışıyordu kendisini dış dünyadan soyutlamış ve Albezzin olduğu boşluğa kapatmıştı ..
Noah birden ustasına sordu ; '' Usta şimdi ne yapmam lazım verdiğiniz tekniği kavradığımı düşünüyorum başlangıç ruh alemi 7. Seviyesindeyim halen daha gelişimim çok kötü diğer tarikattaki çocuklara karşı dedi . '' HALBUKİ NOAH bilmesede ustası şu gerçeği biliyordu , diğer yetişimciler 5 ile 10 yıl içinde başlangıç ruh alemine 7. Seviyesine gelebiliyordu yalnız noah bu süreyi sadece 1 ayda gelmişti ustası bu gerçeği noah için daha açıklamamıştı çünkü kendine fazla güvenip eğitimini aksatmamasını istiyordu noah ölümlüler gibi dünyevi şeylere takılmaması lazımdı onun asıl gelişim amacı evrenin zirvesinde oturmaktı ''
- Albez gülerek cevap verdi ; Genç efendi ne kadar ben siz beni ustanız olarak görsenizde ben halen daha sizin hizmatkarınızım ustanız olmak için pek nitelikli sayılmam ama size elimden gelen desteği vermeye hazırım , onun için şimdiden sözlerimi dinlediniz için teşekkür ederim .. ''
- - Ölümlüler için başlangıç ruh alemi gerçekten zordur ama siz 1 ay süre içinde bu alemin geçiş noktasını kırıp geçtiniz bu efsaneler içinde bir efsanedir ve diğer ölümlüler gibi sizin aslında şu an ki gücünüz başlangıç ruh alemi 7. Seviyenin güçü değildir genç usta 1. Tanrı kapısının tam gücünü kullanamasanız dahi şu anki gücünüz Temel ruh alemi 5. Seviyedir bu ailenizin size bıraktığı en güçlü mirastır ..
- Albezz biraz duraksadıktan sonra tekrardan konuştu ; Genç efendi bunu size söylemek istemiyordum lakin sizin bilginiz dışında ben Albezz sizin gelişiminizi mühürlüyorum sebebi ise birden bu kadar hızlı gelişmeniz ve gücünüz cennete meydan okuyan bir hız ile ilerliyor oluşu sebebiyle sizden güçlü insanların tepkisini çekmemeniz için mühürlemiş bulunmaktayım , gerçek gücünüzü ve seviyenizi şu an size söyleyemem sadece daha hızlı gelişip daha istikrarlı bir şekilde kendinize güvenirsiniz ailenizin size geri bıraktığı 2 mirasını ve kendimin bilgi birikimini aktarabileceğime güveniyorum o zaman kadar lütfen size öğrettiğim '' KADİM SAFLIK '' meditasyon tekniğini çalışmaya devam edin ..
Evrenin uzak bir noktasında ;
Yaşlı bir adam gözlerini açarak sonsuz karanlıktaki ufak bir parıltıya bakarak elindeki siyah kitabı sıkı sıkıya tutuyordu ve kitaba bakarak şu cümleleri söylendi '' Az kaldı ZOEL , sonunda üzerimdeki bu büyük yükü ve sana olan borcumu geri ödeyip bırakabileceğim .. Çok uzun zamandır bu anı bekliyordum kadim tanrıların intikamını alacak soyumuzu devam ettirecek torunum sonunda ortaya çıktı az kaldı torunum az kaldı .. ''
Bu kişi zoelin babası ve noahın büyükbabası olan Kayin'den baskası değildi o uzun zamandır yarı ölü bir şekilde kendini dış dünyadan soyutlamış vaziyette ölümü bekleyen umutsuz bir ruh gibi bekliyordu taki elindeki tuttu siyah kara kaplı kitap bir anda titremeye başlayana kadar o an umutsuzluğun içinden bir umut ışığı doğmuştu bir anda gözlerini açarak o eski heybetleri anlarını düşünmeye başladı .
'' Siyah bir zırh giymiş 1.90 boylarında kırmızı saclı mavi gözlü bir adam dikiliyordu 10 milyon kişilik ordunun önünde hepsinin gözlerinde efsanevi derece öldürme arzusu yatıyordu tek bir kişinin karşısında durarak bir anda bağırmaya başladılar '' YÜCE EFENDİ ZOEL – YÜCE EFENDİ ZOEL ... ''
Bu adam tabiî ki noahın babası idi savaştan önce heybetli bir şekilde bir tanrı olarak her şeye hükmetme gücü eşliğinde gözlerinde belirli bir anlam taşıyan bir biçimde ordusuna bakıyordu ve ağzından şu kelimeleri güçlükle çıkarıyordu .''
- Bu günü , bu anı , bu zamanı unutmayın ! Unutturmayın , sizler son kalan asural halkının umudusunuz şu anki bulunduğumuz durum en büyük felaketimizdir , sakın ola korkmayın . Bir umut her zaman vardır sadece kendinize güvenini içinizdeki güce güvenini ve onurunuzu koruyun ..
Bir anda gökyüzünden 5 tane figür belirdi ve tek bir kelime ile koca gökyüzü krallığını yıkıma getirecek o cümleleri kurdular
'' Noahı bize teslim edin ! ve yok olun ..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE TANRI
FantasyBaş karakterimiz noah bundan 15 yıl önce asgard krallığında dünyaya gelmiştir . Beş yaşında ailesi krallık askerleri tarafından katledilmiştir kimse neden veya nasıl olduğunu bilmiyorken evrenin ufak bir noktasında yaşlı bir adam aniden gözler...