İLK GİRİŞ '' BENLİK ''

2.6K 222 11
                                    



Günümüz ..

Gene aynı rüyaları görüyorum sürekli olarak bir meleğin önümde durarak bana bakıyor ve aniden tüm uzuvlarımdan kan akıyor çığlık çığlığa uyanmaktan b ıktım artık ..

Eğer bu rüyalar ne zaman başladı derseniz '' Bundan 1 yıl  Önce başladı ailemin katledilmesini hatırlamaya çalıştığım o günden tam 1 yıldır aynı rüyayı her gün görüyorum ''

Şu an 15 yaşındayım ve dövüşcülük yolunda ilerlemek için çok çalışmam gerekli olduğunu söylediler şu an kaldığım mavi ruh tarikatın üyeleri benim bir dantianımın olmadığını söylediler dünyada daha önce böyle bir şeyin olmadığını biliyorum çünkü herkesin dantianı doğduktan bir yıl sonra ortaya çıkarmış benim ise sadece dantian bölgemde bir boşluk var bunun için herkesten daha çok çalışıp bir gün bende dövüşcülük yolunda yürümek istiyorum ..

''Hahaha şu bizim tarikatın eziği değil mi baksanıza halen daha kendini bizimle kıyaslama çalışıyor ''

'' Evet Evet haklısın sanki bir ilerleme kat edebilecek her zaman bir ezik olarak kalacak ''

Noah gene her zamanki gibi hakaretlere katlanmak zorunda kalıyordu çünkü gidecek ne bir evi , nede bir akrabası vardı buraya dahi küçük bir cocuk iken komşuları tarafından zorla aldırılmıştı , Artık tek amaçı bir an önce güçlenip kendini kanıtlamak ve ailesinin intikamını almak istiyordu..

Mavi ruh tarikatı nasıl bir yer diye sorarsanız ; asgard krallığının en düşük tarikatlarından birisi 1. Ve 2. Seviye tekniklerin olduğu bir tarikattır kurucuları '' Feyman '' sadece Dünya Ruh alemindedir kendisi bu aleme 70 yaşında girmiştir ne kadar düşük olursa olsun bulundukları bölge ve tarikat içinde yeterli bir konuma sahipti.

Noah gene tüm vucudunu sıkarak hakaretlere katlandı kendi kendine mırıldandı '' Bekleyin bir gün hepinizden intikam alacağıma yemin ederim bu toprakları kanlarınız ile sulayacağım ''

Noahın yaşı küçük olsada kendi düşünceleri bir yetişkin insan ile aynıydı belki küçük yasta ailesini kaybettiği içinn veya tüm yaşadıkları onu küçük yaşta bir yetişkin yaptığı için her halükularda bir yetişkinin düşüncelerine sahip bir cocuk ..

Eğitimin üzerinde tam tamına 9 saat geçmişti aralıksız hem eğitim yaparak hemde hakaretlere katlanarak bir günü daha tamamlamıştı artık kendi bulunduğu yatakhanesine çıkarak dinlenme vaktini geldiğini anlamış yorgun olduğu içinde uyumaya gitmişti.

Uyuduğunda tekrardan aynı rüyayı görmüş bir melek ve gene kanlı uvuzları tekrardan çığlık atarak uyanmıştı ama bu sefer bir şeyler farklıydı uyandığı halde kafasının içinde bir ses yankılanıyordu.

'' Gücünü , Irkını , Benliğini kabul et noah ! Dünyaların fatihi , Evrenlerin yok edicisi benliğini kabul et !!! Beni kabul et !!!..

# Sevgili okuyucularım bu ilk giriş olduğu için çok fazla uzun tutmadım , sadece  noahın nasıl bir karakter olduğu ve amacının ne olduğunu ne gibi niteliklere sahip olduğunu anlamınız için yayımladım #  TOPLU BÖLÜM CUMA GÜNÜ GELECEKTİR #  

OY VERİRSENİZ YÜKSELEBİLİRİZ :)

VE TANRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin