KERVAN.

887 129 5
                                    

Noah  beyaz mermerden yapılma yapının önüne geldiği zaman ağzını şaşkınlıktan kapatmayı unutmuştu , karşısında şu an bembeyaz bir bina ama öğle sıradan bir bina değil ! Beyazın en sade tonları ile özenle yapılmış ardışık bir şekilde yerleştirilmiş sütunlar ile girişte sanki ' buraya gelen ilk önce ihtişam neymiş onu öğrenmeli ' dermişcesine gelenleri karşılıyordu kapısı ise siyahın en saf haliyle yapılmış siyah mermerden oluşuyordu sanki geçilmez bir boyut kapısı gibiydi tabi noah duyduğu ses ile kendine geldi .

Hey evlat ne istiyorsun ? Neden buraya kara slanlar bölgesine geldin .

Noah kendisine gelen ses ile gözlerini binadan ayırarak daha önce dikkat etmediği korumaya bakıp konuştu ;

Buraya bir kervana katılmaya geldim , Siyah Zena İmparatorluğuna  gidebilmek için , siz sormadan söyleyeyim yeterli altınım mevcut.

Noah hancının dediğini hatırlıyordu  " altına önem veren kişiler dikkatli olmalısın "

Koruma sert üslubu ve kendinden emin görünüşlü gence bakıp içeriye geçmesini söyledi.

Noah emin adımlarla içeriye doğru girerken yapının icersinin dışarıdan pek farklı olmadığını gördü .

Gene aynı şekilde beyaz mermer ile yapılan duvarlar ve siyah mermerle harmanlamış geniş bir ana salonda duruyordu etrafında ise farklı farklı tablolar ve kaliteli olduğu heryerden anlaşılan büyülü aydınlatma kristalleri vardı biraz bekleme ile içeriye.

23 ile 25 yaş arasında genç bir bayan girdi.

Hoşgeldiğiniz genç efendi ben kara aslanların konvoydan sorumlu lideriyim size nasıl yardımcı olabilirim.

Noah lafı hiç uzatmadan konuya girdi .

Siyah Zena imparatorluğuna gitmek istiyorum , en hızlı ve en güvenilir şekilde.

Genç bayan içinde yanılmadığını anladı bu  genç çocuğun bir klanın genç efendisi olduğunu tahmin ederek saygılı bir şekilde konuşmuştu , ve beklendiği gibi noah da direk konuyu uzatmadan otoriter bir şekilde konuya girdi.

Aslında noah normal konuşuyordu , tek farkı bilinçsiz bir şekilde benlik yolundakiler gibi benliği gücü ve hırsı algıladığı için otoriter ve güçlü bir tavırla yavaş yavaş değişim geçiyordu.

Tabi ki genç efendi isterseni şöyle açıklamada bulunayım.

Normal bir şekilde korumalı ve kervan ile gitmek isterseniz 5 gün sürecek bir yolculukla ulaşabilirsiniz  yoldaki ihtiyaçlar tamamen size ait olup gidiş ücreti : 100 Altındır.

Eğer ruh canavarları ile gitmek isterseniz konvoyla beraber buda aynı şekilde masraflar size ait olup 3 günlük yol süresi vardır  : 500 Altındır .

Eğer daha hızlı ve daha güvenilir derseniz ruh kartalları  ile 7 veya 8 saatlik süre ile ulaşabilirsiniz onun bedeli ise : 2000 altındır.

Noah tereddüt dahi etmeden en güvenilir ve hızlı olan yolu tercih edip genç bayana 2500 altın ödeme yaptı.

Arkasına dönüp çıkarken ;

En geç yarın sabah yola çıkmak istiyorum umarım hazırlıkları benim için tamamlarsınız .

Otoriter ve güçlü bir ses tonu ile bunları söyleyip hana doğru yola çıkmıştı , arkasında ise yanakları al al olmuş genç bir bayan bırakmıştı ki belki yaş farkı fazlaydı ama şöyle bir olay vardı elbet genç çocuk büyüyecekti ki ruh gelişiminde yaşın hiç bir önemi yoktu çünkü her seviye atlamada 50 yıl ve her yeni aleme geçişlerde 300 yıl ömür veren bir enerji mevcuttu kim bilebilirdi ki karşısındaki insanın yaşını ..

Noah hana geldiğinde direk odasına doğru çıktı ve meditasyon pozisyonu alıp yeni vücudunu ve damarlarını kontrol etmeye başladı.

Noah enerji çekmeye başlar başlamaz sanki bir karadelik var gibi tüm enerji vucuduna giriyordu noah bilmesede şu an yetişim"gelişim" yapan kişiler bir anda enerjinin azalması ile meditasyon durumlardan çıkmıştı.

Şu an noahın etrafında farklı elementlerin renkleri sanki bir düzene göre noahı sevgi ile çevreliyordu .

Siyah , Beyaz , Kırmızı , Kahverengi , Mavi ve gri bu renklerin dışında iki adette renksiz şeffaf ve bir o kadarda saldırgan gibi duran iki aura etrafta geziniyordu bunlar şu anlık önemli olmasa da benlik yolundaki bir kişinin en fazla bir adet şeffad aurası ortaya çıkardı.

Çok fazla çalışma ve uzun yıllar ile benlik yolunda ki bir kişi ne kadar yetişim hızı mükemmel olsada tek aura çıkarmak için bir ömür harcardı lakin noah daha yeni bir benlik yolcusu iken iks adet şeffaf aura ortaya çıkarmıştı.

Şu an başka bir benlik yetişim yolcusu bu olayı görse noahın öğrencisi olmak için kendini öldürürdü.

Yavaş yavaş gözlerini açan noah etrafına bakındığı zaman bir değişilik görememişti sadece kendisini daha dinç ve sınırına bir adım daha yaklaşmış hissediyordu.

Şu an hanın 1 kilometre çapında karşağa vardı bilinmeyen bir fenomen ile ruh enerjisi bir anda azalma göstermiş ve çevredeki bitkilerin solmasına dahi yol açmıştı ..

Bir günün ardından artık yolcuğa hazır olan noah kendinden emin adımlarla Kara Aslanlar bölgesine gelmişti , girişteki muhafız noahı görür görmez kapıyı açarak içeriye almıştı.

Gene genç bayan zarif bir şekilde noaha eşlik ediyordu ruh kartallarının oraya kadar.

Genç efendi isteğiniz üzere herşey tamamdır size eşlik edecek iki adet koruma görevlendirdim şimdiden dikkatli olun ve iyi yolcuklar efendim.

Noah teşekkür ederek önünde duran 6 ile 7 metre arasında boyu olan ve gözleri masmavi kanatları ve tüyleri ise gri renkteki kartallara bakarak iç geçirdi , ardından kartalın üzerindeki eyeri tutarak kartala bindi ve iki koruma ile beraber yeni macerasının ilk adımını attı.


VE TANRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin