DEĞİŞİM #2#

1K 133 10
                                    

Noah gözlerini kapattığı anda sanki tüm acıları geçti ve zaman durmuş gibi bir hal almıştı ama noahı endişendiren bunlar değildi .

Noah şu an vücudunu hissedemiyordu daha doğrusu hiç bir uvzunu oynatamıyor , konuşamıyor ne kadar denerse denesin hiç bir hissiyatını harekete geçiremiyordu noahın zihni bunlarla uraşırken dış dünyada isi olaylar çok farklı boyuttaydı .

Noah dış dünyada gözlerini birden açtı ve karşısındaki siyah ayının gözlerine baktı yalnız tek fark noahın gözleri dipsiz bir uçurum gibi simsiyahtı sanki tüm evren birleşmiş bu gözleri oluşturmuştu bilinmezliğe ve sonsuzluğa insanı , hayvanı her canlıyı yutacakmış gibi  içine çeken bu gözler o an Siyah Ayı nın sonunu göstermişti kendisine.

Değişen tek şey gözleri değildi tabi ki Noahın aurası birden kalınlaştı ve seviyesi ölçülemez bir boyuta ulaştı ve etrafında kırmızı ile siyahın hakim olduğu iki aura ortaya çıktı normalde bir aura gözle görülmesi imkansızdı neredeyse bilinen tek bir şey vardı kişi ne kadar gelişirse imkansızı o kadar kırardı !

Bu oylarlar olurken noahın ustası Ruhen ise dayanılmaz bir baskı ile zorla tutuluyordu anlaşılmaz , karşı konulamaz bir güç .. Bir o kadar eski bir o kadar kaotik , korkutucu .

Usta Ruhen şu an kendisinden çok varisi noah için endişeleniyordu bu güç neydi veya kimdi bunları düşünecek zamanı yoktu o kadar ki kendisini feda etmeye hazırdı sadece varisine bir şey olmamasını istiyordu ve son gücü ile konuşmaya çalıştı.

Kimsin , Nesin bilmiyorum.. Kendimi feda etmek istiyorum varisimi sadece koru ona zarar verme gerekirse tüm benliğimi sil sana yalvarıyorum ..

Noahın ustası ne kadar kibirli olsa da söz konusu varisi ise hiç bir şeyi göze alamazdı , ne onurunu , ne gururunu sadece varisini düşünebilirdi her ne kadar bir işe yarayacağını bilip bilmese de bu kaotik güce yalvarıyordu sadece noah için.

O an hiç bir duygu belirtisi göstermeyen , hiç bir aura yaymayan sade ve yalın ama güçlü bir ses usta ruhben ile konuştu.

Biz kimiz , biz herkesiz bir o kadar da biz hiç kimseyiz .. Sen kimsin aslında bizdin ama artık sensin ..

Senin dileğini ben kabul edicem biz olduğumuz için seni kurban olacak alacağım sen olduğun için..

Ve ses kesildiği zaman noahın etrafında şekillenen o kaotik enerji bir anda içine çekilmeye başladı.

Bu baskıya dayanamayın noahın bedeni , kulaklarından başlayarak ağzından burnundan kan gelmeye başladı ama en kötüsü ise göz pınarlarından kan akıyordu baskı yüzünden..

Siyah Ayı ise zamandan soyutlamış gibi hakaretsiz bir şekilde duruyordu işin aslı bu değildi tabi ki , tüm ormandaki canlılar üzerindeki baskı yüzünden hareket edemiyordu canlı ve cansız tüm şeylerin üzerindeki baskı git gide büyüyordu ve bazı düşük seviyeli canlılar olduğu yerde yığılıyordu ..

VE TANRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin