Noah güzel bir dinlemenin verdiği keyif ile zihnini boşaltıp üzerindeki yeni çıkacağı yolun baskısından yavaşta olsa kurtularak akademinin bulunduğu yere doğru ilerledi.
Aradan geçen bir kaç saatin ardından , noah müdür yardımcısını hâlen daha bekliyordu ki bu bekleyişten geç mi kaldığını yoksa kıdemli müdür yardımcısının kendisini unuttuğu gibi düşünceler ile endişelenmeye başlamıştı.
Bir saat.
Iki saat.
Uç saat...
..
..Noah sabir ile 13 saatir bekliyordu güneş sanki yeter bu kadar bekleme dermiscine kendini karanlığa bırakıyordu yavaş yavaş..
Noah artık en sonunda pes edeceği zaman birden önünde okul müdürünü gördü gözlerinde tarifsiz bir mutluluk ile.
Hahahaa genç adam , ilk testi başarı ile geçtin..
Evlât sabir en büyük erdemdir , kimilerine göre sabretmek bir dost kimilerine göre ise bir lanettir ..
Sana ilk dersim ve sınavım sabirdir evlâdım sabirdir ..Noah bu yaşlı adamın sözlerinin altındaki imayi anlamıştı aslında kendisi de biliyordu geçmişti ustası yani büyükbabası tarafından pek çok kez sabir testinden geçmişti .
Bir gelişim yolundaki insanin sabri çok önemlidir, uzun süren deneyler , antremanlar ve yapılan meditasyon çalışmalarının temelinde azim ve sabir yatmaktadır..
Evlât gözlerinde ölüm görüyorum hemde çok fazla neler yaşadığını bilemem öğrenmekte istemiyorum!
Şimdi senin zihnine akademinin haritasını aktaracağım ve kendin tek başına gideceksin bu senin ikinci sınavın olacak eğer kabul ediyorsan söyle ama sunuda bil çıkacağın yolda ölüm tehlikesi çok fazla ..
Noah adamın dedikleri ile ciddi bir tavır takinarak konuşmaya başladı.
Efendim siz sorsanizda ben geçmişimi anlatamazdim zaten ayrıca alınması gereken bir intikamım var bunun için dahi ben siz soylemesenizde ölüm tehlikesi olsun ve olmasın baştan kabul etmiştim herşeyi önemli olan tek şey benim için güç.
Noah istemsiz bir şekilde bunları söylerken bir yandanda öldürme arzusunu bilmeyerek etrafına yaymıştı, yaşlı müdür yardımcısı bu durumda biraz afallamıştı , bu öldürme arzusu saf bir karanlık içeriyordu ve kendisini azda olsa baskilamisti bir anlık.
Sakın ol evlat , anlıyorum içindeki ölüm ve intikamı şimdi zihnine yerleştiriyorum haritayı ve çok dikkatli ol 2 ay süren var gelmen için.
Mudur yardımcısı noahin alnına dokunarak tüm gidiş yollarını aktarmıştı lakin tehlikeleri ve nelerle karşılaşma şansı oldugu yoktu .
Evlât sana gidiş bilgilerini verdiğime göre artık yollarımız ayrılacak tekrar görüşmek için akademiye gelmen gerekli ve iki aydan önce gelirsen sana bir sürprizim olacak .
Yaşlı müdür yardımcısı tam giderken bir anda durdu ve geriye dönerek ;
Az daha unutuyordum okula gelebilirsen diye ki geleceğine inanıyorum bu madalyonu al ve korumalara göster bu bizim akademinin simgesidir diyer türlü geçmen imkansız olacaktır kapıdan.
Noah müdür yardımcısına teşekkür ederek zihnindeki ilk durak olan Taş Pınar akarsu kasabasına doğru ilermeye başladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE TANRI
FantasyBaş karakterimiz noah bundan 15 yıl önce asgard krallığında dünyaya gelmiştir . Beş yaşında ailesi krallık askerleri tarafından katledilmiştir kimse neden veya nasıl olduğunu bilmiyorken evrenin ufak bir noktasında yaşlı bir adam aniden gözler...