Noah herşeyden habersiz yurdun olduğu bölüme doğru gelmişti yurdun kapısında onu karşılayan gözleri kapalı yaşlı bir elder vardı noah kapıya yaklaştığı sırada elder birden gözlerini açarak
Genç adam sağ merdivenlerden çıkıp 3. Sıradaki odaya yerleşebilirsin ..
Noah daha bir şey diyemeden kafa sallamakla yetinmişti çünkü daha eldere bir şey demeden elder hangi odada kalacağını söylemişti noah daha anlamasada taktığı okul rozetindeki tüm bilgiler çoktan görevli eldere iletilmiş .
Yavaş yavaş merdivenlerden çıkan noah sonunda 3. Sıradaki odasına görmüştü hiç beklemeden kapıyı açararak odasına girdi odasında bir çalışma masası yatak ve dolaptan başka bir şey yoktu sade bir şekilde döneşenmişti , noah için bu önemli değildi noahın amacı güçlenmekti .
Noah odasına bakarken hayallere dalıp ne kadar güçlü olacağını düşünürken bir anda ustasının sesi ile irkildi .
'' Evlat bakıyorumda hemen hayallere daldın hahaha bu kadar hayal yeterli hemen şimdi aldığın tekniğe çalışmaya başlayacaksın seni tembel öğrenci hahaha bu güzel günlerinin tanıdını çıkar çok yakında benim eğitimime başlayacaksın emin ol gerçekten hayal kurmak neymiş öğreneceksin hahaha ''
Noah ustasının sesi ile irkilirken tüm tüylerinin korku ile diken diken olduğunu hisseti ustasına söyleyemesede içinden uzun bir küfür fırlattı ustasına karşı tabi ki sayğısızlık yapamazdı bu yüzden sadece , '' TAMAM USTA '' diyebilmişti.
Noah ilk başta tekniği çalışmak istede şu an kendisi aşırı kirli idi bu yüzden temizlenip güzel bir başlanğıç yaparak çalışacaktı lakin tek sorun yeni kıyafetleri idi noah bilmesede okul her öğrenciye 10 adet yeni kıyafet veriyordu sonuçta herkes bu okulda zengin değildi fakir ve burslu öğrenciler için bunu yapmak istemişlerdi noah birden dolabı açarak 10 adet temiz ve kaliteli kıyafeti görünce şaşırarak ufak bir sevinç çığlığı patlattı içinden sonuçta fakir ve işe yaramaz bir öğrenci idi kendisi hiçbir zaman birkaç para kıyafetten başka giyebileceği bir şeyi yoktu bu yüzden gözleri dolmuştu lakin bu kadar sevinç yeterliydi sonuçta cehennemden fırlamış gibi bir ustası vardı onu sinirlendirmemek için direk temizlenmeye gitti on yirmi nefeslik süre boyunca temizlenen noah sonunda üstünü başını değiştirip teknik kitabını acmaya çalıştı ama ne kadar çabalarsa çabalasın bir türlü başaramadı sonunda ustasına sormak için zihninden seslendi.
'' USTA bu teknik kitabını bi türlü açaramıyorum sebebi nedir acaba ''
Ustası birkaç dakika geçtikten sonra homurtular çıkartarak cevap verdi
'' Gerizekalı öğrencim ! o sıradan bir teknik kitabı değil bu evrendeki belki en tehlikeli teknik kitaplardan birisi her önüne gelen onu okuyamaz veya açamaz sadece seçilen kişi tarafından okunur ve zihin mührü ile başka bir kişiye aktarılmaması için zihnine aktarılan bir tekniktir olup kendini yok eden en tehlike tekniktilerden biridir onun için ilk önce elini kesip teknik kitabının üstüne kanını damlatıp enerjinle besle daha sonrasını kendin bul ben dinleniyorum beni rahatsız etmek ..
Noah şaşkınlık ile donakalmıştı nasıl bir teknik kitabıydı bu kendi kendine mırıldanırken aklına direk elini kesip teknik kitabına kanını damlatıp enerjisi ile beslemeye başladı kitap ilk başta ısınmaya daha sonra ile soğumaya başladı en sonunda ise gözleri gör edecek bir ışık ile kapağını açıldı noah acılan teknik kitabı ile direk ilk sayfayı açtı karşısında ;
Ey bu tekniği bulan ve şecilen kişi ! ben Nysel karanlık elementinin efendisi sen seçilmiş olan..
En büyük günahtır kibir , En büyük güçtür arzu , En karanlık ışıktır intikam ..
Bunlar sana rehberlik edecek ve seni güçlü kılacak sen secilen kişi bu kitabı hak ettiğini görüyorum ve sana Nyselin karanlık elementini veriyorum .
Noah bu satırları okurken birden kafasında bir baskı hisseti öyle bir baski ki gözlerinden kan akmaya başladı ve bilinci kaybederek olduğu yerde bayıldı .
Noah bayılmasından kısa bir süre sonra bulunduğu odada Kırmızı , Mavi , Kahverengi , Beyaz , Siyah ve Gri beş renk noahın kolyesinden çıktı ustası bu sahneyi görürken keyiflenmeden edemedi .
'' Ah benim gerizekalı öğrencim , haberin dahi yok ama sen gelmiş geçmiş en güclü kadimsin kan varisim benim 5 elementini uyandırdığını bir bilsen ne yapardın acaba hahaha aptal çocuk seni .. ''
Biliyorum arkadaşlar kısa oldu hemde çok kısa lakin emin olun sırf hikayeyi unutmamak için yayınladım yarın 3 bin kelimelik bir bölüm yazabileceğime inancım tam keyfe keder yazılan bir hikaye zaten sırf kafamı boşaltmak için onun için sizde sadece keyfe keder okuyun.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE TANRI
FantasyBaş karakterimiz noah bundan 15 yıl önce asgard krallığında dünyaya gelmiştir . Beş yaşında ailesi krallık askerleri tarafından katledilmiştir kimse neden veya nasıl olduğunu bilmiyorken evrenin ufak bir noktasında yaşlı bir adam aniden gözler...