Noah ruh kartallarının eşliğinde bir gün doğumunun sonuna yaklaşırken büyük Siyah Zena İmparatorluğunun topraklarına ulaşmıştı.
Aradan geçen bir kaç saatin ardından sonunda noah Siyah Zena İmraptorluğunun başkenti olan Yeşim Taşına ulaşabilmişti .
Noah kendisiyle gelen refekatci korumalarına teşekkür ederek kendi macerasına doğru adım adım ilerlemeye başladı.
İlk başta kalacak ve yemek yiyebileceği bir han bulması gerekliydi ki noah şehirde gezinirken daha fazla vakit harcamak istemiyordu çünkü daha vakti değildi ilk önce kalacak bir han , daha sonra gezilecek bir şehir ..
Noah artık birisine hanın nerede olduğunu sorması zamanı gelmişti ki , yürüdüğü yol üzerinde yaşı belli olmayan , yüzü kırışıklarla kaplanmış , zamanın belki en infansız ve acımasızca gençliğini aldığı mavi gözlü bir adam vardı .
Noah hızlıca ilerleyek bir nefes alma süresince adamın yanına geldi ve konuşmaya başladı ;
Merhabalar kıdemlim , rahatsız ettiğim için üzgünüm acaba kalacak bir han biliyor musunuz ?
Adam noahı baştan aşağı mavi gözleri ile süzüyordu aynı sırada ise noahın tüyleri mavi gözlerle buluştuğu sırada içine bir ürperti , tarif edilemez bir his kaplamıştı ..
Evet evlat .. Güzel bir han biliyorum seve seve sana tarif ederim söyle bakalım bana Siyah Zenaya neden geldin ? Buralı olmadığın belli .
Noah adamın görüntüsüne yakışmayan güçlü ve otoriter sesi karşısında çekingen bir tavır ile konuşmuştu.
Evet kıdemlim buralardan değilim , buraya güçlenmek .. Eğitim almak için geldim bir akademi arıyorum ayrıcada .
Adam noahı tekrardan süzgeçten geçirir gibi süzüyordu aradan bir kaç nefeslik sürenin geçmesi ile yaşlı adam tekrardan konuştu ;
Haha evlat sana o konuda da yardımcı olucam ilk başta kalacak han için , Siyah At hanına gidebilirsin güzel ve ucuzdur yol tarifine gelirsek bulunduğun yoldan devam et ve karşına iki yol çıkacak sağ tarafdaki yolun sonunda Siyah Atı göreceksin.
Diğer konuya gelirsek !
Yaşlı adam noaha tekrardan bakarak sanki konuşmaktan yorulmuş gibi derin bir nefes alıp tekrardan konuştu.
Evet evlat akademi olarak da üç gün sonra kapılarını sınav ile açacak olan Siyah Yıldız akademisi var İmparatorluğun en iyi akademileri arasındadır ve tekniklerini gelişimlerini sır gibi saklarlar belki sınavı geçersen evlat , istediğin güçe ulaşabilirsin.
Noah öğrendiği bilgiler ve adamın kendisine olan yakın davranışları için adama saygı ile bakıyordu ne kadar benlik yolunda yürüsede halen daha küçük bir çocuktu ve yavaş yavaş benlik yolundaki zihniyetine alışıyordu..
Noah yaşlı adama bakarak tüm samimiyeti ile teşekkürlerini etti ve el sallayarak hana doğru ilerliyordu.
Yaşlı adam ise ;
Tanrılara şükürler mi olsun , yoksa bir lanet mi !! Ama dünyayın değişmesine çok az kaldı haha. Gözlerime halen daha inanamıyorum bu dünyada bir benlik yolcusu ve 54 ki meridyeni acık hahaha kesinlikle benim akademime gelmeli .
Yaşlı adam bunları kendi kendine söylenirken yüzündekş kırışıklar yavaş yavaş silinerek , kamburlu ve hasarlı görünen bedeni git gide genç kaslı 1.90 boylarında mavi gözlü beyaz tenli ve en dikkat çekici olanı ise kırmızının en koyu tonu olan saçları ile güçlü bir figüre dönüşmüştü.
Benlik yolunda yürüyenlerin farklı farklı benlikleri vardı , keza bunlar kişinin hırsına ve güç algısına göre şekilleniyordu .
Kimisinde iki göz rengi farklı olabilirken kimisinde saçının rengi veya aurasının belirsizliği ön plandaydı.
Bizlik yolunda ise herşey daha farklıydı , biz olanlar yürüdüğü yoldaki yoldaşları ile ortak saç rengini , göz rengini ve auraya sahip olmakla beraber aynı düşünce sistemi üzerinden ilerlerdi en büyük farkları ise ruh bağları.
Bizlik yolunda yürüyen kişiler bulunduğu düşünce sistemine kendi ruhlarından bir parça mühürleyerek diğer bizciler ile bağ oluştururdu.
Benlik yolundakiler ise kendi gücüne ve kendi düşüncesine istemsiz bir şekilde ruhunun tanımını mühürleyerek güç ve hırs için ilerlerdi herşey bireysel ve sadece kendi düşüncesi adına.
Noah ise hiçbirşeyden haberi olmadan yavaş yavaş tüm benliği ile ruhunu güç ve hırsa odaklı mühürlüyordu ve kendine seçtiği hedef ise büyükbabasını kurtarıp bizlik yolundakileri evrenden silmek ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE TANRI
FantasyBaş karakterimiz noah bundan 15 yıl önce asgard krallığında dünyaya gelmiştir . Beş yaşında ailesi krallık askerleri tarafından katledilmiştir kimse neden veya nasıl olduğunu bilmiyorken evrenin ufak bir noktasında yaşlı bir adam aniden gözler...