Noah ormana girdiğinen bu yana tam tamına 2 gün geçmişti naparsa yapsın ustasının dediği o yeri bulamıyordu üstelik bu iki gün boyunca ustasından ses çıkmamıştı ne kadar seslenirse seslensin..
Aradan gecen biraz vakitten sonra noah artık dinlenmek ve enerjisini toplamak için boyu 100 metreyi geçgin kan kırmızı renkli ağacın dibine otururak meditasyon pozisyonu aldı noah haberi olmasa da ilerisindeki ağaçların oraya gizlenmiş ufak bir mavi ateş kurdu vardı !
Bu yavru mavi ateş kurdu noahın en savunmaz anında yakalayıp kendisine av yapmak istiyordu noahtekide nasıl bir şans ise , bu yavru ateş kurdu onu ilk avı olarak seçmişti ..
Herşey olağan şekilde devam ederken ..
GökYıldız Tarikatın da işler baya karışmıştı kıdemli erder Ren her yerde noahı arıyordu sebebi belliydi kendince tanrılara ç dahi kafa tutabilecek bilmese dahi tanrılardan daha üstün bir varlığı ellerinden kaçırmıştı ..
Erder Ren in kimseye söylemediği büyük bir sırrı vardı ! Dünyada bulunan dört alem kralı vardı , bunlar dünyayı yöneten krallar olarak bilinirdi Anka Kralı , Kaplan Kralı , Kaplumbağa Kralı ve Ejder Kralı hepsi farklı elementleri ve farklı gücü temsil ederdi aralarında ise birisi en güçlü ve en sadist kişi idi ara ara yaşlı bir adam kılığına girer veya dilenci bir çocuk kılığına girerek tarikatlara gelir ve elderlerin gücünü ölçerdi ve eğer saygısızlık yapılırsa o elderi kölesi yaparak sonsuz işkence çekmesini sağlardı işte bir gün Ejder Kral kısacası namı değer Güç Sadisti GökYıldız Tarikatına gelmişti !
O zamanlar genç elder Ren kız kardeşi Erina ile antrenman yapıyordu bir anda ikisi atağa geçtiği zaman ortalarında hafif kambur 70 yaşlarında gözüken beyaz saçlı kırışık suratlı ama ateş gibi gözleri olan bir yaşlı geldi .
" Merhaba gençler bakıyorumda antrenman yapıyorsunuz güzel güzel ! Sen küçük hanım izin verde sizinle ufak bir deneyim paylaşımı yapalım "
Bu sözleri duyan Erina kendi tutamadan ve daha karşındakinin gücünü bilmeden kibrine yenik düşerek büyük bir kahkaha ile konuşmaya başladı.
Yaşlı herif benimle deneyim yapacak güçte değilsin o yüzden nasıl geldiğini bilmiyorum ama bir an önce gitsen iyi olur ölmeni istemem !
Elder Ren ise tam bir şeyler söylemeye çalışırken üzerindeki baskı yüzünden hareket dahi edemiyordu Erina tecrübesiz ve kibirli olsa da Erder Ren tam tersi bilge bir kişi idi Güç yolunda kimsenin yaşı ve görüşünü önemli değildi önemli olan geldiği nokta idi.
Elder Ren konuşabilse Erinayı uyarmaya çalışıkcatı sonuçta bu yaşlı adam hiç bir güç belirtisi veya bir aura dahi ortaya çıkarmadan ikisinin ortasına gelmişti bu bile onların o gizemli ihtiyarın seviyesinin çok altında olduğunu gösterirdi ..
İhtiyar konuşmadan yavaş yavaş Erinanın önüne kadar geldi ve elini Erinanın anlına koyarak tek bir kelime söyledi.
Kibir !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE TANRI
خيال (فانتازيا)Baş karakterimiz noah bundan 15 yıl önce asgard krallığında dünyaya gelmiştir . Beş yaşında ailesi krallık askerleri tarafından katledilmiştir kimse neden veya nasıl olduğunu bilmiyorken evrenin ufak bir noktasında yaşlı bir adam aniden gözler...