DEĞİŞİM

993 122 13
                                    

Noah kendinde geldiği zaman ilk başta vücudunu tekrardan kontrol etti ve bir değişim bulamadı , aradan bir kaç saat geçmesine rağmen noah halen daha acı çekiyordu . Vücudu yavaş yavaş yeni oluşumun dengelenmesi için kendisine zaman tanıyor ve bunun için dengesiz enerjiyi dışarıya atmaya çalışıyordu buda noah için hafifte olsa acı duymasını sağlıyordu.

Aradan gecen zaman ile yavaş yavaş acısı dinen noah ayağa kalkarak mağaranın çıkışına doğru ilerledi tam çıkışa yaklaştığı zaman görünmez bir bariyer tarafından engellendi.

O an ustasının sesini duyması ile bu bariyerin ustasının mağarayı mühürlemek için yaptığını öğrendi ve ustasına tekrardan seslendi.

Usta iznin olursa ormandaki eğitimime devam etmek istiyorum vucumda anlamadığım bir enerji var ve savaş için açlık çekiyor .

Ustası noahın bu tutumu karşısında şaşırdı , daha önce olsa Noah savaşmak bir yana dursun bir canlıyı öldürmeyi dahi göze alamazdı daha çok saflığından ve merhametinden dolayı bir canlıyı öldürmek istemezdi ama şu anki noah savaşmak istiyordu ..

Bu ani karakter değişimi ustasını şüphelendirsede neler olacağını görmek için konuştu ;

Evlat gücün halen daha dengesiz ama çok istiyorsan gidip eğitim yapabilirsin hem de gücünü denemiş ve daha dengeli bir hale getirebilirsin .

Ustası bunları söyledikten sonra bariyeri kaldırdı , noah ustasına teşekkür ederek ormana doğru ilerledi.

Aradan gecen bir kaç saatin ardından noah ne kadar koşarsa kossun yorulmuyordu hatta ki çevresine ruh gücünü yaymadan tüm şeyleri hissedebiliyor gibiydi .

Noah sonunda ormanın derinliklerinde ağaçlar tarafından gizlenmiş bir göl buldu temkinli bir şekilde göle doğru yaklaşıyordu bir anda güçlü bir aura hisseti ve arkasına doğru döndü tam karşısında ise !

Dünya Ruh Alemindeki Siyah Ayı duruyordu.

Noah ani bir refleks ile geriye doğru sıçradı ve Dünya seviyesindeki Siyah Ayı ile arasına mesafe açtı , noahtanla arasında neredeyse yarım alem fark vardı ayrıca şöyle bir gerçek vardı .

10.seviye temel ruh alemindeki birisi ile 1.seviye dünya ruh aleminde ne kadar bir seviyelik fark görünsede bu güç farkı cennetle dünya arasındaki fark gibiydi kısacası bir alem farkı çok büyük güç demekti.

Noah bir anda Siyah Ayı ile karşı karşıya kalınca korkmadan edemedi ama tuhaf olan bir şey vardı bir anda korkusu , endişeşi yok oldu tekrardan düzgün ve sakin bir şekilde düşünmeye başladı .

Noah artık daha sakin ve düşünceli iken Siyah Ayı bir anda saldırıya geçti ve pençeleri ile noahı parçalamak istedi bu ani saldırı karşısında noahın kaçmaya vakti yoktu ansızın gelen pençe darbesinden kafasını korumak için kolları ile savunma pozisyonu aldı ve gelen pençe darbesi ile 5 metre uçtu bir ağaca çarparak durduğu zaman sağ kolundaki kemiğin kırıldığını anladı.

Kolunun kırılması ile ufak bir küfür savuran Noah tekrardan bilmediği bir aura ile sakinleşti ve artık saldırı sırası kendindeydi .

Ve bildiği en güçlü tekniği kullanmak için enerjisini ellerine yönlendirdi ve karanlık enerji ile , Siyah ateşden oluşmuş Ateş kurdu oluşturdu hiç vakit kaybetmeden noah ateş kurduğunu Siyah Ayı ya doğru yönlendirdi .

Gelen saldırı karşısında Siyah Ayı hiç bir şey yapmadan bekle ve saldırının ona isabet etmesi için zaman verdi .

Dünya Ruh Alemine gelen ruh canavarları çok fazla olmasada düşünme yetişi kazanırlardı Siyah Ayı da bunların birisi olduğu için saldırının güçünü anladığından dolayı tepkisiz kaldı.

Saldırı Siyah Ayıya isabet ettiği zaman ufak çaplı bir patlama ile dağıldı ve Siyah Ayının kürküne dahi zarar veremediği anlaşılıyordu .

Noah bu sahnede gerçekten korkuya kapıldı sonuçta bildiği tek teknik buydu ve en güçlüsüydü .

YB # YAN BİLGİ # : TEKNİK KULLANICISINA GÖRE GÜÇLENİYORDU ..

Siyah Ayı artık daha fazla dayanamadı avının kaçmasını istemediği için direk saldırya geçti , noah Siyah Ayının iri cüssesine nazaran çok hızlı hakaret ettiğini anlamıştı çünkü daha saldırıyı göremeden sırtında ki pencenin acısı yüzünden dizlerinin üstüne çökmüştü.

Bu arada ustası ne kadar yardım etmek istede bir güç tarafından baskılanıyordu , ne sesini Noaha duyurabiliyor nede zihninden çıkabiliyordu sanki anlaşılmaz ve saldırgan bir güç kendisini engelliyordu her çıkma girişimi ile kendisini baskılanmış şekilde buluyordu bir yandan ise bu enerji kendisine zarar vermiyordu sadece noaha yardım etmesini engelliyordu bu durum yüzünden ustası sessizce noahı izliyordu ve varisine güvenmek istiyordu ..

Noah ise ustasına ne kadar seslenirse seslensin bir cevap alamıyordu en sonunda ölümü kabul edip gözlerini kapattı .

Noahı sakinleştiren enerji neydi ?

Noah ölecek mi ?

Bunların hepsi bir rüya ?

Ustası neden zihninden çıkamıyor ?

Hepsi ve daha fazlası için

#YORUM
#OY

#EMEĞE SAYGI !

" Kısa bölümler geliyor doğru lakin arkadaşlar parca parca editleyip atıyorum gün içinde ise okumanızı bölmek istemediğim için arayı açmıyorum . "

VE TANRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin