Noah ustasının sesi ile birden endişeli bir ruh haline girdi , kendisine göre o ses ona huzur veriyordu ama ustasının tepkisine göre kötü bir şey olmuştu Noah tüm merakına yenik düşerek ustasına sordu .
Usta ne oldu ? Birşey mi gördün ..
Noahın ustası bir süre sessizliğini korurken noaha ne diyeceğini düşünüyordu..
Ona söylemek zorundayım ama zamanı değil daha öğrenmemeli hazır değil .. Lanet olsun daha zamanı gelmemişti hazır değil ..
Ustası bir müddet kendi içinde düşüncelere daldı noahın bazı gerçekleri şu an için bilmemesi lazımdı ki , daha hazır değildi bu gerçekleri kaldırabilecek bir gücü yoktu ne kadar ustası evrende büyük bir güç olarak kendini göstersede ustasının da bazı çizgileri vardı.
Noah daha okyanustaki yavru bir balıktan ibaretti , hiç bir şeyden haberi olmayan güçsüz ve savunmasız bir balık ..
Yalnız Noahın ustası pek cok şeyin farkındaydı ne kadar kadim bir ırktan gelse de bu evren veya bu boyutta güç sahibi olduğu aşikardı .
Noahın bilmediği ise başka boyutlarda ustasının gücüne 15 yaşındayken ulaşan çocuklar vardı bu yüzden ustası şu an ulaşılmaması kısacası gecilmemesi gereken bir gücü görmüştü şu an için kendi içindeki münakaşayı bırakıp noah ile ilgilenme zamanı gelmişti.
Noah o duyduğun ses geçmişten gelen bir yangı zihnin net değildi o an ve küçüklüğünden belki de rüyalarıda görüp etkilendiğini bir kişinin o an seni kurtarmasını istedin ve o sesi duydun zihnine giremediğimden dolayı o tepkiyi verdim evlat endişelenme sadece eğitimine odaklanmaya bak .
Noah ne kadar inanmasada ustasına biyat ( boyun eğme ) gereği duyarak sadece başını sallamakla yetindi .
Noah şimdi bu ormandaki eğitimine ara vericez en yakın kasabaya gidip bir simya dükkânı bulmanı istiyorum , senin için bir kaç hap hazırlamam gerekli ayrıca para konusunu merak etme sadece şu an bulunduğumuz yerden 3 saatlik yürüyüş ile - YEŞİL MEŞE - kasabasına varıcaksın ..
Noah ustasının isteği üzerine 3 saat boyunca yürüdü , tabi ki yürürken bir kaç ruh canavarı ile karşılaşşada ustasının ruh alanı yüzünden noahın yanından uzaklaşarak gittiler .
Noah sonunda kasabaya varabilmişti ilk işi kasabın girişindeki askerlere sorarak bir simya dükkânı bulacaktı.
- Dur buraya neden geldin !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE TANRI
FantasyBaş karakterimiz noah bundan 15 yıl önce asgard krallığında dünyaya gelmiştir . Beş yaşında ailesi krallık askerleri tarafından katledilmiştir kimse neden veya nasıl olduğunu bilmiyorken evrenin ufak bir noktasında yaşlı bir adam aniden gözler...