Cehennemin Yedi Katlı Kulesi Tanrilardan once ortaya çıkmış ilahi bir kule olarak anlatılıyordu eski kadim dönemlerde.
Bu kule genç bir Tanrı tarafından bulunmuştu , genç ve tecrübesiz Tanri bir milenyum sonunda sadece kulenin ikinci katına erişebilecek düzeye gelmişti.
Kuleden çıktığı zaman ise akli dengesini kaybedip kendisini bir yıldız kumesinin dağılma zamani icinde hiçliğe dönüştürmüştür.
Anlatilan bu efsanenin en dikkat çekici yanı ise , bu genç tanrı en son sozlerinde O dünyaya gelmemeli , onun gelişi hepimizin felaketi , sonsuz öfke , sonsuz nefret hepsi onu yarattı ! Belli belirsiz bir cümle dizilimi ile beraber genc tanri hiçliğe karışarak kendisini sonsuza kadar yok etmisti.
Akıllarda sadece genc tanrının neden bu kadar korktuğunu ve ölümü göze alacak kadar akıl sağlığını kaybettiğine dahir soru işaretleri vardı.
Günümüzde noah hiç bir şeyden habersiz meditasyon pozisyonuna gecerek aklındaki zaman döngüsünü odaklanmaya çalışıyordu , tarikatindaki olaylar , yaşadığı gelişmeler , büyükbabasini ve pekcok kez hayallerdede olsa merak ettigi anne ve babasını düşünüyordu.
Aradan gecen bir kac yemek suresince noah zihnini tekrar toplamasiyla beraber odasindan dışarı çıktı , belirli belirsiz bir baskı hissi ile beraber gicirdayan merdivenlerden aşağıya dogru inmeye başladı.
Şu an bulunduğu hanın birinci katındaki görevli yerine doğru ilerledi yalnız bu sefer karşısında yaşlı bayan yerine , iri yapılı kirmizi zirfli bir adam duruyordu.
Noah bu adami görür görmez aklinin alamayacağı şekilde bir tehlike ve güç sezgisi yaşadı , bu yüzden direk savunma pozisyonu olarak .
Saygılı ama sert bir şekilde.
Kimsiniz ?Adam sanki dünyanın en komik sorusunu duymuş gibi gür ve güçlü bir kahkaha ile konuşmaya başladı.
Hahahahaha hahahahah küçük noah ! Ben bu Cehennem kulesinin koruyucu ruhuyum bir sen sormadan söyleyim , küçük noah senin gördüğün bu han aslında bir yetiştim kulesi her katında bir ödül bir hazine var , tabi ki herseyin bir karşılığı var.
Noah daha neler oldugunu idrak edemeden pek cok açıklama ile beraber yavas yavas anlamaya başlamıştı icindeki tarif edilemez endişe ve korkuyu bastırmaya calissada genede ayakları sanki onun emirlerine uymayi reddercesine titriyordu.
Aradan gecen bir sure sonra noah derin bir nefes alarak ;
Bu kule tam olarak nedir anlayamadim nasil bir bedel odemem gerekli , vazgecip gidebilir miyim bunlari ogrenmek istiyorum kidemli koruyu ruh.
Kirmizili adam noahin tutumu karşısında ufak bir tebessum etme gereği duydu , belki bir kac milyon , milyar yıldır bu kuledeydi ama ilk defa korkusunu bastırıp yalvarmadan saygılı bir şekilde konuşan karşısındaki genci taktir ediyordu.
Küçük noah , bu kulemeden çıkmanın iki yolu vardır.
İlk once ölmelisin gahahaga.
ikicinsi ise , bu kulenin ikinci katına cikmalisin ki oradaki testi bitirip devam etmek istemiyorsan kendi dunyana donebilirsin.Tehlikeye gelirsek küçük noah !
Her katın sınavına girerken istediğin bir hazineyi veya yetişim seviyesini sececeksin.
O hazinenin karşılığı üzerine kendi ruhunun bir parçasını koyacaksın , bu ruhunun %10 da olabilir veya%90 nıda bu senin sectigin hazineye kalmış.Eğer kazanırsan hazineyi alacaksın ve ruhun sende kalacak , ama kaybedersen ruhunun ne kadarını koyduysan o kadar ruhundan alınacak tekrar sınava gireceksen gene aynı olayi tekrarlayacaksin.
Eğer ruhun tükenirse ölürsün hahahaha.
Noah ifadesiz bir sekilde koruyucunun dediklerini zihninin de eksiklerini ve artılarını tartıyordu.
Belki bu bir felaket değil şanslı bir dönüşüm olabilir , büyük güç icin büyük bir bedel ve risk her zaman vardır karşıma cikan fırsat gayet değerli bunu kaciramam.
Noah en son dusunceleri toparlayıp kendi karşısındaki koruyucu ruha cevap vermeye karar verdi.
Kıdemli koruyu ruh , ne zaman kuleye tirmanabilirim , belirli bir suresi var mi .
Hahaha küçük noah doğru bir karar verdiğini görüyorum , kuleye giriş yapmak istiyorsan seni gonderebilirim .
Ayrica sen birinci katı coktan geçtin 50 altın odeyerek , bunun için bana üç soru sorma hakkın var istedigin soruyu sorabilirsin , hayat ve ölüm , evren ve sonsuzluk , kule hakkında da karar senin.
Noahin bilmediği ise bu koruyucu ruhun o genc tanrı olmasiydi ki o genc tanrı noahin amcasindan başkası degildi sebebini bilmediği bir şekilde kendisini hiçliğe kavusturdugu o zaman zarfında ruhu kuleye cekilerek koruyucu ruh olarak kulede kalmaya başlamıştı.
Bunun icin insiyatif kullanarak birinci kattaki sınavı atlayarak noahi direk ikinci kata çıkarmıştı.
Bu yüzden kendi ruhunun bir parçasını kuleye armağan etmişti , kendiside biliyordu artik cok fazla suresinin kalmadığını ki , son defa kendi ruhunu ortaya koyarak kanından gelen yeğenini yardım etmek istemişti.Noah bunu duyduğu anda gözleri patlamıştı direk aklinda bulunan sorulari sormaya karar verdi.
Kidemli koruyucu ruh , ilk sorum ustam büyükbabam hayatta mı ?
Bu soruyu sorar sormaz umut dolu gözler ile koruyucu ruha bakmaya başladı noah , O sırada koruyucu ruhun gözlerinde sayısız yıldızın dünyanın görüntüleri çıkmaya başladı ve bedeni gri bir enerji tabakası ile kaplandı.
Aradan gecen bir yemek suresince noah sessizce koruyu ruhu izledi o an koruyu ruh elini kaldırıp sanki bir insani ikiye boler gibi yukarıdan aşağıya doğru indirdi.
Küçük noah büyükbaban hala hayata .
Noah duydugu cevap ile gözlerindeki umut kıvılcımı dahada büyümüştü tek sorun istedigi cevabın cok sıradan olduğuydu kalan iki soru hakkini da kullanmak üzere.
Kidemli ruh koruyucu ikinci sorum bu kulede dikkat etmem gerekli en önemli şey nedir .
Hahaha küçük noah güzel bir soru sordun , bu külede dikkat etmen gereken en önemli şey Ruh Emicilerdir.
Peki kidemli Ruh Koyucu sizce hangi alanda ruhu mu ortaya koymam önemli , hazinemi yoksa yetişim anlamı.
Aferim Küçük noah zekice bir soru !
İlk 6. Kata kadar cikabilirsin tabi hahaha yetisim uzerine gitmelisin yetisimini ne kadar arttirirsan o kadar iyi olacaktir , yedinci katinda ise hazineyi seçmelisin ki o hazine benim gibi biri icin bile pahabicilemez hahaha.Noah kidemliye tesekkur ederek 2. Kata girmek icin izin istedi.
Kidemli ruh koruyucu gene gür bir kahkaha atarak , elini sallamasiyla beraber noahi ikinci kata ışınladı.
Şu an noahin bulunduğu ikinci kat sanki yeni bir dunya gibiydi , her tarafda lav nehirleri , gökyüzünü kaplamış kül bulutları vardı.
Ama en dikkat çekici sey şu an noahin karşısındaki 1.90 boylarındaki lavlarla kaplanmış , kafasında üç adet boynuz bulunan elinde ise sanki hic etkilenmiyormus gibi kemikten bir mızrak tutan bir kişi duruyordu.
En tehlikeli tarafı ise bu kişi noahi gorur gormez ona dogru yavas yavas yaklaşmaya başlamıştı , cok dikkatli bir sekilde bakıldığında da ise yüzündeki ki uğursuz bir gülümseyi fark edilebilir olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE TANRI
FantasíaBaş karakterimiz noah bundan 15 yıl önce asgard krallığında dünyaya gelmiştir . Beş yaşında ailesi krallık askerleri tarafından katledilmiştir kimse neden veya nasıl olduğunu bilmiyorken evrenin ufak bir noktasında yaşlı bir adam aniden gözler...