GÜÇ YOLUNDA

1K 158 24
                                    

Noah ustasının yani aslında büyükbabasının gidişi ile yıkılmıştı .

Hiç akrabası olmayan küçük bir çocuktu noah , sadece ailesinin geçmişini biliyordu ! Ne annesinin yüzünü hatırlıyordu , ne babasının sesini biliyordu ..

Noah şu an tek ailesini ustasını yani yeni öğrendiği büyükbabasını kaybetmişti noah  halen daha hıçkıra hıçkıra ağlıyordu , dünyada ki tek ailesini kaybetmişti ve tek başına kalmıştı bunun tek suçlusu kendisi olarak görüyordu noah zayıftı , güçsüzdü ve aptaldı ! Belki diyordu mağarada  kalsaydı şu an ustası olarak gördüğü büyükbabası Ruhben yanında olacaktı herşeye lanet ediyordu şu an noah ! 

Güçsüzlüğüne , Korkaklığına , Aptallığına !

Noah bunları düşünürken tekrardan o kaotik enerjiyi hisseti ardından  çok yüksek olmayan ama güçlü bir ses duydu !

Biz sendik , sende biz ! Şimdi biz yok olduk .. Sen varoldun .. Şimdi biziz sen olmayandan .

Bizi bul , sen olan ! Biz ol , Ben değil !!

Noah daha bilmese de yaratılışta iki tür vardı.

Bizciler ve Benciler !

'' Bizciler kendi enerjilerini yoldaşları yolu ile paylaşarak güçleniyordu ve tek bir bilinç oluyordu ''

'' Benciler ise kendi yollarını cizenlerdi , herşeyi benlik yolunda yaparlardı güçleri düşük olsa da gelişim hızları akıl almaz ölcülerdi ve zamanla bu kişiler tanrı alemine ulaşıp ölümsüz ilahi varlıklar oluyorlardı.

Bizciler ise bunun tam tersiydi güçleri muazzam olsada gelişim yolları çok zordu her bizcinin kendini kanıtlaması gereken bir görüş benimsemesi ve bu görüş yolundakilerle ilerlemesi gerekiyordu zamanla bu anlaşmazlıklar ve Benlik yolunda yürüyenlerin inanılmaz gelişim hızlarını kıskandıkları için büyük bir savaş patlak verdi .

Bu savaşta bizciler üstün gelerek tüm benlik yolundaki kişileri yok ettiler tabi ki benlik yolunda ölümsüz alemine veya tanrı alemine ulaşıp inzivaya çekilen Benlikciler bu savaşa dahil olmadı ve kendi yollarına baktılar.

İşte noahın duyduğu bu ses bizcilerden geliyordu belki noah daha bilmesede evrendeki son kalan Benlik yolunda yürüyen kişiydi.

Noah duyduğu bu ses karşısında öfkesini tutamadı çünkü en sevdiği kişiyi sürgün gibi bir boyuta hapsetmişlerdi belki de yok etmişlerdi noah kendini daha fazla tutamadan ;

Siz kimsiniz ! Lanet olsun biz ve size kim olduğunuz umurumda değil ama intikamımı alıcam ve hepinizi yok edicem .. Hepinizi evrende sileceğim !! Lanet olsun size .

Noah bunları söylerken halen daha gözyaşları durmuyordu aklına ustası büyükbabası gelince hüznü , öfkeyi bir anda yaşıyor ve istemsiz bir şekilde tepki olarak ağlıyordu .

Noahın hissetiği o kaotik güç bir anda yok oldu ve noah dizleri üstüne çöktü artık ne yapacağını bilemez bir haldeydi yavaş yavaş kendini sakinleştirerek düşünmeye başladı.

Artık güçlenmek zorundayım büyükbabamı kurtarmak zorundayım ! O biz denilen kişileri evrenden silmek zorundayım !..

İlk önce büyükbabamın verdiği para ile  Siyah Zena İmparatorluğuna gidip bir akademiye kayıt olmam gerekli oradan güçlenip farklı kıtalarda araştırma yapacağım büyükbabama onu kurtaracağıma söz verdim..

Noah ormanın çıkışına  doğru hızlı bir şekilde ilerliyordu ilk başta kalacak bir han daha sonra Siyah Zena İmparatorluğuna gitmek için bir kervan bulması gerekliydi .

Noah ormandan çıkarken gittiği her yerde ölmüş ruh canavarları ve solmuş bitki örtülerini ,ağaçları  görüyordu ve güçlenme hırsı git gide artarak çoğalmaya başlıyordu.

Noah ormanın çıkışına doğru geldiğinde artık şehre doğru ilerlemeye başladı yavaş yavaş şehrin surlarını gördüğü zaman ormanı arkasında bırakmıştı ve içinde dindirilmez bir hırs , öfke ve hüzün ile yeni bir yola çıkmıştı bilmese de bu yol benlik yoluydu.

Evrenin uzak bir köşesinde , yaşlı bir adam okuduğu kitabı kapatarak gözlerini karanlık gökyüzüne doğru çevirdi ve hefif bir sırıtma ile karşısında duran 5 ile 7 yaşları arasındaki iki küçük çocuğa şu cümleyi kurdu .

Babanızın hikâyesi böyle başladı..

Hikayeyi ne kadar devam ettirmek istesemde yorumsuz ve beğenisiz bir hikaye yazmak istemiyorum arkadaşlar.

Umarım böyle devam etmez emeğe biraz saygı sadece ben değil diğer yazarlarımız için aynısını istiyorum.

Mmavikar
furkanors
GkalpAydoan
Egemen13579

Teşekkür ediyorum yorumlarınız olsun , özel mesaj ile desteğiniz olsun yanımda olduğunuz için hepinize içtenlikle teşekkür ederim..

VE TANRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin