Siyah Yıldız Akademisi

864 104 11
                                    

Yıldızlarla süslenmiş bir gecede ,
En karanlık güç olacaktı o benlik yolcusu..

Kadim zamanlarda bir kahin böyle söylemişti son anlarında..

Üç günün ardından noah artık akademi sınavlarının yapılacağı alana gelmişti farklı farklı alanlarda , farklı kişilerle beraber bir çok yaşlı kişi vardı . Kimisinin üzerin de siyah bir cübbe , kimisinin ise mavi , kırmızı , Yeşil cübbeller vardı ki , bu renkler hem elementleri hemde okulun genel durumunu belli ediyordu.

Mesela karanlık element için siyah cübbeli kişiler vardı ki okulun ana amacı karanlık elementi , kırmızı ateş ve benzeri pek çok kişi vardı ama aralarında tek farklı olan , çok yaşlı olduğu belli olan zayıf ve gözleri en derin maviden daha mavi olan bir adam vardı üzerinde cübbe yerine sade göşteristen uzak tek parça krem renginde bir cübbe giyiyordu ..

Noah meydana geldiğinde kayıt ücreti olarak bir altın vererek sırasına doğru ilerledi.

Evet genç neslin kendini ispat etmek isteyen küçük dahiler , şimdi akademi sınavları başlıyor herkes sırasına geçsin ve bildiğiniz gibi elinizi keserek ortada bulunan güç taşına dokunun gerisi görevliler kalmış.

Bu konuşan adam kendine göre igleneyeci bir şekil de dahi kelimesini vurgulamisti çünkü hiçbir zaman onu tahmin edecek kadar iyi birisi çıkmıyordu .

Aradan geçen bir süre sonra artık sıralar okunmaya başladı.

153.
154.
..
..
..

378 bu noahin sirasiydi noah hiç bir duygu belirtisi göstermeden elini keserek taşa dokundu.

Adı: Noah

Yaş : 15

Irk ; İnsan

Potansiyel : Tanrısal

Seviyesi ; Temel Ruh alemi 9. seviye

Element ve yatkınlıkları ; ATEŞ ( TANRISAL ) , SU ( TANRISAL ) , HAVA ( olağanüstü ) , TOPRAK ( olağanüstü )

Çıkan sonuçlar herkesi şok etmişti ama noahta ister istemez şaşırmıştı ki bunun sebebi daha önceki ölçüm sırasında

Irk : Insan , ???? , ????
?????? ( TANRISAL ) , ????? ( TANRISAL ) , ????? ( SONSUZ )

Gibi şeyler çıkmıştı .

Noah bilmesede kullanılan ölçüm taşı noahin tam gücünü ölcememisti ve sadece gosterebilecegi şeyleri göstermişti.

Noah taşın önünde beklerken birden okul temsilcileri ve müdürleri etrafında toplanmıştı.

Ben ateş okulunun temsilcisiyim evlat okuluma gelirsen burslu öğrenci olacaksın imkanlarını sınırsız olacak .

Evlat ben şifa okulunun müdüruyum seni öğrencim yapmak  istiyorum kabul eder misin ..

...

Herkes pek çok teklif yaparken arkada sade bir krem cübbeli yaşlı bir adam yavaş yavaş yürüyordu onu gören diğer okul müdürleri ve temsilcileri direk susup adama yol vermişti.

Merhaba genç dahi , ben Siyah Yıldız Akademisinin müdür yardımcısiyim ..  Bizim okulumuza gelmek ister misin , sana burs veya kişisel öğrencilik teklif etmiyorum ne kadar dahi olsanda bu şu anlık yeterli değil . Sana sadece güçlenmeyi vaad ediyorum..

Noah bu yaşlı adamın dediklerinde gerçekten samimiyet bulmuştu herşey bir yana buyukbabasi için güclenmesi gerekliydi ve karşısındaki kişi ona güçten  bahsediyordu .

Memnuniyetle kabul ediyorum kıdemli müdür yardımcım.

Adam noaha bir baba şefkati ile gülümseyip , Bu gece iyice dinlen ve yarın gün doğumuna doğru burada ol geç kalma seni beklemem .

Adam bunları söyleyerek yavaş yavaş yürüdü kimse gormesede yüzünde büyük bir gülümseme vardı..

Ufak bir bayram hediyesi :)
Bölümler bayram sonuna kadar yuklenecektir ..

VE TANRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin