Otabek
Při odchodu jsme se dohodli, že pojedeme k Yurimu domů, protože táta je dneska v noci na módní přehlídce mimo město, takže Astana taky doma dělá bordel a já bych se rád vyspal v klidu. Takže mi Yuri nabídl, že u něj můžu přespat. Samozřejmě, že o nic víc než normální přespávání nepůjde. A nebylo by to poprvé, co bychom jeden u druhého přespávali.
K němu domů nás zavezl Glover (člen týmu), který nám slíbil odvoz už před zápasem.
Když jsme za sebou zabouchli dveře, Yuriho děda už dávno spal, tak jsme šli postupně do sprchy a protože bylo skoro ráno, skončili jsme u Yuriho v posteli. Potya se uskromnil někde na druhém konci postele a v klidu spal.
Jako první po příchodu ze sprchy žuchl do postele Yuri. Poprosil mě, jestli bych nezhlasl lampičku, ale když Yuri vypadal se zavřenýma očima tak sladce.
Ležel na zádech a já měl udělat tmu, ale místo toho jsem vlezl za ním do postele a pusinkoval jsem ho na tváři. On se začal smát a ruce mi obmotal kolem krku. Ale pak na mě koukl s vážnou tváří. ,,Pamatuješ, co jsem říkal před tím?" Zeptal se. Jen jsem se usmál. ,,Neboj se. Zítra budeš ještě nevinný jako stará jeptiška." Odvětil jsem pobaveně a on se zasmál. Ale potom se zastavil a koukl zamyšleně na mě. ,,Nevadí ti to?" Zajímalo ho. Jen jsem mu dal pusu na čelo. ,,S tím se netrap. Bylo by to moc uspěchané. Takhle je to lepší." Ujistil jsem ho a on se na mě usmál. ,,Dáš mi pusu na dobrou noc?" Zeptal se pak jako dítě, co chce sladkost. Usmál jsem se a spojil naše rty. Když jsem se odtáhl, nechtěl jsem nic přehánět a oba jsme usoudili, že je čas jít spát. Zhasl jsem tedy konečně lampičku a přitulili jsme se k sobě.
Cítil jsem Yuriho vůni. Byl to šampon, který na něm tak miluju. Zabořil jsem nos do jeho vlasů a zavřel oči.
Byl jsem strašně šťastný a pořád tomu nemohl uvěřit. Vážně je můj, miluje mě a já jeho. Věděl jsem, že k němu něco cítím, ale nečekal jsem, že to skončí takhle.
Přemítal jsem si naše první setkání. Spěchal jsem na seznámení s týmem, když v tom jsem omylem vrazil do toho malého a pěkného blonďáčka, který se na mě ostře obořil. Zarazila mě jeho prudkost a hrubost, ale jeho oči mi řekli, že takový ve skutečnosti není. Zaujal mě a chtěl jsem o něm vědět víc.
Stalo se a mi byli kamarády. Vzpomněl jsem si na všechny patálie a skvělé chvilky, co jsme spolu už zažili. Stejně jako ty horší příhody, které naštěstí provázely jen počátek našeho vztahu. V tom mi do mysli skočil náš druhý den po seznámení. Ten okamžik, kdy za mnou na parkoviště přišel Yuri úplně zničený. Nechtěl říct o co šlo a já to chápal jako odložený případ na neurčito, ale do teď to nevím a zajímá mě to. Teď opravdu hodně. Zítra se ho určitě zeptám. Teď ho nechám spát. Je hodně hodin a je určitě unavený.
...
Ráno mě probudili sluneční paprsky. Naštěstí byla sobota a tak jsme mohli spát do bůh ví kolik hodin. Vzpomněl jsem si na Yuriho a hned se na něj koukl. Ležel klidně zády ke mně a oddechoval. Vypadal jako andílek. Neodolal jsem a pohladil ho kluby prstů po tváři. ,,Ehm..." Vydechl jen, zavrtěl se a spal dál. Jen jsem se usmál a opatrně si k němu nalehl. Nosem jsem mu otřel o zátylek a obejmul ho kolem pasu. Voněl úžasně. Ne jako ten skvělý šampon, ale voněl sebou. Měl svou vůni pokožky a já ji s oblibou dýchal. Bylo to tak omamné, že jsem se neudržel a políbil ho láskyplně na onen odhalený zátylek. Nestačilo mi to a polibky jsme začal obsypávat jeho krk. ,,Jsi horší než Potya." Ozvalo se pak. Zarazil jsem se a Yuri se na mě s ospalým úsměvem obrátil. ,,Vzbudil jsem tě?" Zeptal jsem se. On mě jemně pohladil po tváři na které zřejmě přez noc lehce vyrašilo nové strniště. ,,Tím se netrap. Kdyby jsi to neudělal ty, zlíbá mě jako obvykle kocour." Řekl a já se zasmál.
Koukl jsem na něj a zase mě okouzlil jeho nádherným vzhledem. ,,Vypadáš jako anděl." Hlesl jsem. On jen nespokojeně mlaskl a otočil se na mě zády. ,,To jo. Možná tak jako anděl, co spadl na obličej." Odvětil ironicky a zavřel oči. ,,Ale no tak." Opáčil jsem, objal ho kolem ramen a dal mu pusu na tvář. On se zahyňal a otočil na mě hlavu. ,,Medvídku..." Hlesl spokojeně, vzal mi hlavu do dlaní a stáhl si mě k sobě. Vetkl mi polibek a já ho o trochu prohloubil. Vypadalo to nadějně na delší make out, ale ozvalo se zamňoukání a náš polibek přerušil probuzený Potya se svým příchodem. ,,Ahoj, zlatíčko." Přivítal ho nadšeně Yuri a vzal si ho k sobě. Tudíž ležel mezi námi. Spokojeně vrněl a s přivřenýma očima střídavě koukal na mě a Yuriho. S úsměvem jsem ho hladil po hřbetu a Yuri mi položil hlavu na rameno. Zavřel oči a klidně ležel. Sklonil jsem se k němu a dal mu pusu do vlasů. ,,Ještě chceš spát?" Zeptal jsem se. ,,Hmmm.." Zabroukal souhlasně s úsměvem a já se taky položil.
,,Yuri! Vylez už z té duchny a-" Oba jsme s sebou trhli a kocour vyplašeně vyletěl na nohy. Ve dveřích stál Yuriho děda a nevěřícně na nás zíral. ,,Oh, že by konečně?" Odtušil nadějně. ,,Dědo! To...není jak to vypadá!" Vyjekl Yuri hned a posadil se. ,,Tak jak vysvětlíš tohle?" Zeptal se nechápavě a ukázal na nás. ,,Chci jen říct, že nic nebylo. Jen...jsme spali." Vysvětlil rozpačitě Yuri. ,,Bylo nebylo... klidně se spolu vyspěte i jinak, je mi to jedno." Pokrčil rameny. Yuri na něj hodil udivený pohled a já zrovna tak. ,,Je ti už 16 a myslím, že nemám důvod ti bránit." Vysvětlil. ,,Mimochodem...jak dlouho už jste spolu?" Zajímalo ho. My na sebe hodili rozpačité pohledy. ,,Teprve od včera." Odvětil jsem. ,,Že vám to trvalo. Pořád jsem se sám sebe ptal, kdy to konečně dáte dohromady, když to mezi váma vždycky tak jiskřilo." Mrkl na nás a my se na sebe rozpačitě usmáli. ,,Tak já jdu udělat snídani. Pak přijďte." Řekl a odešel.
ČTEŠ
In The Name Of Triangular Love
FanficYuri Plisetsky má kolem sebe samé nepřátele a lidi, kteří mu ubližují. Na tyto vlivy se dokonale přizpůsobil a věčná samota a vyhoštění z kolektivu taky není něco, na co by nebyl zvyklý. Bohužel v poslední době stejně jako špatní lidé se kolem ně...