*Informacja pod rozdziałem*
- Bardzo mi przykro, ale państwa córka choruje na białaczkę.
- Na białaczkę?! - krzyknęłam a z moich oczu wypływała coraz większa ilość łez.
- Białaczkę szpiku kostnego. - po chwili dodał - Da się to wyleczyć. - zaspokajał mnie lekarz.
- Ile osób zdrowieje? - powoli zaczęłam układać sobie to wszystko w głowie.
- Około 60 %
- Mogę być w tych 40% ?
- Możesz być w tych 60% ale też w tych 40%
- Rozumiem - powiedziałam gdy już się uspokoiłam.
- Mam dobrą wiadomość dla ciebie. - doktor chciał mnie pocieszyć.
- Jaką? - Że umrę? Zapytałam się sama siebie w myślach.
- Twój stan zdrowia jest stabilny, więc możesz iść do domu, ale jest parę warunków. Nie możesz się przemęczać, a jak gorzej się poczujesz, będziesz miała mroczki przed oczami czy cokolwiek innego przyjdź na kontrolę. Jeśli nic takiego nie wystąpi przyjdź za tydzień.
- Dobrze.
**
Opuściłam szpital. Wchodząc do domu mama chciała ze mną porozmawiać, ale nie miałam ochoty. Pobiegłam do swojego pokoju, trzasnęłam drzwiami i osunęłam się po nich. Zaczęłam płakać. Starałam się jak najciszej to robić aby nikt nie słyszał w jakim stanie jestem. Wtedy moje wspomnienia związane z krwią wróciły.
* - Izko uderzyłaś się? - zapytała przedszkolanka.
- Nie czemu?
-Krewka leci ci z noska. Chodź pójdziemy do łazienki.
...
- Izabello Smith czy Ty się z kimś biłaś? Pyta nauczycielka przyrody.
- Nie. Skąd taka myśl?
- Krew leci Ci z nosa.
- Kurde. Znowu. - powiedziała 12-letnia dziewczynka i pobiegła do szkolnej łazienki. Po drodze zemdlała, a przyrodniczka zaczęła wołać o pomoc.*
- Ta krew mnie prześladuje odkąd byłam w przedszkolu. - Mówiłam sama do siebie ze strumieniami łez. - Nie chciałam jej, ale ona była i jest. Ciągle mdleje od 4 klasy.
Zadzwoniłam do Luka. Czemu akurat do niego? Nie mam pojęcia, ale wiem, że na niego mogę liczyć. Jeden sygnał, drugi. Odebrał.
- Tak ślicznotko?
- H...Hej - wykrztusiłam chlipiąc.
- Iza co się stało?? - zapytał z przerażeniem.
- Dasz radę przyjść?
CZYTASZ
True Life
Short StoryOna -> Izabella 15 lat Oni -> Luke 15 lat -> Eric 16 lat Czy wspomnienia i brak młodszego brata zmienią przyszłość Izabelli? Czy przeprowadzka i nowa szkoła pomogą Jej w zapomnieniu wszystkich błędów? Jak będzie się toczyło życie bardzo wrażl...