#6

40 5 0
                                    

Wchodząc do kuchni ujrzałam radosną twarz mojej mamy.

-Dobrze się bawiłaś córciu?-wiedziałam, że o to zapyta.

-Tak, było bardzo miło.

-Opowiadaj -widziałam ten błysk radości w jej oczach. Miałam bardzo dobry kontakt z mamą dlatego zawsze jej wszystko opowiadałam.

-No więc najpierw poszliśmy do parku tam rozmawialiśmy o sobie, wiesz takie podstawowe pytania żeby się lepiej poznać. Chodziliśmy przez ten park cały czas rozmawiając, później zabrał mnie do lodziarni, w której byliśmy wczoraj z Ellaną. Po tym jak je zjedliśmy ruszyliśmy w stronę domu i tak o to tu jestem i właśnie do Ciebie mówię. - zaczęłyśmy się lekko śmiać z moich ostatnich słów.

-Już lubię tego chłopaka. - uśmiechnęłam się na jej słowa.

-W poniedziałek przyjdzie po mnie o 8:40 i pójdziemy razem do szkoły.

-Dobrze. Masz jakieś plany na jutro?

-Jak na razie żadnych nie mam.

-To może pójdziemy całą rodziną do centrum handlowego. Jest niedaleko. Co ty na to?

-Jasne, świetny pomysł, a oni już wiedzą? - skierowałam wzrok na tatę i Magdę.

-Tak, powiedziałam im to chwilę przed Twoim przyjściem.

-Dobrze. To ja już pójdę na górę.

-Okey córciu.

Wchodząc do mojego pokoju usiadłam przy biurku, a z jego wnętrza wyciągnęłam album ze zdjęciami. Przez dłuższą chwilę wachałam się czy zacząć oglądać te zdjęcia i już gdy miałam przeglądać fotografie poczułam wibracje mojego telefonu. No cóż widocznie nie było mi pisane oglądanie tych zdjęć. Spojrzałam na telefon i okazało się, że dostałam sms-a, więc odblokowałam telefon.

Ellana :*
Skarbie jak mija Ci sobota?

Ja
Bardzo dobrze widziałam się z Lukiem i słyszałam, że jesteś chora i nie idziesz w poniedziałek do szkoły.

Ellana :*
Tak to prawda, ale nie martw się lekarz powiedział, że w środę będę mogła już iść do szkoły.

Ja
Wiesz, że i tak będę się martwiła. Mogę wpaść po szkole w poniedziałek?

Ellana :*
Nie bardzo :( Ciągle kaszle i nie chcę żebyś się jeszcze Ty rozchorowała.❤

Ja
No dobrze, więc wpadne w środę❤

Ellana :*
Dobrze. Wybacz, ale jestem strasznie zmęczona i zaraz zasnę. Dobranoc :*

Ja
Nic się nie stało. Śpij dobrze. Dobranoc :*

Odłożyłam telefon, a zdjęcia schowałam. Nie miałam odwagi do nich zajrzeć. Posprzątałam w pokoju i zeszłam na dół. Siedzieliśmy w rodzinnym gronie do późnego wieczoru, a później poszliśmy spać.

Rano

Obudziłam się o 10. Niedziela, więc mogę dłużej pospać prawda? Jak się okazało chwilę później moja rodzinka też postanowiła spać dzisiaj dłużej niż zwykle. W mojej piżamie, która wcale jej nie przypominała ze względu na zwykłe spodenki i koszulkę z wyciętymi bokami, zeszłam na dół. Zaczęłam krzątać się w kuchni robiąc śniadanie. Wyciągnęłam 5 talerzy i zaczęłam rozstawiać je na stole. Po chwili jednak jedno nakrycie schowałam. Zapomniałam, że Go już nie ma. Dalej przygotowywałam śniadanie i gdy już skończyłam poszłam na górę, aby wszystkich zawołać. Po zjedzeniu śniadania mama powiedziała, że Magda posprząta, a reszta ma się ubierać bo zaraz jedziemy na zakupy. Będąc już w swoim pokoju ubrałam czarne rurki z dziurami na kolanach i biały crop top z napisem "no boyfriend no problem". Zaczęłam się malować i gdy już skończyłam zeszłam na dół i chwilę czekałam na resztę rodziny. Gdy wszyscy już byli gotowi ubrałam białe trampki i wyszłam na zewnątrz. Mama zakluczyła dom, wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy w stronę centrum. Drogę przebyliśmy w ciszy tylko radio się odzywało. Na miejscu kupiłam sobie czerwoną koszule w kratę, czarną koszulkę z napisem "Forever Alone" i białą koszulkę z napisem "I love my daughters" dla mamy bo za parę dni ma urodziny. Reszta rodziny kupiła sobie pare rzeczy jak ja i po udanych zakupach wróciliśmy do domu. Reszte dnia spędziliśmy razem na oglądaniu filmów i różnych zabawach.
Dzisiaj znowu nie mogę zasnąć. Jest chwile przed 24, już prawie zasnęłam gdy poczułam wibracje telefonu. Po odblokowaniu zobaczyłam, że napisał do mnie...

-----------------------------------------------------------
Parę nowych wiadomości w tym rozdziale. Wybaczcie ale potrzymam Was trochę w niepewności 😁😁
Czyje zdjęcia były w tym albumie?
Kto napisał do Izabelli?
Jak myślicie? Piszcie w komentarzach i do następnego😘❤

True Life Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz