LENA POV
Selepas selesai aku menolong Sis Mi di dapur , telefonku berdering . Aku mengangkatnya dan terlihat nama Kiara .
" Hello Kiara , what is up ? "
" Lenaaaaaaa ! I miss you so much ! "
Aku meelihat Danish menurun tangga dan terus pergi ke arahku . Dia mengangkat keningnya dan bertanya siapa yang call aku tetapi aku mengendahkannya .
" Ey mengadanya . Kalau rindu , jom meet ? "
Danish memandang tajam kepadaku dan terus merampas telefonku .
" Tak boleh ! Lena is with me , jangan gatal2 nak amik my one and only girl okay ? "
Aku menepuk bahunya dan terus mengambil telefonku kembali .
" you ni , ni Kiara lah ish ! " Danish ketawa besar dah menggosok kepalaku .
" babe sorry . Tadi Danish yang amik fon I tiba-tiba "
" ish terkejut tau I Lena . I ingat siapalah . "
" sorry babe , hmm so let's meet ? Today dekat KLCC , 3.00 p.m . "
" okay babe , see you there ! "
" DANISH PUN IKUT , I IKUT ! " jerit Danish yang sedang memakan roti itu . Aku memandangnya tajam dan dia membuat muka comel tanda mintak maaf . Ingat comel ke ish .
○ ○
Setelah sampai di KLCC , aku mengajak Danish untuk melihat baju di kedai2 yang ada . Sedang aku sibuk men ari baju , aku terlihat satu figurabyang aku kenali . Putra .
" Putra ! It's been a while "
" Lena omg ! You look so pretty , i miss you "
Uhuk uhukk
Kami terdengar suara otang batuk di belakang kami , tak lain tak bukan Danish lah .
" ehh kau pun ada jugak Danish . Baru je nak ajak Lena pergi date . Spoil lah "
" Wahh wah , not easy as you say okay . Batalkan niat tu ! "
Aku memandang mereka yang berkelahi itu macam budak2 .
" Dah dah , jangan nak bergaduh sini . Btw Put , you dengan sapa ni ? "
Aku melihat muka Putra yang kelihatan menahan malu . Aik , tak akan dah ada girlfriend .
" I .. I dengan .. "
" Lena ! " aku terus memandang belakang dan kelihatan Kiara yang memanggil namaku . Aku terus memeluknya kerana terlampau rindu , dah lama tak jumpa .
"kau sorang je ke ni ? " Kiara terus menundukkan mukanya dan senyum tersipu malu . Aku memandang Putra , Putra tersenyum lebar .
" Amboiiii . ni mesti ada something ni kan. Fuhh bukan nak byukan orang kan . Betul tak Danish ? "
" Diam - diam ubi berisi eh masing-masing . It's okay nanti Lena tak kena kacau dengan putra dah . Right dear ? " Aku mencubit lengan Danish . Sampai ke situ pulak dia ni ish .
" Nanti I story okay ? jom lunch ! "
Kami trus bergerak ke seoul garden kerana pilihanku . Aku duduk di sebelah Danish dan berhadapan dengan Kiara . Suasana menjadi hening tiba-tiba tapi Danish memecahkan suasana itu .
" So guys , we have some announcement to tell . M e and Lena will getting married soon "
" SERIOUS ? why you tak cakap awal2 Lnea . omg congrats you guys ! "
YOU ARE READING
[ COMPLETED ]YOU're MINE ©
Teen FictionTak tau nak letak apa , baca eh jangan tak baca . ✌