BUUM BUMM BUMM
Aku dan Kiara terus memandang tepat ke arah pintu masuk .
BUUM BUUMM
Aku dan kiara terus berlari masuk ke dalam bilik Kiara dan mengunci pintu.
" What the hell was that Kiara ? ! "
Aku terlihat wajah Kiara yang pucat .
" I....I think tu Aaron . Kiara .. I tak..takut ! " Lantas Kiara memeluk badanku .
" Wait , I pergi bukak pintu okay ? "
" NOO ! Dia bahaya Kiara , i don't want anything happen dekat you "
Aku terus memeluk Kiara untuk menenangkannya .
" Shhh .. listen . I akan cuba . InsyaAllah anything happen okay ? wait for me .. "
Kiara mengangguk tanda setuju . Aku terus pergi ke ruang tamu dan masih kedengaran ketukan pintu . Macam nak roboh bunyinya , loceng kang ada . Dasar jantan pemalas .
Aku membuka pintu dengan beraninya . Terlihat raut wajah Aaron yang bengis itu terus berubah kerana melihat kedatangan aku yang tidak diduga .
" Waalaikumussalam . kindKenapa tak tekan loceng je , easy what "
" Whatever , Kiara mana ? why tiba2 kau ada kat sini ? "
" Kiara takda .. Dia balik kampung . Aku kat sini sebab nak amik barang aku tertinggal haritu . Kau nak apa datang ni ? "
" Aku nak jumpa Kiara lah . Kiara balik kampung ? setahu aku dia takda kampung .. "
" Nenek dia meninggal ... "
" Takda , bagi aku masuk ! "
" NO ! Get out ! "
Aaron tersenyum . " you're such a liar bitch ! "
" Excuse me ? you're bapak ayam tak sedar diri ! "
Aaron cuba menempuh pintu itu tapi aku bertahan menghalangnya sehinggalah aku terjatuh ke lantai .
Aaron terus menarik tudung aku ke atas sofa sambil aku menahan diriku . Tapi apakan daya , dia lebih kuat .
" CAKAP SEKARANG MANA KIARA BITCH ! "
" Aku kata dia takda... TAKDA LAH ! "
Aaron terus menarik tudungku dan mendekatkan dirinya kepadaku .
" Sebelum aku buat apa-apa dekat kau , lebih baik kau bagitau aku mana Kiara sekarang . CEPAT ! "
" AARON STOP IT ! "
Aaron teeus melepaskan aku dan menepuk tangan .
" well , kau pandai nak hide dari aku hah ? Kau nak kena lagi teruk ke ? "
" Stop it just stop ! you kalau buat pun just dengan I je jangan pukul my others friend ! "
Kiara menangis teresak-esak .
" Disebabkan koran buat hal dengan aku hari ni , both of you bitch ... ikut aku ! "
Kiara terus berlari ke arahku .
" Kau nak aku ikut kau ? For what ? Kau siapa je hah Aaron ? "
" Kalau kau taknak benda ni kena dekat perut kau .. better korang ikut aku " kata Aaron sambil menghulurkan pisau .
" Senang kerja aku malam ni "
° °
Sesudah sampai ke club yang tak pernah aku masuk dan taknak masuk itu , aku dan Kiara mengikuti Aaron . Kami dibawa ke satu tempat yang khas untuk orang VVIP . Aku sudah berasa risau , aku yakin Danish sudah risaukan aku .
YOU ARE READING
[ COMPLETED ]YOU're MINE ©
Teen FictionTak tau nak letak apa , baca eh jangan tak baca . ✌