La sultana-mama AylinSultana-Mama aflase de ceea ce facuse nora sa in dimineata aceea. Aceasta se invartea prin odaia sa nervoasa parca vrand sa o distruga pe nora sa, dar nu putea, de dragul nepotilor sai.
- "Ce facem, sultana?" curioasa.
- "Cheam-o la mine, Hayat!" asezanduse pe divan. "O voi invata minte!"
- "Am inteles, sultana!" parasind odai, rapid.La sultana Ayse
Sultana Ayse era in odaia sa invartinduse de colo-colo, na avand stare.
- "Calmati-va sultana!" zice cadana Melek, dandu-i un pahar cu apa.
- "Cum sa ma calmez, Melek?" band apa. "Crezi ca ma pot calma, cand am o rivala atat de mare in fata?!" dandu-i paharul.
- "Sultana..." intrerupta de o bataie in usa.
- "Intra!" zice sultana, privind catre usa.In odaie intra kalfa Hayat, si isi pleca capul in fata sultanei.
- "Ce s-a intamplat, Hayat? De ce ai venit?" intreaba sultana, curioasa.
- "Sultana, sultana-mama va cheama in odaia sa!" zice aceasta, umila.
- "S-a intamplat ceva? De ce ma cheama sultana?" peivind-o.
- "Nu a zis. Dansa doar mi-a poruncit sa va chem!" umila.
- "Vin imediat!" zambind.Hayat isi pleca capul si parasi rapid odaia lasand-o pe Ayse sa se pregateasca.
In gradina imperia
Cadana Nourhan il astepta pe sultanul Murad in cort cu un zambet larg pe buze. Dintr-o data o voce groasa anunta venirea sultanului Murad. Nourhan isi pleca capul si zambi cand sultanul ii puse mana pe obraz.
- "Ia loc, Nourhan!" zambind.
- "Mi-a fost dor de tine!" privindu-l. "De azi dimineata m-am gandit numai la tine!" punand mana pe piciorul sau.
- "Si eu, iubito!" sarutand-o flamand.Imediat dupa sarut, Nourhan si Murad incepura sa manance cu o pofta nebuna.
La sultana-mama Aylin
Sultana-Mama statea pe divan in odaia si jucanduse cu niste margele, cand in odaie intra cadana Hayat urmata de sultana Ayse.
- "Hayat, tu asteapteapta la usa!" lasandusi margelele pe masuta.
- "Sultana!" plecandusi capul, parasind odaia.Sultana-Mama se ridica de pe divan si se indrepta catre Ayse ce tinea capul in jos.
- "Ce ti-am zis eu, Ayse?" spune aceasta, privind-o.
- "Sultana-Mama, eu, doar..." intrerupta.
- "De cate ori sa iti mai spun ca eu sunt Sultana-Mama, iar tu doar o cadana ce azi este si maine numai este?" dura.
- "Sultana, eu doar incerc sa recuperez ceea ce imi apartine!" privind-o. "Va rog, nu imi faceti mai mult rau decat mi-ati facut!" implorand.
- "Rau? Despre ce rau vorbesti Ayse?" uimita. "Dupa cate am facut pentru tine, dupa cate am patimit din cauza ta, ca sa fii fericita alaturi de fiul meu, acum tu vii si imi spui ca ti-am facut rau?" dura.
- "Sultan, eu nu am vrut sa sune asa, doar ca..." tacand.
- "M-ai dezamagit Ayse, nu ma asteptam la asa ceva din partea ta!" asezanduse pe divan.
- "Sultana..." intrerupta.
- "Poti sa te retragi!" lund iar margelele.Sultana Ayse numai spuse nimic, ci doar pleca in linste spre odaia sa.
La sultana Yasemin
Sultana Yasemin era in odaia sa citind si band serbet, cand cineva batu la usa.
- "Intra!" zice Yasemin, inchizand cartea.
In odaie intra sultana Ayse cu lacrimi in ochii.
- "Sultana!" plecandusi capul.
- "Ayse, ce s-a intamplat? De ce plangi?" privind-o, ingrijorata.
- "Acea femeie. Cadana Nourhan imi va fura totul!" asezanduse langa Yasemin.
- "Ayse, spune tot ce ai facut. ACUM!" privind-o.
- "Azi dimineata am fost la sultan, si acolo era cu cadana Nourhan stand pe divan si sarutanduse. Bineinteles ca am facut scanda, si am zis sa numai vina sa ma vada, si nici pe copii!" plangand. "Crede-ma, Yasemin, a fost o greseala!"
- "Ayse, o adevarata sultana nu face scanda, si nu se supara din lucruri marunte. Mama mea a reusita sa treaca peste toate greutatile, haide te rog revinoti!" incurajand-o, lund-o de maini.Sultana Ayse zambi, si ii stranse mana sultanei Yasemin.
La cadana Nourhan si sultanul Murad
Cadana Nourhan se plimba prin gradina la bratul sultanului Murad, ce o privea pe tot parcursul plimbarii.
- "Murad, daca vrei sa ma ai pentru tine, trebuie sa faci un lucru pentru mine!" lasand privirea in jos.
- "Ce? Ce trebuie sa fac?" oprinduse din mers, privind-o.
- "Sa o uiti pe Ayse. Sa uiti de existenta sa!" privindu-l.
- "Nourhan, este imposibil sa o uit pe femeia care mi-a daruit doi copii!" privid catre gradina de trandafiri.
- "Atunci, uita-ma Murad!" plecand catre palat.Cadana Nourhan intra in palat nervoasa. Vedea negru in fata ochilor, si darama orice cadana ii iesea in cale. Intrand in odaia sa, cadana Helena o astepta impreuma cu cadana Firuze.
- "Nourhan, te-ai intors repede? Ce ai patit?" intreaba cadana Helena, curioasa.
- "I-am cerut sultanului sa o uite pe sultana Ayse daca vrea sa ma aiba a lui!" zice Nourhan, asezanduse pe divan.
- "Nourhan, ce ai facut?" intreaba Firuze, uimita.
- "Eu nu il voi putea impartii niciodata pe Murad... CU NIMENI!" dura.Imediat dupa acea replica, Nourhan lua condeiul si incepu sa scrie, sa scrie o scrisoare.
"Eu, cadana Nourhan, umila ta slujnica, isi cere iertare pentru comportamentul meu indecent. Sunt o femeie care isi doreste sa fie iubita, si sa nu imparta aceasta iubire cu altcineva. Daca te-am mahnit, daca te-au deranjat cumva vorbele mele, sa stii ca imi pare rau.
A ta slujnica, cadana Nourhan"Cadana Nourha ii porunci cadanei Helena sa ii trimita scrisoarea sultanului Murad.
La Murad
Sultanul Murad era in odaia sa, citind o carte si stand pe divan. Alaturi de el se afla si prietenul sau cel mai bun, boierul Rustem ce ii tinea companie.
De o data se auzi o bataie inceata in usa.
- "Intra!" se auzi vocea sultanului cei isi intoarse privirea catre usa.
In odaie intra cadana Helena ce avea in mana scrisoarea de la cadana Nourhan.
- "Maria ta, cadana Nourhan va trimis aceasta scrisoare. Doreste sa o cititi!" dandu-i scrisoarea.
Sultanul lua scrisoarea si incepu sa o citeasca. Cand termina de citit zambi privind scrisoarea.
- "Cadana, anunt-o pe Nourhan sa se pregateasca pentru diseara!" zice Murad, punand scrisoarea pe masuta.
- "Cum porunciti, Maria ta!" parasind odaia.
CITEȘTI
O poveste de dragoste
RomanceEa: O femeie de o frumusete rapitoare! El: Un sultan chipes! Ea: O femeie trimisa cadou sultanului! El: Un sultan ce se va indragosti nebuneste de frumoasa femeie! "O poveste de dragoste", povestea de dragoste a doua persoane foarte diferite, ce se...