Frumoasa Nourhan mergea gratioasa pe coridoarele haremului catre iatacul imperial. Sultana purta o rochie alba si valul avandu-l pe fata.Ajunsa in fata odaii imperiale, doi eunuci ii deschisera usile, iar aceasta intra in odaie zambind.
- "Maria ta!" zice Nourhan, zambind.
- "Marita sultana!" zice Murad, dandu-i valul de pe fata lui Nourhan.
- "Nici nu stii cat de fericita m-ai facut ca m-ai luat de sotie." zice Nourhan, in soapta. "Iti promit ca te voi face foarte fericit!" sarutandu-l.
- "Si eu, iubit-o!" imbratisand-o strans.Murad o lua de mana pe Nourhan si duse spre pat, acolo unde o saruta, iar apoi adormira imbratisati.
La sultana Ayse
Sultana Ayse era in odaia sa, palangand. Aceasta nu intelegea de ce sultanul o luase pe sultana Nourhan de sotie, cand ea ar fi trebuit sa fie sotia lui legitima.
- "Sultana, nu mai plangeti, va faceti rau singura!" zice cadana Melek, punandu-i un pahar cu apa. "Beti putina apa sa va mai calmati!" intinzadu-i paharul cu apa.
- "Cum sa ma calmez, Melek? Nu vezi ca de cand a venit Nourhan, sultanul nici nu ma mai baga in seama?" zice Ayse, band apa.
- "Sultana, dar Maria sa va cheama si pe dv la el!" zice Melek, zambind.
- "Si daca ma cheama ce crezi ca se intampla, Melek? Aseara cand m-a chemat la el nu a facut nimic altceva decat sa ma jigneasca!" plangand. "Cat crezi ca voi mai suporta, Melek?"
- "Sultana, dv..." intrerupta de sultana Ayse.
- "Lasa-ma singura. Vreau sa raman singura!" ghemuinduse la fereastra.La sultana-mama
- "Nesimtita!" zice sultana Aylin catre boierul Hacî.
- "Sultana, dar sultana Nourhan ce a facut?" intreaba boierul Hacî, curios.
- "Cica "Dv ati inceput acest razboi, eu il termina!" nervoasa. "Cine se crede sa imi vorbeasca asa?"
- "Sultana, calmati-va!" zice Hacî, dandu-i un pahar cu apa.
- "Eu sunt vinovata ca am permis sa faca ce vrea!" iesind pe balcon. "Dar de acum va vedea cine este sultana Aylin!"Sultana Aylin privea Bosforul cu ura in priviri si tremurand de nervi.
La sultana Yasemin
Sultana Yasemin statea pe divan si vorbea cu slujnica sa, Gulsah despre casatoria sultanului cu sultana Nourhan.
- "Sa dea domnul sa fie fericiti!" zice sultana Yasemin, band serbet.
- "Amin, sultana!" zice cadana Gulsah, zambind.Dimineata, in iatacum imperial
Sultana Nourhan si sultanul Murad luau micul dejun pe balcon fiind o zi foarte frumoasa. Sultana avea zambetul pe buze de cum se trezi si ii vazu chipul sultanului.
- "Esti fericita?" intreaba sultanul, zambind.
- "Foarte fericita!" zambind. "Astazi nici macar sultana Ayse nu imi poate strica buna dispozitie!" zice sultana Nourhan, sigura.
- "Ti-am mai zis Nourhan. Nimeni nu iti va putea face rau cat timp sunt eu in viata!" zice sultanul, punandu-i mana pe chip.Pe terasa aparu Marele-vizir Yusuf pasa, ce isi pleca capul la vederea sultanei si a sultanului.
- "Maria ta, felicita pentru casatorie, si dv, sultana!" zice pasa, umil.
- "Multumim, pasa!" zice sultana, zambind.
- "Maria ta, sedinta de Divan trebuie sa inceapa!" zice Yuzuf-Pasa, umil.
- "Pe mine ma scuzati!" zice Nourhan, ridicanduse. "Maria ta, ne vedem diseara!" plecandusi capul, parasind terasa.Pe hol, sultana Nourhan era asteptata de cadana Helena ce isi pleca capul la vederea sultanei.
- "Sultana, radiati de fericire!" zice cadana Helena, zambind.
- "Ce poate fi mai frumos decat sa fii sotia unui marit sultan, Helena?" intreaba sultana, mergand catre harem.
- "Sunteti si sotia lui si mama viitorului lui copil, ve-ti fi o femeie implinita, sultana!" zice slujnica, zambind.Dintr-o data in fata sultanei Nourhan aparu sultana Ayse ce avea un zambet malefic pe fata.
- "Nourhan, felicitari pentru casatorie!" falsa.
- "Multumesc, Ayse, dar sa stii ca nu erai nevoita sa faci acest efort!" zice Nourhan, zambind.
- "Tu chiar crezi ca sultanul te va mai iubi mult? Te-a luat de sotie pentru ca i-a fost mila de tine, dar sa stii ca se va satura si de tine foarte curand!" zice sultana Ayse, zambind.
- "Ayse, sunt atat de fericita incat nici macar tu nu ma poti enerva!" vazandusi de drum.Sultana Ayse se uita urat dupa sultana Nourhan si isi vazu de drum in continuare.
La sultana Yasemin
Sultana Yasemin o astepta pe sultana Nourhan in odaia sultanei. Aceasta statea pe diva si bea serbet cand intra sultana Nourhan.
- "Sultana, nu stiam ca sunteti aici!" zice sultana Nourhan, plecandusi capul.
- "Felicitari Nourhan!" zice sultana, zambind.
- "Multumesc, sultana, sper sa va gasiti si dv fericirea cat mai repede!" asezanduse pe divan.
- "Sa dea domnul!" zambind. "Chiar sunt curioasa cum ai reusit sa il faci pe sultan sa te ia de sotie." zice Yasemin, curioasa.
- "Eu nu am facut nimic, sultana!" zambind. "Nici nu am deschis subiectul!" zice Nourhan, sigura.
- "In seamna ca el chiar te iubeste, Nourhan. Nu l-am mai vazut niciodata asa fericit cand vede o femeie. Sunt sigura ca tu vei fi singura femeie din viata sultanului!" zice Yasemin, sigura.
- "Ayse nu este asa sigura. A zis ca Mirad se va satura si de mine cat de curand!" curcandu-i o lacrima.
- "Shhhh, linistete-te! Murad te va iubi toata viata!" incurajand-o. "Acum te lasa, ma duc in odaia mea!" parasind odaia.In iatacul imperial
Sultanul Murad intra in odaie acolo unde mama lui il astepta.
- "Validem, ce va aduce pe aici?" intreaba sultanul, asezanduse pe pat.
- "Cum ai putut sa te casatoresti cu Nourhan, cu o sclava?" dura. "Ne-ai facut de ras, Murad!"
- "Mama, tata s-a casatorit cu dv tot cand erati o sclava, sa nu uitam asta!" dur.
- "Murad, te-ai facut de ras in tot imperiul. Tot inperiul rade de ceea ce ai facut!" tipand.
- "Mama, si dv erati doar o sclava cand va-ti casatorit cu tata, iar imperiul nu a zis nimic!" dur. "Sa nu indrazniti sa va revoltati!"
- "Fiule..." intrerupt.
- "Mama, de azi inainte va veti ocupa doar de harem!" ridicanduse. "Regenta dv s-a inchiat aici." aratandu-i firmanul.
- "Murad, ce faci? Cum imi poti face asta?" nervoasa.
- "Sultanatul dv s-a incheiat. Acum sunteti doar sultana-mama si atat!" dur. "Cat timp eu sunt in viata nimeni nu imi poate conduce statul, nici macar dv!" iesind pe balcon nervos.Sultana Aylin se uita cateva clipe la fiul ei, iar apoi iesi nervoasa din odaie mergand direct in odaia sa.
CITEȘTI
O poveste de dragoste
RomansaEa: O femeie de o frumusete rapitoare! El: Un sultan chipes! Ea: O femeie trimisa cadou sultanului! El: Un sultan ce se va indragosti nebuneste de frumoasa femeie! "O poveste de dragoste", povestea de dragoste a doua persoane foarte diferite, ce se...