Dimineata, cadana Maria se trezi cu capul pe pieptul sultanului. Acesta o tinea de mana, parca ne vrand sa o lase sa plece. Maria incerca sa isi traga mana, dar cand aprope reusi, Murad o trase inapoi la pieptul sau.- "Murad!" pupandu-l pe frunte.
Murad se alinta, parca ar fi fost un copilas. Acesta se intoarse cu fata catre Maria si isi deschise ochii si o privi pe Marai in ochii ei caprui.
- "De unde ai aparut cadana?" intreaba sultanul, atingandu-i buzele.
- "Din mare, Maria ta. Am venit pentru ca stiam ca vei avea nevoie de mine aici." atingandu-i buzele.
- "Chiar aveam!" apropiinduse, saruntand-o.La sultana-mama Aylin
Sultana-Mama Aylin era impreuna cu fiica sa lund micul dejun, si discutand despre treburile haremului.
- "Mama, chiar era nevoie sa o trimite-ti pe cadana Maria in iatac? Nu va ganditi deloc la mama nepotilor dv?" intreaba sultana Yasemin, dura.
- "Yasemin, atata timp cat eu sunt in viata, randuiala va merge mai departe, indiferent ca vrei sau nu!" dura. "Poti pleca!" iesind pe balcon.Sultana isi facu plecaciunea in urma mamei sale, si parasi odaia rapid. Pe holul haremului se intalni cu sultana Ayse ce se grabea sa ajunga la sultan.
- "Unde te duci, Ayse?" intreaba sultana Yasemin, curioasa.
- "La sultan. Trebuie sa discut cu el!" avand ochii rosii de la plans.
- "Ayse, sa nu cumva sa faci ceva ce il va face pe fratele meu sa sufere. El este Padisah, poate avea cate cadane vrea!" dura.
- "Sultana, dv nu intelegeti!" plecand fara sa mai faca plecaciune.Ajunsa in fata odaii sultanului, aceasta le porunci eunucilor sa ii deschida usa.
- "Sultana, Maria sa nu este disponibil!" cu capul plecat. "Va rog sa veniti mai tarziu!"
Sultana intra furioasa in odaia sultanului, si vazu o scena oribila, pentru ea. Sultanul si cadana Maria se sarutau cu pofta stand pe divan.
- "Asa ma iubesti tu pe mine, Murad? Asa tii la mine?" cu lacrimi in ochii.
- "Ayse, cum ai intrat aici ne anuntata?" dur. "Cum ti-ai permis?" ridicanduse de pe divan.
- "Murad, eu sunt sotia ta. Sunt femeia care ti-a daruit 2 copii!" plangand. "Acum ce faci?"
- "Maria ta, eu ma retrag!" vrand sa plece.
- "Cea care trebuie sa place, este Ayse, nu tu!" prinzand-o de brat pe Maria.
- "Bine, Murad. Sa nu vii sa ma mai vezi. Nici pe mine, si nici pe copii!" plecand rapid din odaie.Murad o privi pe Maria, ca mai apoi se aseza inapoi pe divan langa aceasta.
- "Imi pare rau!" zice Maria, lasand capul in jos.
- "Tie nu are de ce sa iti para rau!" ridicandu-i capul. "Ayse trebuie sa isi stie locul." sarutand-o pe frunte.Maria il cuprinse pe Murad intr-o imbratisare strans parca ne vrand sa ii mai dea drumul.
- "Nourhan, sa te cheme!" zice Murad, privindu-i chipul.
- "Nourhan? Ce inseamna?" intreaba aceasta, incruntanduse.
- "Nourhan inseamna "lumina soarelui"! pupandu-i mana.
- "Este frumos!" zambind.Dintr-o data in usa odaii se auzi o bataie inceata, mai zis parca in surzina.
- "Intra!" intorcanduse catre usa.
- "Maria ta!" intra Marele-Vizir, plecandusi capul.
- "Yavuz-Pasa, ce s-a intamplat?" curios. "De ce ai venit asa devreme?"
- "Maria ta, sedinta divanului trebuie sa inceapa!" umil. "Trebuie sa va pregati-ti!"
- "Sedinta poate sa mai astepte!" privind-o pe Nourhan (Maria).
- "Pe mine ma scuzati, sultana-mama ma asteapta!" ridicanduse. "Diseara voi veni din nou!" plecandusi capul. "Maria ta! Pasa!" parasind odaia.Nourhan iesi din odaia sultanului, si merse direct la sultana-mama, aceasta asteptand-o.
- "Sultana-Mama!" plecandusi capul.
- "Vino, Maria!" facandu-i semn cu mana.
- "Maria nu mai exista, sultana, de acum exista Nourhan!" zambind.
- "Nourhan?" privind-o pe Hayat. "Frumos nume. Sper ca stii ce inseamna?"
- "Da, sultana." umila.
- "Nourhan, de azi inainte numai esti slujnica mea, ci cadana favorita a Mariei sale. Trebuie sa ii daruiesti cat mai repede un copil!" sigura. "Iar daca nasti baiat poti deveni sultana!"
- "Stiu sultana!" privind-o.
- "Perfect! Hayat, sa o duci la erajul favoritelor si sa isi aleaga si o slujnica din harem care sa o serveasca!" privind-o pe Nourhan.
- "Cum porunciti, sultana!" facandu-i semn lui Nourhan sa mearga dupa ea.Nourhan iesi imediat dupa kalfa Hayat ce o opri intr-un colt ca sa discute in liniste.
- "Vad ca l-ai facut fericit pe sultan!" zambind. "Ti-a dat un mume la care fiecare cadana din harem viseaza." privind catre harem.
- "Se vedea ca era fericit. Azi dimineata cand a venit Yavuz-Pasa sa il anunte de sedinta Divanului, parca nici nu vroia sa mearga, vroia sa ma priveasca toata ziua!" fericita.
- "Ai vazut-o pe cadana Ayse, da? Ai vazut ce femeie frumoasa este? Nu uita ca tu o intreci si la frumusete si la minte!"
- "Hayt Kalfa, azi dimineata sultana Ayse a venit si a facut scandal in iatac!" zice Nourhan, privind-o pe Kalfa. "Ma tem ca imi va face ceva!"
- "O voi anunta eu pe sultana-mama, iar aceasta te va proteja!" zice, zambind. "Si Maria sa, la fel!"
- "Am inteles!" mergand catre etajul favoritelor.Imediat in fata cadanei Nourhan aparusera doua usi mari din lemn pe care kalfa Hayat le deschisese.
- "Aceasta va fi odaia ta!" zice kalfa, zambind. "Imediat ce ramai insarcinata ti se va da o odaie mult mai mare si mai frumoasa!" zice aceasta, privind-o.
- "Este perfecta asta!" plimbanduse. "Nu uita sa o anunti pe sultana-mama!" zambind.
- "Nu iti face griji!" privind-o.In odaie aparu cadana Helena cu un zambet larg pe fata.
- "Te las cu prietena ta, acum!" plecand.
Nourhan se aseza pe pat impreuna cu prietena sa, surazand impreuna.
- "Cum a fost?" intreaba cadana Helena, curioasa.
- "De vis. Niciodata nu m-am mai simt asa de bine!" visand la sultan.
- "Poate ai ramas grea! Sa dea domnul sa ii nasti sultanului un copil." zice Helena, zambind.
- "Crezi ca ma va lasa sultana Ayse?"
- "Cine este Ayse? Tu esti si vei fi favorita sultanului!" punand mana peste mana ei.In odaia sa intra sultana Yasemin cu un zambet mic pe buze.
- "Nourhan!" zambind.
- "Sultana Yasemin va pot ajuta cu ceva?" intreaba Nourhan, curioasa.
- "Am venit sa vad daca te-ai instalat!" privind odaia. "Sper ca iti place..." intrerupta de intrarea cadanei Firuze.
- "Sultana!" zice Firuze, plecandusi capul.
- "Ce s-a intamplat, Firuze?" intreaba Nourhan, curioasa.
- "Sultanul Murad a poruncit sa te pregatesti , ca sa luati pranzul impreuna!"
- "Sunt gata acum!" punandusi valul pe cap. "Sa mergem!" iesind din odaie, ignorand-o pe sultana Yasemin.Nourhan mergea catre gradinile imperiale, acolo unde era ansamblat un cort si mancare.
CITEȘTI
O poveste de dragoste
Roman d'amourEa: O femeie de o frumusete rapitoare! El: Un sultan chipes! Ea: O femeie trimisa cadou sultanului! El: Un sultan ce se va indragosti nebuneste de frumoasa femeie! "O poveste de dragoste", povestea de dragoste a doua persoane foarte diferite, ce se...