Seara, cadana Nourhan era hamam pregatinduse pentru a merge la sultan. Alaturi de ea era si cadana Helena ce o ajuta sa se spele .- "Helena, maine dimineata sa fii pregatita sa iesim in gradina imperiala!" zice Nourhan, band serbet.
- "Cum doresti, Nourhan!" zambind.Imediat cum a fost gata, aceasta s-a indreptat catre odaia sultanului alaturi de cadana Helena.
- "Cadana Nourhan unde te duci?" intreaba o voce din spatele ei.
- "Sultana Ayse!" intorcanduse. "Ce faceti pe aici?"
- "Sultanul meu ma chemat in seara asta!" zice cadana Ayse, mandra.
- "Mai vedem noi!" intorcanduse catre eunuci de la usa. "Anuntati-l pe Maria sa ca am venit!" stand dreapta.Eunucul intra in odaia sultanului ce statea pe divan.
- "Maria ta, sultana Ayse si cadana Nourhan sunt la usa. Pe care sa le primim?" intreaba eunucul, umil.
Murad statuse putin pe ganduri, iar apoi raspunse.
- "Cadana Nourhan, Maria sa va asteapta!" zice eunucul, facandu-i loc.
Inainte sa intre, Nourhan se intoarse cu fata la Ayse si ii zambi, facandu-i in ciuda.
Cum intra, il vazu pe Murad band vin, si uitanduse in gol. Aceasta se indrepta catre divan si puse mana pe umarul lui.
- "Iubitule!" zice aceasta, asezanduse pe divan.
- "Nourhan!" mutandusi privirea catre ea. "Bine ai venit!" sarutand-o pe coltul gurii.
- "Murad, esti bine? Pari schimbat." zice cadana, privindu-l.
- "Ma doare putin capul, dar imi va trece!" pupandu-i mana.
- "Am ceva ce cred ca te va ajuta!" bangand mana intre sani.Scotand mana, scoase o sticluta cu un lichid transparent, unde era ulei de cimbrisor cu care avea sa ii masese sultanului fruntea.
- "Pune capul acolo!" zice Nourhan, ridicanduse.
Nourhan puse putin ulei in palma si incepu sa ii maseze cu plandete fruntea.
La sultana-mama Aylin
Sultana-Mama era in odaia sa vorbind cu cadana Hayat si cu boierul Hacî.
- "Nourhan unde este?" intreaba sultana-mama, privind catre cei 2 slujitori.
- "Mai devreme si sultana Ayse si cadana Nourhan se indreptau catre iatacul imperial, iar cea care a fost primita, a fost cadana Nourhan!" zice boierul Hacî, zambind.
- "Ce bine!" masandusi tampla. "Yasemin unde este?" intreaba sultana, privind catre balcon.
- "Ultima oara era in gradina de trandafiri, citea!" zice cadana Hayat, umila.
- "Asa tarziu. Anunt-o sa intre in odaia sa!" zice sultana, mergand catre terasa.La sultana Ayse
Sultana Ayse era in odaia sa vorbind cu cadana Melek, si privind copii care dormeau.
- "Sper ca acea cadana sa nu ramana insarcinata!" zice sultana Ayse, tinand mana la cap.
- "Sultana, exista o potiune pe care i-o putem pune in mancare!" zice cadana Melek, umila.
- "Ce fel de potiune?" intreaba sultana, privind-o.
- "Ma duc sa o caut!" plcandusi capul, parasind odaia.La sultana Yasemin
Sultana Yasemin era in foisorul din gradina de trandafiri citind o carte de dragoste, cand dintr-o data aparu cadana Hayat ce isi pleca capul umila.
- "Sultana, sultana-mama a poruncit sa intrati in palat!" zice cadana, privind-o.
- "Spune-i mamei ca voi intra imediat ce mi se face somn!" intorcanduse inapoi la citit.
- "Dar, sultana, sultana-mama..." intrerupta.
- "Te poti retrage, Hayat!" zambind.Cadana isi pleca capul si intra inapoi in palat.
La cadana Nourhan si sultanul Murad
Cadana Nourhan inca ii facea masaj la tample sultanului, in timp ce sultanul se relaxa privind-o in ochii.
- "De unde ai invatat sa faci masaj asa de bine?" intreaba sultanul, prinzand-o de mana.
- "Mama ii facea tatei cand eram mica, iar dupa am invatat si eu!" zambind. "Murad, stii ce imi doresc?" intreaba cadana, privindu-l.
- "Te ascult!" privind-o.
- "Vreau sa iti daruiesc un copil cat mai repede!" zice Nourhan, privind catre patul mare cu baldachin.Murad nu mai zise nimic, ci doar incepu sa o sarute flamand, iar in scurt timp vesmintele celor 2 erau pe jos.
Dimineata, in iatacul Imperial.
Cadana Nourhan se trezi, dar nu vazu pe nimeni langa ea. Aceasta il cauta pe sultan cu privirea, dar nu era nicaieri, asa ca decise sa isi puna vesmintele pe ea, si sa iasa pe balcon sa priveasca Bosforul.
- "Domane ce ma fac?" stand la balcon. "Mama! Tata! Iertati-ma, dar nu va pot razbuna, nu il pot pierde pe barbatul pe care il iubesc, nu il pot lasa sa ma paraseasca si el!" privind catre cer. "Iertati-ma!" intrand in odaia sultanului.
Nourhan se intoarse in odaia sultanului, unde se aseza pe divan si vazu o carte, cartea pe care o citea sultanul.
- "Iubirea!" zise Nourhan, in gand.
Aceasta deschise cartea si incepu sa o citeasca, fiind fascinata de ce scria in carte. Citea povestea a doi oameni diferiti, si o iubire interzisa. Nici cand intra sultanul in odaie, Nourhan nu simti, datorita cartii.
- "Iti place cartea?" intreaba sultanul, apropiinduse.
- "Maria ta!" vrand sa se ridice.
- "Stai acolo!" zambind. "Cum este cartea?"
- "O poveste de dragoste interzisa, o poveste de iubire extrem de frumoasa!" privind cartea din mana ei.
- "Daca iti place ti-o imprumut!" zice sultanul, asezanduse pe divan.
- "Dar dv nu ati terminat-o, poate dupa ce o terminati!" lasand cartea pe divan.
- "Eu am citit cartea de multe ori pana acum, asa ca ia-o!" zice Murad, dandu-i cartea.Cadana Nourhan se ridica cu cartea in mana si pleca catre odaia de piatra unde avea sa vorbeasca cu prietena ei, Helena.
- "Nourhan!" o striga Helena.
- "Helena, hai cu mine!" mergand catre odaia sa.Cadana Helena se ridica si merse zambind catre odaia cadanei Nourhan.
- "Spune-mi, ce s-a intamplat?" intreaba Helena, asezanduse pe divan langa Nourhan.
- "Azi noapte a fost o noapte de vis. Sper sa fi ramas insarcinata, si sa ii daruiesc sultanului cat mai curand un copil!" zice Nourhan, privind catre cer.
- "Nourhan, aseara ati facut..." oprinduse.
- "Da, Helena, nu intelegi? Aseara m-am daruit intr-un totul lui." zambind.Helena zambi, iar apoi isi imbrati buna prietena, fara de care nu ar putea traii.
La sultana Yasemin.
Sultana Yasemin astepta in fata odaii sefului slugilor sa fie primita de catre acesta.- "Sultana, seful-slugilor va asteaptea!" zice eunucul, umil.
Sultana intra in odaia sefului-slugilor si isi pleca capul in semn de respect.
- "Sultana, ce va aduce pe aici?" intreaba seful-slugilor, curios.
- "As vrea sa ies in targ, dar nu pot iesi neinsotita de un barbat, asa ca m-am gandit la tine!" zice sultana, zambind.
- "Atunci va astept in gradina de trandafiri, si plecam de acolo!" zice seful-slugilor, zambind.
- "Atunci asa facem!" parasind odaia.
CITEȘTI
O poveste de dragoste
RomanceEa: O femeie de o frumusete rapitoare! El: Un sultan chipes! Ea: O femeie trimisa cadou sultanului! El: Un sultan ce se va indragosti nebuneste de frumoasa femeie! "O poveste de dragoste", povestea de dragoste a doua persoane foarte diferite, ce se...