Volumul 1- Capitolul 11

3.9K 183 34
                                    

   

          În dimineaţa următoare, mă trezesc, simțindu-mă bine, nu ştiu de ce, dar o fac, iar bine e extrem de mult când vine vorba de mine. De ceva vreme nu am mai trăit acest sentiment de bunavoință, sau da, dar foarte puțin. După foarte mult timp mă simt din nou bine, iar asta începe să mă îngrijoreze. Nu ştiu care-i motivul. „Poate pentru că azi vine Vlad la tine?" îmi spune conştiința mea. Taci, conştiinţă. Eu urăsc oamenii, ai uitat? „Poate de data asta e diferit." Nu, nu este, în afara de Andrei, niciun om nu mă poate face să-l plac. „Sau poate Vlad îmi place?" Nu,nu, sigur e doar o bănuială, nici nu îl cunosc de mult timp, nu poate să-mi placă, nici măcar ca persoana, dar ca ceva mai mult. După o lungă discuţie cu conştiinţa, mă decid să îi dau un mesaj lui Vlad, pentru a-l anunța ora la care să vină la mine.

Ana: Salut, azi te aştept la mine la ora 16:00 să facem proiectele. Ştii deja unde stau, era mai uşor să te strig dar mna...

          Cobor pentru a-mi lua micul dejun. Tot în această dimineață m-am trezit cu o pofta de mâncare crescută, dar asta nu este de îngrijorat, deoarece mie îmi este foame tot timpul: în fiecare zi, fiecare oră, fiecare minut.

— Mamăăăă, micul dejun este gata? o strig eu pe mama. Mamă? spun eu uitându-mă în jur, iar uitându-mă pe frigider, găsesc un bilet de la mama.

"Vezi că m-am dus la Lili pentru că n-am mai vazut-o demult şi tu dormeai, aşa că nu te-am mai deranjat. Ai micul dejun pe masă, o să ajung pe la 3. Te pupă mama, pa."

          Perfect, iar o să mănân cereale cu lapte, nu că m-aș plânge. Mă pun să-mi mănânc micul dejun, după care spăl vasele și fac curat în bucătărie și mă duc în camera mea. Era abia ora 13:00,deci am timp destul să mă uit la seriale şi să-mi fac şi un duş. Pe lâgă faptul că îmi place să mă joc jocuri video, ador să urmăresc seriale. Îmi plac toate categoriile de seriale: Horror, Fantezie, Romatic, Acțiune, Supranaturale. Majoritatea timpului liber, în afară de învățat și de făcut sport, mi-l petrec urmărind seriale, de cele mai multe ori, împreună cu Andrei, sau dacă nu, singură. Aleg să-mi continui serialul „Ultimul suspin". În serial este vorba despre o fată, care a avut parte de multe dezamăgiri de la viață, dar ultima lovitură a fost de la băiatul pe care îl iubea nespus de mult, iar asta a pus capac. Fata respectivă se hotărăște să-și înceapă o viață nouă, mutându-se în alt oraș, alături de fratele său mai mic, ei fiind orfani. Mai departe nu am văzut, deoarece am terminat sezonul unu din serial, iar acum îl voi începe și pe al doilea. După aproximativ două ore de urmărit seriale, mă uit la ceas și observ că este ora 15:00. Mă duc jos să văd dacă a venit mama şi observ că încă nu a ajuns, aşa că mă duc să-mi fac un duş scurt pentru că mai este abia o oră până vine Vlad.

Perspectiva Marei

          Mi-a făcut bine să-mi revăd prietena, Liliana, nu am mai vorbit de ceva timp cu ea, iar acum, având puțin timp liber, am decis să trec pe la ea pentru a bea o cană de cafea împreună și să mai vorbim și noi câte ceva. După câteva ore de sfaturi cu prietena mea, Lili, am deciscă este timpul să plec și eu acasă, deoarece sunt sigură că Ana îmi simte lipsa. Îmi iau la revedere de la prietena mea și de la fata acesteia, care este cu trei ani mai mică decât Ana și de la soțul acesteia, Marian, apoi pornesc spre casă. Ajunsă în faţa uşii, observ că un băiat vrea să bată la uşă. Oare o fi un prieten de-al Anei? Ana are prieten şi nu mi-a spus?

— Bună. Tu trebuie să fii prietenul Anei, nu? Eu sunt mama ei, Mara.

— Bună ziua, doamnă! Eu sunt Vlad, sunt doar un amic de-al Anei, am venit la ea, deoarece avem un proiect de făcut. Suntem vecini, eu stau la etajul trei.

Fata misterioasă/ FF cu Vlad şi Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum