Volumul 1- Capitolul 10

3.4K 128 19
                                    

          Eu şi Vlad ne luăm la revedere, iar el urcă la el intră în apartament. Aparent stă deasupra mea. Dau să intru în apartament, dar îmi cad cheile aşa că mă aplec să le iau. Când să mă ridic dau de Sara, fata de care m-am ciocnit acum câteva zile.


— Ăm... hei.


— Heii.


— Ştii, te-am aşteptat atunci să mergem la şcoală, dar nu ai mai apărut...


— Îmi pare rău că nu am putut să vin, dar am avut ceva de făcut ...


— Ăm... nu-i nimic... am stat singură, ca de obicei. Adică, a tot încercat Vlad să mă bage în seamă...


— Vlad? Vlad Munteanu? mă întrerupe ea.


— Vlad. doar Vlad, nu îi ştiu tot numele.


— Hmm... cam ciudat, nu prea bagă fanele în seamă ...


— Stai, ce? Fană? Eu?


— Da... credeam că eşti una dintre fanele lui.


— Dar cine e băiatul ăsta, e vreo vedetă sau ce? spun eu, râzând.


— Nu-l ştii pe Vlad şi Cristi Munteanu?


— Ba da. M-am ciocnit de Vlad în parc. Şi am ieşit o dată la o îngheţată, iar pe Cristi nu l-am cunoscut.


— Eu cred că nu ştii de fapt cine şi ce sunt e ...


— Ce sunt??


— Sunt vloggeri.


— Ce-s ăia?


— Nu știi ce-s vloggerii?


— Ămm, nu...?


— Sunt niște oamenii care se înregistrează și se pun pe YouTube.


— Deci d-aia se holbau toate fetele la el... Dar de ce nu mi-a spus...?


— Probabil s-a săturat de atâtea fete care se țin după, iar cum pe tine nu te-a văzut aşa obsedată a decis să nu-ţi spună.


— Eu? Fana lui? Cred că glumești.Tu nu eşti fana lui? întreb eu, ridicându-mi o sprânceană.


— Nu, îi cunosc pe băieţi de mică, poate e tare să îi vezi pe un ecran, dar în viaţa reală sunt foarte enervanţi, mai ales să îţi petreci câţiva ani cu ei.


— Mda... sincer, nu prea îmi pasă, nu vreau să mă ataşez de el.


Fata misterioasă/ FF cu Vlad şi Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum