Da, guys, asta este surpriza: azi, cartea Fata misterioasă face unsprezece luni! Surpriza mea conține toate mesajele și comentariile care m-au ajutat să ajung aici unde sunt acum, dar și cum mi-a venit mie ideea de a scrie această carte cu povestea acesteia și urmările scrierii unei cărți. Deci *fără deci* Lma, lma și enjoy!
Cum mi-a venit ideea de carte
Era o zi obișnuită în care am decis eu să intru pe YouTube și am dat de acest videoclip:
De la acest videoclip am ajuns la alte videoclipuri și mi s-au părut așa de amuzante încât am intrat și eu pe Wattpad și am început să citesc câteva povești, toate cu Vlad și Cristi Munteanu. Multe erau atât de penibile încât îmi venea să mă omor, dar altele erau atât de interesante încât nu mă puteam opri din citit. Am decis să-mi fac cont de Wattpad, deoarece citeam fără cont. Știam înainte de Wattpad de la o fată, dar nu citeam nimic, încercasem să-mi fac cont, dar nu mergea, așa că am intrat pe acela și mi l-am activat, intrând pe Yahoo. Așa că l-am activat și am început să citesc și mai multe cărți.
Pe vremea aceea îmi plăcea mult de Vlad Munteanu și cred că le vorbeam tuturor de el. La un moment dat un prieten, nu voi da nume, mi-a zis așa: Pun pariu că este una din fetele alea care scrie cărți pe Wattpad cu Vlad Munteanu. Dar eu doar citeam atunci. Mereu când vedeam ce idioțenii sunt pe Wattpad îmi spuneam în gând că pot face ceva mai bun. Și cam așa am început să scriu.
Povestea cărții
Nu aveam habar despre ce să scriu, deoarece toate poveștile erau cam clișeice și aveau o poveste asemănătoare. Așa că m-am decis să-mi scriu povestea vieții și, într-un fel, să o fac mai interesantă. Am creat acest personaj, Ana, care vine de la Oana (numele meu), nu am vrut să fie chiar numele meu, așa că am decis să-l schimb în Ana. Am schimbat și anii, ei având șaptesprezece ani. După cum știți, Ana este o fată singuratică, "cu o boală urâtă de piele", care și-a pierdut tatăl în urma unui accident de mașină. Aceasta rămânând cu mama sa, Mara, și cu prietenul său, Andrei. Ei bine, în realitate, doar partea cu boala de piele este adevărată, în rest totul este ficțiune. Nu aveam povestea plănuită decât până când afla Vlad secretul Anei, după aceea mi-a venit ideea cu excursia, unde s-au întâmplat multe lucruri, apoi multe alte idei.
Am început prin a face descrierea cărții, cred că am stat ceva la asta, iar numele este unul banal, unde nu am avut prea mult de gândit. Mi-am ales o copertă oarecare, găsită pe Google . Pe atunci nu eram atât de experimentată și nu știam de Prolog, așa că am început direct cu primul capitol. Nu mă așteptam la multe voturi și vizualizări, dar în fiecare pauză la școală intram pe Wattpad și verificam pentru a vedea cum decurg lucrurile. La început avea vreo două-trei vizualizări, apoi, când am început să postez din ce în ce mai des am început să am mai multe vizualizări și chiar să urc în top. Eram atât de fericită că eram pe locul 800 încât nici măcar nu visam la a ajunge pe locul 1 în FanFiction. Am ajuns într-o săptămână de pe locul 800 pe locul 100, ceea ce, pentru mine, era foarte mult. Eram foarte fericită și scriam cu drag capitolele.
După aceea am cunoscut-o pe --iulia care mi-a cerut opinia despre cartea ei. Nu cred că mai primisem mesaje de genul, în care eram rugată să-mi spun opinia. Știu că atunci avea doar prologul și primul capitol. Mi s-a părut interesant și am început să citesc de fiecare dată când posta. Apoi ne-am împrietenit mai mult și am început să ne ajutăm reciproc la cărți, crescând practic împreună.
CITEȘTI
Fata misterioasă/ FF cu Vlad şi Cristi Munteanu
FanfictionEa nu este o simplă fată, ea este mai mult decât specială, ea este diferită, al naibii de diferită, ea este timidă, dar se face plăcută dintr-o simplă privire, ea este frumoasă, dar ea nu vede asta, ea este rea, dar are un suflet bun, ea este mică...