-Açmısın?
-Ölüyorum.
-Gel yemek hazırlayım sanaOdadan çıktık. Gülçin mutfakta oturuyordu meraklı bakışları fark edebiliyordum. Ben hala gülçinle bir kelime bile konuşamamıştım. Gülçin bana bakıyordu bende ona. Bakışları farklıydı korku vardı gözlerinde merak vardı üzüntü vardı.
Ecem: Gülçin, Receple tanıştınmı?
Gülçin: hayır.
Ecem: tanışın o zamanGülçin in bana sorduğu ilk soru neden bu haldesin. Beni kahkahaya boğmuştu gözlerimden nerdeyse yaş geldi. Benim deli olduğumu düşünmüş olmalıydı...
-( gülerek ) sabaha kadar halı sahda futbol oynadık.
-( kaşlarını kaldırarak) hmm öylemi?İnanmadığı her halinden belliydi kim olsa inanmazdı zaten yüzüne bir gülümseme geldi birden. Televizyondan kanalın da çıkan şarkıyla beraber herkes sesizce birbirine bakıyordu bense hem yemeğimi yiyiyordum bir yanda da etrafa bakar gibi çaktırmadan gülçine bakıyordum. Şarkı (Eda baba. Öpmek geldi içimden) şarkının etkisi güzeldi. Benim duygularımı ifade ediyordu. Sana bütün derdimi dökmek geldi içimden...
Ecem: benim eve gitmem lazım..
Gülçin: henüz erken değilmi?
Ecem: dün burda kaldım. Amcam eve gelmeden gitsem iyi olur hem Recep te Yanında. İstersen Recep gezdirsin seni biraz...
Gülçin: gerek yok yorgundur Recep.
Recep: üstümü değiştireyim hep beraber çıkalım seni eve bırakalım öyle gezelim.
Ecem: tamam.Ben banyoya gittim suyu açmadan sesler gelmeye başladı.
Gülçin: anlattığıma pişman etme lütfen
Ecem: ne var yani tanışın işte
Gülçin: bir erkeğin ve bir kızın yanlız kalması günah
Ecem! sadece biraz gezersiniz ve sohbet edersiniz günahı benim üstüme.Banyodan çıktım üstümü değişmek için odama girdim arkamdan ecem girdi odaya
Recep: ne ariyosun?
Ecem: güzel elbise ama hepsi aynı.. siyah gömlek siyah ceket vs al bunları giy elini çabuk tut!.Odadan çıkınca ben üstümü değiştirince Ecem'e seslendim odama gel diye odama girince kapıyı kilitledim.
Ecem: ne oldu yine?
Recep:dikkatli olmalıyız hala adam peşimde olabilir..
Ecem: ne yapmamız lazım?
Recep :bilmiyorum önce kim olduğunu bulmalıyım. Sonra Kime çalıştığını..
Ecem:ya niyeti kötüyse?
Recep: niyetinin bedelini öder...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavaş yavaş ölüyorum
General FictionOnu gördüğümde garip bir his kapladı içimi~arkadaşlar kitabım töre yada terör kitabı değil dir...