Depo'dayım yüzümde maske, üzerimde siyah kot pantolon, ve siyah t-shirt önümde ki küçük tekli masada rambo bıcağı, iki adet on dörtlü siyah tabanca, ve dört adet şarjör, ve iki adet mavi dosya asna ve amiralin dosyası. Asna'nın ekibin başı olması beni işimi kolaylaştıracağını sanmıştım, çünkü asnaya yaklaşmam daha kolayfı. Ve şimdi asnayı hafife almamam gerektiğini anladım. Şimdiyse Recep kardaş ile uğraşılmayacağını onlara kanıtlama zamanı...
Bir gün önce:abimi gördüğüm de şok olmuşyum ona sarılamadığım için Kudüs'teki bütün israil polislerini öldürmek geldi içimden ama olayları sadece izlemekle yetiniyordum. Tam önümde taksi durdu içinde telaşlı bir şekilde Maya indi üstünde beyaz doktor örnüğü vatdı. Saçı rüzgardan dalgalanıyor du koşar adımlarla abime doğru yürüdü onun yanina vardığında ise ona sarıldı...
Anlatım maya'da:kayınımı görür görmez ona sarılarak sağ kulağına " recebi görsen dahi tanıma ", sol kulağına ise" recebi görsen dahi ona bakma " dedim. O anda markete Asna girdi marketteki ürünlere bakarken beni gördü kayınım veysi'nin yüzünde hala şaşkınlık vardı. Asna bana seslenerek...
"Aa doktor hanım nasılsınız"dedi beni yeni fark etmiş gibi
"İyiyim siz nasılsınız "dedim yalandan bir gülümsemeyle
"Bende iyiyim ;kayınıma bakarak "merhaba "dedi bana dönerek "eşiniz mi "dedi Asna
" hayır eski bir arkadaşım "dedim sırıtarak
Diyerek marketten kayınımla beraber çıktık. Benim eve girdik elime kağıt kalem alatak " abi üstünü, bavulunu iyice kontrol et dinleme cihazı varmı"diye yazdım veysi abi üstünü ve bavulunu ararken bende dışarıyı kolacan etmek için pencereden baktım Recep dışardaydı göz göze geldik sinirden ve üzüntüden dolayı gözleri dolmuştu sürekli ayağını önünde durmuş olduğu elektirik direğine sertçe vuruyordu. İçerden veysi abi bana seslenerek "Maya gelirmisin "dedi Recebi o halde görmeye dyanammıyordum aklım ondaydı büyük bir üzüntüyle pencereden ayrılıp veysi abinin yanına gittim bana iki adet dinleme cihazı, bir adet yer tesbit için dedektör cihazı uzattı cihazları alarak lavaboy doğru gittim lavaboya vardığımda ise bütün suları açarak lavabodan çıkıp kapıyı kapattım kayınım veysinin yanina geldiğimde ise yüzünde şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu. Kafası epwyi karışmış durumdaydı ona seslenerek...
" abi ne işin var burda? "dedim meraklı tavırla
" recep'in bir arkadaşı aradı; Kardeşinin başı belada onu öldürecekler. Diyip bana buranın adresini verdi, bende dayanamayıp geldim"dedi titreyen sesiyle
Üzerinde bulduğu dineme cihazının şokunu hala atlatamamıştı...
"Peki abi seni arayan kimdi? "Dedim sorgulayan sesimle
"Fatma adında yumuşak ses tonuyla genç bir kız aradı"dedi kekeleyerek
Araya'nın Asna olduğu belliydi. Çünkü markkete geldiğimde arkamdan Asna' da markete girip benimle konuşmuştu...
" abi recep gayet iyi ama sana nasıl ulaştılar? Kimse recep'in ailesinin kim olduğunu ve recep'in kim olduğunu bilmiyor. Recep kardaş sadece bir takma isim olarak biliniyordu "dedim kendimden emin bir şekilde
" Burda neler oluyor ? recep nerde!? "Dedi sorgulayan sesiyle
" Abi bu soruyu ancak recep isterse öğrenirsin. Recep türkiyeyi terk etmeden önce bir resim bırakmıştı sana, eğer burda yahudi polisler seni karakola götürmek isterse bir şey anlatma recep trafik kazasında öldü recep'in sana bıraktığı resim deki kişi recep "dedim ve o fotoraftan bir tanede bende vardı onu getirerek kayınıma verdim.
Anlatım recep'te: Asna marketten çıkıp yanıma geldi bana seslenerek
"Eee tatlı şey takip nasıl gidiyor "dedi sırıtarak
"Doktorun burda ne işi var!? Yanındaki kimdi? "Dedim sinirli bir şekilde
"Doktoru buraya kim çağırdı bilmiyorum ama yanındaki Recep kardaş diye birinin abisi acaba bizim aradığımız Recep kardaşın abisi olabilirmi diye ben çağırdım "dedi kaşlarını kaldırarak
"Türkiye'de kaç bin tane Recep kardaş var biz daha aradığımız kişinin erçekten Recep kardaş olduğunu bile bilmiyoruz belki kendine taktığı bir lakaptır. Bu çağırdığın adamı nerden buldun"dedim sinirden kudurmuşcasına
"Türküyede bazı doslarım var "dedi titreyen sesiyle
Asnayı hafife almakla çok büyük bir hata yaptım, ama Asna da beni hafife alarak bir hata yaptı. Ben hatamın bedelini ailemi açığa çıkartarak ödedim Asna'beni hafife alarak bedel ödemeli. Ben Recep kardaş hiç olmadığım kadar öfkeliyim, artık bütün öfkemi Kudüs teki yahudilerin üzerine akıtacağım Kudüs te tek bir yahudi kalmayana denk bu mücadeleden dönmeyeceğim.
MAY/RE
Maya❤RecepArkadaşlar şuan askerdeyim o yüzden çok geç yazdım. Bazı arkadaşlarınız merak ettiği için zar zor risk alarak bu bölümü yayınladım sizi seviyorum kendinize iyi bakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavaş yavaş ölüyorum
General FictionOnu gördüğümde garip bir his kapladı içimi~arkadaşlar kitabım töre yada terör kitabı değil dir...