maya

109 57 39
                                    

önceki bölümden özet..

"Peki bugün dokunmadın peki ya yarın ve diğer gün Asnaya yakın olmak için ona samimi davranman gerekiyor o lanet oruspu ise seninle yatmak için fırsat kolluyor ondan kaçtığında sana asla yakın olmaz bunu sende biliyorsun peki o zaman ne yapacaksın... Ben buna dayanam her şeye razıydım buraya gelirken ama senin başkasıyla olmana dayanamam benden bu kadar gidiyorum kudüs'ten. Asansörün kapısı açılmıştı Maya hiç duraklamadan yürümeye devam etti bense arkasındanbaka kaldım...

YENİ BÖLÜM...

maya asansörden çıkmıştı.
Bende arkasından baka kalmıştım, kısa bir süre bekledikten sonra kendimi sirkeleyip peşinden gittim mavi renkteki arabamın yanında beni bekliyordu maya, cebimden çıkardığım anahtarlığın düğmesine basarak kapıların kilidini actım. ikimizde arabaya bindiğimizde arabayı yavaş yavaş çalıştırıp sürmeye başladım hastaneye varana kadar hiç konuşmadık hastaneye vardığımızda arabayı durdurdum inmedi  bir şey dememi bekledi ama o kadar dolmuştu ki içim konuşamıyordum kısa bir sessizlikten sonra yüzünü bana çevirerek...

"Bir şey demiyecekmisin" dedi gözlerinden akan yaşla

"Ne dememi bekliyorsun ki kararını çoktan vermişsin zaten.
Gitmekte özgürsün.
 Kudüs bir rüya, bir kabus bense o kabusun içindeyim, sense benim kabusumu güzel bir rüyaya çeriviren kişisin.
Ben ilk günden beri söylüyorum sana benle olursan her zaman tehlikede olacaksın,  her zaman kalbin kırılacak yapamazsın, dayanamazsın dedim ama beni dinlemedin, hayatıma girdin
en güzel günlerimi yaşattın bana şimdi ise beni tekrar karanlık kabusumda tek başıma bırakıyorsun seni zorla tutamam hayatımda sen gelmek  istedin ve şimdide sen gitmek istiyorsun sana karışamam. "

"Gelmek istediğimde gelmemem için uğraşıyordun ama gitmek istediğimde kalmam için uğraşmıyorsun öylemi"

diyerek arabadan indi ve kapıyı sert bi şekilde vurdu. 
Sinirden Ellerim ayaklarım titriyordu  ne dese haklıydı aslında ona layık bir eş olamadım onu hep üzdüm belkide gitmesi onun için en iyisiydi türkiye'de güzel bir hayatı vardı o hayata geri dönebilir tekrar mutlu olabilir peki ya ben.
Ben mutlu olabilirmiyim Maya'sız bir şekil de yaşayabilirmiyim
onsuz güçlü olabilir miyim  ? 
onun varlığı bile beni mutlu ediyor, bana güç veriyor
Maya benim yaşam kaynağım
yaşama  sebebim...
Delirmeye başladım sanki kendi kendime gülmeye başladım bir yandan da "yok  ya gitmez bırakmaz beni"demeye başladım hala gidiyorum nereye  gittiğimi bile bilmeden  sinirden kafayı yemiştim kendimi ormanda buldum ormanın derinliklerine kadar sürdüm arabayı çok sessizdi etraf telefonumu kapattım araçtan inip on metre sağımda duran büyük  Gargat ağacının altına oturdum  yahudilerin Gargat ağacının dikmesinin sebebi hadis-i şeriften kaynaklanıyor kıyamet günü yahudileri saklayan tek ağaç Gargat ağacıymış bu kadar kötü bir kavmi saklayan ağaç beni de saklaya bilir mi herkes ten,  
her şeyden, dertlerimden saklayabilir mi öylece ağacın altına oturdum gözlerimi bi noktaya diktim ve düşünmeye başladım hayatımı ailemi Gülçini, Mayayı hiç farkına bile varmadan akşam olmuştu havanın karanlığından saatin on bir olduğunu anlaya biliyorum telefonum hala kapalı bir oraya bir buraya dönüp duruyorum hava serin olmuştu üşümeye başladım ne yapacağımı bilmiyorum bildiğim tek şey maya giderse güçsüz olacağım başka bildiğim bir şey  yok zaman çok çabuk geçiyordu gece saat bir olmuştu normalde bu gibi durumlarda zaman geçmemesi gerekiyor du ama Maya gideceği için zaman çok çabuk geçiyordu bir den bire arabaya bindim ve arabayı çalıştırdım ve Maya nın evine doğru sürmeye başladım onu durdurmam gerek gitmesine izin veremem arabayı orman yolunda hızlı sürmek çok zor çukurlara girip çıkıyorum bu da beni yavaşlatıyor telefonumu elime alıp açtım acılması biraz zaman aldı en sonunda açıldı hızla rehbere girip Maya yı aradım telefonu kapalı şebeke çekmiyodur diye tekrar arıyorum o sırada da asna dan art arda mesajlar geliyordu telefonuma mesajları aldırış etmeden tekrar arıyorum ulaşılmıyordu bıkmadan tekrar aradım sinir küpüne dönmüştüm çaresizce arabayı sürüyorum Asna nın mesajını okumak için mesaj bölümüne girdim mesajı görünce beynimden vurulmuşa döndüm ani fren yaptım yolun ortasında kilitlenip kaldım..

Yavaş yavaş ölüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin